AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Vi har leid leilighet i Windsor i sommer, og skal ta dagsturer derfra. Noen som har gode råd om steder vi bør besøke (har leid bil). Skal selvfølgelig til London 2 -3 dager. Anonymous poster hash: 6c34f...436
Gjest Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 Cornwall - nyyyydelig plass og kan anbefales Ellers så trivdes jeg veldig godt i Kent. Egentlig langs hele kysten i sør er det veldig flott. Jeg bodde i en liten by som het Deal i Sør England for mange år siden. Ikke verdens mest spennende by, men ferie er den kjekk
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #3 Skrevet 18. juli 2014 Bournemuth og Sandbanks - fantastisk!! Anonymous poster hash: afbce...094
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #4 Skrevet 18. juli 2014 Eastbourne, Bath, Bristol! Anonymous poster hash: 2a167...677
Kassiopeia Skrevet 18. juli 2014 #5 Skrevet 18. juli 2014 Portsmouth er en fantastisk flott by med mye bra shopping. Bath er ubeskrivelig nydelig, det er som å gå tilbake i tid med alle de gamle bygningene. Veldig mye å oppleve og se der, men synes dog ikke shoppingen var så bra der. Andre plasser som et verd å få med seg er Bristol, Exeter og Wiltshire (spesielt Avebury).
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #6 Skrevet 20. juli 2014 Hvis dere er fottur-folk, så kan dere google "Cotswold Way", "Exmoor" og "South West Coastal Path". Om dere drar, ta med et kart fra ordnance survey for selve gåingen. Landsbyene i Cotswold er fine småbyer også for de som ikke liker å gå. Broadway og Chipping Campden f.eks. Det ble nevnt Cornwall og Kent over. Det skal sies at dette tilsvarer fylker i Norge. I Cornwall ville jeg dratt til Nord-kysten eller så langt vest som mulig (akkurat som man ikke nødvendigvis ville dratt hvor som helst i alle norske fylker). Styr unna St. Austell for alt i verden. Anonymous poster hash: 0094f...cf4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå