AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Kunne dere knullet ei jomfru på 25 år. Med bittesmå pupper (a-cup), litt magefett, ikke den populæreste jenta akkurat. Eller ble det for ekkelt? Er jeg dømt til et liv alene?Anonymous poster hash: 8d662...678 1
Loner@heart Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Hvis jeg hadde syntes fjeset ditt var søt, og vi var nærmere samme alder, hadde ikke jeg brydd meg. 18 år gammel jomfru her.
Gjest PTR Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Nei, ikke for ekkelt. Men det høres ut som om du ikke har så mye til overs for deg selv. Det er ikke så sexy. Kroppen din er sikkert nydelig, men ha respekt for deg selv. 2
Gjest HarryDotter Skrevet 18. juli 2014 #5 Skrevet 18. juli 2014 Kunne dere knullet ei jomfru på 25 år. Med bittesmå pupper (a-cup), litt magefett, ikke den populæreste jenta akkurat. Eller ble det for ekkelt? Er jeg dømt til et liv alene?Anonymous poster hash: 8d662...678 Om jeg hadde likt deg som person og du var både søt og morsom, så ja selvfølgelig. Kroppens fasong er ikke noe turnoff med mindre det vipper totalt gal vei i den ene eller andre grøfta. Det er ikke alle som bare må ha H&M kropper rundt seg hele tiden
Gjest miss_sara Skrevet 18. juli 2014 #6 Skrevet 18. juli 2014 Slapp av, fordi de fleste menn tar alt som går an å tas. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #8 Skrevet 18. juli 2014 Kunne dere knullet ei jomfru på 25 år. Med bittesmå pupper (a-cup), litt magefett, ikke den populæreste jenta akkurat. Eller ble det for ekkelt? Er jeg dømt til et liv alene?Anonymous poster hash: 8d662...678 Ja, men da måtte jomfruhinna vært intakt. Ellers ville jeg følt meg snytt. Og da spiller det ikke noen rolle om hinna er vekk pga masturbasjon feks. Så er jomfruhinna di fortsatt der ts så ligger du høyt opp på listen over knullbare jenter. Anonymous poster hash: e924b...aff
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #9 Skrevet 18. juli 2014 Ja, men da måtte jomfruhinna vært intakt. Ellers ville jeg følt meg snytt. Og da spiller det ikke noen rolle om hinna er vekk pga masturbasjon feks. Så er jomfruhinna di fortsatt der ts så ligger du høyt opp på listen over knullbare jenter. Anonymous poster hash: e924b...aff Kvinner har ikke jomfruhinne. Det er en myte. Anonymous poster hash: 0ada9...005
Version 2.0 Skrevet 18. juli 2014 #10 Skrevet 18. juli 2014 Ja, men da måtte jomfruhinna vært intakt. Ellers ville jeg følt meg snytt. Og da spiller det ikke noen rolle om hinna er vekk pga masturbasjon feks. Så er jomfruhinna di fortsatt der ts så ligger du høyt opp på listen over knullbare jenter. Anonymous poster hash: e924b...aff Forstyrrende.
Adam- Skrevet 18. juli 2014 #11 Skrevet 18. juli 2014 Kunne dere knullet ei jomfru på 25 år. Med bittesmå pupper (a-cup), litt magefett, ikke den populæreste jenta akkurat. Eller ble det for ekkelt? Er jeg dømt til et liv alene?Anonymous poster hash: 8d662...678 Jomfru er jo litt gøy, skal innrømme det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå