AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Jeg er redd for å barbere underlivet, fordi folk har fortalt at det er lett å skjære seg.. bør jeg gjøre det likevel?Anonymous poster hash: e1be9...6db
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Jeg er redd for å barbere underlivet, fordi folk har fortalt at det er lett å skjære seg.. bør jeg gjøre det likevel?Anonymous poster hash: e1be9...6db Ingen andre enn du kan bestemme hva du bør gjøre. Er du ukomfortabel med det, hvorfor skulle du da gjøredet? Anonymous poster hash: 7f86f...48d 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Jeg føler at det ser så slaskete ut når jeg er full av hår :sAnonymous poster hash: e1be9...6db
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Jeg føler at det ser så slaskete ut når jeg er full av hår :sAnonymous poster hash: e1be9...6db Om du er redd for å dkjære deg, så er vel hele stssen slaskete. Best å la det gro villt så noen slipper å se glufsa di. Hår er in :-)Anonymous poster hash: 8c388...b63
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå