AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Kjæresten min/nesten kjæresten min (har datet han i noen måneder nå) svarte ja på spørsmålet mitt om han har vært utro før. Jeg fikk etterhvert innblikk i at han har vært utro flere ganger i flere ulike forhold. Han sa at han har vært i flere forhold der han ikke har vært utro enn i forhold der han har vært utro (han har en del forhold bak seg.) Jeg klarer ikke slutte å tenke på dette. Ikke bare har han vært utro, han har vært det flere ganger i flere ulike forhold... Det er heldigvis en del år siden side gang han var utro.. Jeg er så redd han skal være utro mot meg og klarer ikke slutte å tenke på det.. Hva bør jeg gjøre for å bli mer trygg/slutte å tenke så mye på det? Bør jeg ta det opp? Setter stor pris på svar.. :-/Anonymous poster hash: 38d7e...973
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 Hvor gammel er han? Ville stusset enda mer over at han var seriemonogam..virker som typen som tar lett på monogami og bryr seg lite om det blir slutt. Dvs. ikke har mye til standard for hvem han er i forhold med. Anonymous poster hash: 4f6d5...9e5 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #3 Skrevet 18. juli 2014 Hvor gammel er han? Ville stusset enda mer over at han var seriemonogam..virker som typen som tar lett på monogami og bryr seg lite om det blir slutt. Dvs. ikke har mye til standard for hvem han er i forhold med. Anonymous poster hash: 4f6d5...9e5 Forstår ikke dette svaret. Mulig dumt spørsmål, men hva mener du med seriemonogam? Anonymous poster hash: 38d7e...973
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #4 Skrevet 18. juli 2014 Og han er 34 år. Hvor gammel er han? Ville stusset enda mer over at han var seriemonogam..virker som typen som tar lett på monogami og bryr seg lite om det blir slutt. Dvs. ikke har mye til standard for hvem han er i forhold med. Anonymous poster hash: 4f6d5...9e5 Anonymous poster hash: 38d7e...973
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #5 Skrevet 18. juli 2014 Kjæresten min/nesten kjæresten min (har datet han i noen måneder nå) svarte ja på spørsmålet mitt om han har vært utro før. Jeg fikk etterhvert innblikk i at han har vært utro flere ganger i flere ulike forhold. Han sa at han har vært i flere forhold der han ikke har vært utro enn i forhold der han har vært utro (han har en del forhold bak seg.) Jeg klarer ikke slutte å tenke på dette. Ikke bare har han vært utro, han har vært det flere ganger i flere ulike forhold... Det er heldigvis en del år siden side gang han var utro.. Jeg er så redd han skal være utro mot meg og klarer ikke slutte å tenke på det.. Hva bør jeg gjøre for å bli mer trygg/slutte å tenke så mye på det? Bør jeg ta det opp? Setter stor pris på svar.. :-/Anonymous poster hash: 38d7e...973 Skjønner deg godt. Når man først har vært utro i gjentatte forhold er man litt skeptisk ovenfor den som har vært det. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, om du klarer å legge de tankene fra deg etter en prat med han er det jo helt topp, men om du aldri får tillit til denne karen i det hele tatt burde du heller finne deg en annen. At du skal gå å være usikker hver gang dere ikke er med hverandre. Å bare gruble over hva han holder på med er ikke sunt. Vet ikke om det er der men det kommer sikkert. Dama mi tilga en eks av henne som hadde vært utro men hun ga han aldri nok tillit etter det forståelig nok. Hun ringte bl.a kompisene han sa han var på byen med og ba folk kikke ettern osv. Enten kommer du deg over det å håper at det ikke skjer deg, eller så tenker du at det kan skje og at du må vite hva han gjør hele tiden så du kan "forhindre" det. Anonymous poster hash: 5a096...0e7
Tibbie Skrevet 19. juli 2014 #6 Skrevet 19. juli 2014 Om jeg hadde vært utro mange ganger mot tidligere kjærester hadde jeg aldri fortalt det til min nye. Da ville jeg i hvert fall lagt ved noe "...Men det var den gang jeg var ung, dum og rastøs", sånn at han ikke skulle få en bad feeling. For en kjip ting å fortelle! Han må vel skjønne at ved å bare si det mister han litt tillit? Jeg hadde i hvert fall konstant vært litt småparanoid. Har dessverre ingen gode råd til hvordan du kan takle det. Ville bare kommentere at jeg skjønner deg godt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå