AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #21 Skrevet 23. juli 2014 Bor i Trondheim for øyeblikket, og det er en nydelig by! Men hjertet mitt tilhører Oslo. Synes det er en kjempefin by med mye forskjellig å by på. Jeg liker at alt er så lett tilgjengelig og i et større utvalg enn i Trondheim. Ikke så fornøyd med tiggerne i Oslo. Ellers har jeg ingenting å klage på, og har planer om å flytte til Oslo en dag. Der skal jeg bo til jeg blir gammel og grå Anonymous poster hash: b253f...5fe
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #22 Skrevet 23. juli 2014 Jeg er oppvokst i en liten bygd. Bodd mange år i Trondheim og var student der - en utrolig bra studentby, men synes ikke at det er så mye å hente der ellers, så jeg flyttet til Oslo etter studiene og er storfornøyd. Bedre kollektivtilbud, mye bedre uteliv (i trondheim er jo bygatene tomme med en gang midtbyen stenger, mens i Oslo er det alltid yrende gateliv), bedre klima også videre. Det eneste minuset med Oslo som jeg kommer på er at det er lite skikkelige fjell og at det ligger for langt inni fjorden. Av storbyene kan jeg tenke meg at Bergen er perfekt for meg rent geografisk, men har aldri prøvd å bo der, og har heller ikke noe nettverk der heller. Anonymous poster hash: 1d43a...332
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå