Gå til innhold

Til menn: Kunne dere knullet ei jomfru?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kunne dere knullet ei jomfru på 25 år. Med bittesmå pupper (a-cup), litt magefett, ikke den populæreste jenta akkurat. Eller ble det for ekkelt? Er jeg dømt til et liv alene?

Anonymous poster hash: 8d662...678

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg hadde syntes fjeset ditt var søt, og vi var nærmere samme alder, hadde ikke jeg brydd meg.

18 år gammel jomfru her.

Skrevet

Nei, ikke for ekkelt. Men det høres ut som om du ikke har så mye til overs for deg selv. Det er ikke så sexy.

Kroppen din er sikkert nydelig, men ha respekt for deg selv.

• Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet

Kunne dere knullet ei jomfru på 25 år. Med bittesmå pupper (a-cup), litt magefett, ikke den populæreste jenta akkurat. Eller ble det for ekkelt? Er jeg dømt til et liv alene?

Om jeg hadde likt deg som person og du var både søt og morsom, så ja selvfølgelig. Kroppens fasong er ikke noe turnoff med mindre det vipper totalt gal vei i den ene eller andre grøfta.

Det er ikke alle som bare må ha H&M kropper rundt seg hele tiden

Gjest miss_sara
Skrevet

Slapp av, fordi de fleste menn tar alt som går an å tas.

• Liker 2
Skrevet

Bare si fra når du vil :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men da måtte jomfruhinna vært intakt. Ellers ville jeg følt meg snytt. Og da spiller det ikke noen rolle om hinna er vekk pga masturbasjon feks. Så er jomfruhinna di fortsatt der ts så ligger du høyt opp på listen over knullbare jenter.

Anonymous poster hash: e924b...aff

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men da måtte jomfruhinna vært intakt. Ellers ville jeg følt meg snytt. Og da spiller det ikke noen rolle om hinna er vekk pga masturbasjon feks. Så er jomfruhinna di fortsatt der ts så ligger du høyt opp på listen over knullbare jenter.

Kvinner har ikke jomfruhinne. Det er en myte.

Anonymous poster hash: 0ada9...005

Skrevet

Forstyrrende.

Skrevet

Jomfru er jo litt gøy, skal innrømme det ;)

Gjest HarryDotter
Skrevet

Forstyrrende.

Mildt sagt enig..... :sjokk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...