AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Sitter her og skal til og skrive ut flybilletter da jeg kommer inn på en side hvor jeg må fylle ut passinformasjon. Øverst står det at denne informasjonen skal oppgis minst 72 timer før avreise, og jeg reiser om 27 timer! Hva gjør jeg nå? Kan jeg kontakte kundeservice hos flyselskapet? For å toppe det hele er det USA jeg skal til, typisk Kan dog nevne at jeg har vært der før med samme pass som jeg har nå, så i teorien bør de vel fremdeles ha min passinformasjon et sted i systemene der? Uff og uff... Anonymous poster hash: 5f74d...c7a
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 Kontakt flyselskapet ASAP. Kanskje kan de hjelpe, i verste fall får du ikke reise....Anonymous poster hash: 2d93e...50d
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #3 Skrevet 18. juli 2014 Dette er vanligvis ikke noe problem, men du må registrere deg og få ESTA. Har selv gjort dette 1 time før flyet gikk, men anbefales ikke. Er nok ikke så mye med flyselskapet å gjøre, men USA. De kan nekte deg innreise (men flyselskapet nekter å la deg gå ombord på flyet uten gyldig esta). Anonymous poster hash: 34031...11d
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #4 Skrevet 18. juli 2014 Ok! Nå har det seg sånn at jeg har visum i passet og etter å ha snakket med den amerikanske ambassaden trenger jeg ikke ESTA. Men dette går vel for det samme? Anonymous poster hash: 5f74d...c7a
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #5 Skrevet 18. juli 2014 NOTE: If you are travelling to the US, you are required to provide advanced passenger information within 72 hours prior to departure. If your booking is made less than 72 hours prior to departure, you will be asked to provide this information at the time of booking. Passengers who do not provide the information on time may not be permitted to travel. Dette står på Norwegian sine nettsider. Begynner å få litt panikk her Anonymous poster hash: 5f74d...c7a
reiseglad Skrevet 18. juli 2014 #7 Skrevet 18. juli 2014 Det eneste du kan gjøre, er å legge inn passinformasjonen så fort som mulig der det skal gjøres! Nuh!! Går det, så går det. Sannsynligvis rekker du det, men kjapp deg!
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #8 Skrevet 18. juli 2014 Gjorde det kl 17, da var det 27 timer til avgang Anonymous poster hash: 5f74d...c7a
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #9 Skrevet 18. juli 2014 Fikk forresten billettene med en gang jeg la inn passinfo. Anonymous poster hash: 5f74d...c7a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå