Gå til innhold

Det du oppdager på en ONS.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han får flørtet med deg hele kvelden, og til slutt blir du med han hjem.

Når dere kler av dere så oppdager du at han har en veldig liten pikk.

Ville du dratt?

Ville du ikke brydd deg?

Ville du ha ledd?

Ville du ha bare fått det overstått og dratt?

Anonymous poster hash: afeda...9b0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis ville jeg bare gjennomført, kanskje ble jeg positivt overrasket. Det er jo uansett gutten jeg først og fremst tenner på, ikke tissen hans, selv om det så klart er en fordel at jeg kan kjenne at han er inni meg.

Å le av andres kropp er utrolig slemt, og kan gjøre stor skade på den andres selvbilde og selvtillit. Sånt gjør man bare ikke. (Altså, ikke til deres ansikt. Å sladre om ONS så lenge ingen i vennegjengen kjenner dem må da være lov :P )

Anonymous poster hash: e15c3...f00
  • Liker 4
Skrevet

Det hadde ikke spilt noen rolle. For meg er det viktigere å matche seksuelt (rytme, forspill, maktbalanse, hemninger, kroppslig tenning, osv.)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde prøvd å få det overstått fort og greit.

Anonymous poster hash: 1a1bd...3d2
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville du dratt?

Ville du ikke brydd deg?

Ville du ha ledd?

Definer "veldig liten"? Definitivt nei til de 3 første. Nummer 4 er vel selve essensen i et ONS?

Anonymous poster hash: 07f86...617

AnonymBruker
Skrevet

Vært borti en slik en.. Trodde det samme som de aller fleste:"ja,den er liten,men så lenge han kan å bruke den så spiller det ingen rolle." Han klarte overhodet ikke å bruke den! To år senere møter jeg på fyren og etter et par glass vin så blir jeg med han hjem. Han er utrolig kjekk,så ble blindet av utseendet igjen. Uansett,han kler av seg og da husker jeg godt hvorfor jeg aldri tok kontakt etter sist gang. Så når han dro på badet for å stelle seg,så "sovnet" jeg. Slemt er det,men prøvde han én gang,og det var nok for min del. A

Anonymous poster hash: 8d1de...0de

AnonymBruker
Skrevet

Ville du dratt?

Ville du ikke brydd deg?

Ville du ha ledd?

Får bare gjøre det beste ut av det da...Jeg er såpass tight at jeg fint kan nyte noe smått også : )Heldigvis for meg : )

Bare tapere tenker at de bare skal få det overstått...Skjerp din egen innstlling,så kan det hende det blir veldig deilig likevell.

For øvrig fæl tråd...syns synd i menn med mini-pikker som får lese noen svar her...

Men fakta...har hatt ONS med en med liten en gang.Men det var sykt opphissende og deilig faktisk.For han var veldig god på å forføre og kose med meg...har fantasert om han mange ganger etterpå.

Selv om han var dårlig utstyrt.

Anonymous poster hash: 4d8bf...f91

AnonymBruker
Skrevet

Vært borti en slik en.. Trodde det samme som de aller fleste:"ja,den er liten,men så lenge han kan å bruke den så spiller det ingen rolle." Han klarte overhodet ikke å bruke den! To år senere møter jeg på fyren og etter et par glass vin så blir jeg med han hjem. Han er utrolig kjekk,så ble blindet av utseendet igjen. Uansett,han kler av seg og da husker jeg godt hvorfor jeg aldri tok kontakt etter sist gang. Så når han dro på badet for å stelle seg,så "sovnet" jeg. Slemt er det,men prøvde han én gang,og det var nok for min del. A

Anonymous poster hash: 8d1de...0de

Jaha, så det var det som skjedde. Har lurt mye på hvorfor ting ble som de ble.

Anonymous poster hash: 5948b...5d3

• Liker 1
Skrevet

bare fått det overstått og thats it

AnonymBruker
Skrevet

Ville du dratt?

Ville du ikke brydd deg?

Ville du ha ledd?

Nå er jeg mann, og kan ha forståelse for at liten tiss begrenser nytelsen. Men tenker at man da har muligheten til å begrense forventingene noe på et ganske tidlig tidspunkt, og likevel have a good time? Det er jo ikke bare penetreringen som er deilig med ons/sex. Personlig har jeg hatt ons som har endt med en herlig 69 der begge kom og ingen penetrering.

Anonymous poster hash: 4707a...1f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva om dama har diiiger fitte da?

Anonymous poster hash: 8dc26...84f

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg ikke ons, men om jeg hadde hatt det så hadde det ikke brydd meg så mye om penisen var liten.

Hadde kjørt på og håpet mannen kunne sitt i senga uansett ;) Hadde en kjæreste med veldig liten penis før,men han var helt fantastisk med hender og tunge så det veide opp kan du si :sjarmor: En av de mest fantastiske mennene jeg noen gang har delt seng med!

Anonymous poster hash: aa593...176
AnonymBruker
Skrevet

Vel, for min del så får jeg ikke så mye ut av bare penetrering selv om det kan være godt. Tenker at den delen er mest for hans skyld uansett :)

Sex er mye mer enn akkurat det, og jeg kunne fint å ha hatt det veldig fint sammen med en som hadde en litt mindre penis. Så lenge han ikke er ut og inn typen da, og faktisk forstår at sex dreier seg om mye mer enn det :)

Anonymous poster hash: d5d31...500

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser sjelden penisen til en ny partner når vi kler av oss jeg. Da er jeg som regel limt fast til ansiktet hans med leppene :ler:

Har hatt en ONS som hadde litt mindre penis en normalt. Han var sabla god på oralsex, så totalt den beste ONSen jeg har hatt.

Anonymous poster hash: 027cf...0ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...