AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Vet ikke hva de kalles, sånne klumper man får på innsiden av kinnet når man har bitt seg? Jeg klarte å bite meg her om dagen, og klumpen ble større og vondere etter som dagene gikk, nå har det snart gått en uke og er like ille. Holder jeg snart ikke ut! Kjennes nesten ut som tannpie! Får ikke spist noe særlig for jeg må liksom dra kinnet ut for å unngå å bite i den på nytt, så går jo bare i yoghurt, juice, grøt og suppe:( Brekker meg om jeg må spise en skål til med grøt! Noen kjærringråd? Prøvde å legge en ispinne mot den, og det lindret en stund men... Trodde sår og sånt inni munnen grodde raskt jeg:\ Anonymous poster hash: fae9a...817
Minya Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 Når du biter deg i slimhinnen, særlig om du biter så hardt at du blør, skapes det arrvev i slimhinnen som gjør at sannsynligheten for at du biter deg igjen øker for hver gang. At såret ditt har blitt større kan indikere at du har fått en liten infeksjon, prøv å skylle munnen med Corsodyl morgen og kveld et par dager for å se om det hjelper. Det vil svi om du har et åpent sår, men kan hjelpe med å fjerne en evt infeksjon slik at såret leges raskere og hevelsen vil gå ned. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #3 Skrevet 18. juli 2014 Når du biter deg i slimhinnen, særlig om du biter så hardt at du blør, skapes det arrvev i slimhinnen som gjør at sannsynligheten for at du biter deg igjen øker for hver gang. At såret ditt har blitt større kan indikere at du har fått en liten infeksjon, prøv å skylle munnen med Corsodyl morgen og kveld et par dager for å se om det hjelper. Det vil svi om du har et åpent sår, men kan hjelpe med å fjerne en evt infeksjon slik at såret leges raskere og hevelsen vil gå ned. Bet meg kanskje litt hardt, men har vært forsiktig så har ikke bitt meg på nytt(tror jeg ville ha merket det ) Har jo brukt sånn munn-vann for det er vondt å komme til med børsten men det har ikke svidd, heller ikke når jeg har spist noe salt. Kan ikke se at det er noe åpent der heller, bare veldig rødt med en hvit tupp. Men takk for tips, blir det ikke bedre snart får jeg stikke på apoteket. Fantastisk at en sånn liten bagatell skal gjøre så vondt Anonymous poster hash: fae9a...817
Minya Skrevet 18. juli 2014 #4 Skrevet 18. juli 2014 Ja, er du skikkelig uheldig kan det gjøre dritvondt. Jeg har selv bitt meg så hardt at tårene spratt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå