Gå til innhold

facebook gruppe - slanking

Fremhevede innlegg

Gjest Blubbs
Skrevet

Flott. Men da lager vi en facebookgruppe! :danse:

Det ble bare litt kjapt, uten tanke bak hverken navn, eller bilde. Men det kan vi vel endre etterhvert?

Sålenge den er hemmelig, får ingen søkt den opp. Og tydeligvis (hvis jeg skjønner riktig), så må vi være venner på fb for at jeg kan invitere. Kanskje litt dumt, men så som så. Dere som er med på dette, kan dere sende meg en PM, med link til deres facebook profil, eller navn?

Jeg vet at anonymiteten til KG forsvinner noe. Det er dumt, men jeg håper vi ser bort fra det. jeg kommer ihvertfall ikke til å se nærmere på deg, din profil eller annet.

Og om noen andre har lyst til å være admin på gruppa, skrik ut. :danse: Dette blir fint. Blir godt å få en hemmelig gruppe. Kan poste tips, søke inspirasjon, og kanskje på dårlige dager "popper" det opp noe i newsfeeden vår som gir oss det ekstra kicket!

Videoannonse
Annonse
Gjest Cevita
Skrevet

Jeg blir gjerne med. Genialt med facebokkgruppe, mye lettere å dele bilder, oppskrifter og inspirasjon der enn her. Og hvem vet, kanskje man oppdager at noen der ikke bor så langt unna, så man kan gjøre ting sammen? Men en sånn hemmelig gruppe, er det sånn at ingen andre på Facebook ser at man er medlem, og hvis man skriver innlegg eller trykker på liker ? Har liksom ikke lyst til å greie ut om slanleprosjektet mitt der liksom..

Skrevet

Blubbs supert at du fikser dette. Sender deg pm jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir gjerne med. Genialt med facebokkgruppe, mye lettere å dele bilder, oppskrifter og inspirasjon der enn her. Og hvem vet, kanskje man oppdager at noen der ikke bor så langt unna, så man kan gjøre ting sammen? Men en sånn hemmelig gruppe, er det sånn at ingen andre på Facebook ser at man er medlem, og hvis man skriver innlegg eller trykker på liker ? Har liksom ikke lyst til å greie ut om slanleprosjektet mitt der liksom..

Ingen andre ser det da nei :) Ingen ser at du er medlem, at du poster der eller hva du gjør der inne.

Anonymous poster hash: b53f5...dc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...