Gå til innhold

facebook gruppe - slanking

Anbefalte innlegg

Gjest Blubbs
Skrevet

Skal ned 20-30kg.. prøver å trene, matlei osv. Noen grupper på Facebook som er samlet med folk som skal ned i vekt ?

En side med mat tips og samtaler rundt ned i vekt ? trening og lignende..

Gjerne en hemmelig gruppe. Ikke veldig lysten på at venner og bekjente skal kunne se hva jeg skriver poster og er med i..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme skulle gjerne jeg vært med på og. Skal selv ned 15-20 kg.

Er vi mange nok, kanskje vi kunne opprettet en slik lukket gruppe.

Skrevet

Om dere finner en eller oppretter en si ifra :-P da vil ej me henge med :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gjerne med på det :)

Anonymous poster hash: c4d48...673

Skrevet

Henger meg med på det :)

Skrevet

Jeg er også med, skal ned 10-15 kg! Og vil kun være med om det er hemmelig gruppe ja, vil ikke at noen andre skal se hva jeg er med i :P

Skrevet

Team Helene drage gruppa holder vel på med det. Mange jenter samla i en gruppe, motiverer og deler oppskrifter :)

• Liker 1
Skrevet

Varför inte bara starta en sådan tråd här?

Gjest Blubbs
Skrevet

Hvordan er stemninga? Skulle vi ha opprettet en slik gruppe på facebook, evt. bare en tråd på kvinneguiden?

Skrevet

Det finnes allerede en tråd her. Alle som vil kan bli med :)

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=848392

Den har vel allerede holdt på en stund. Og høsten er det jo ikke lenge til. Vi som har ca 20 kg vi skal ned, har jo ikke gjort det på denne tiden.

Jeg er gjerne med på enten facebook gruppe, eller en tråd her inne.

Skrevet

Kan hive meg med jeg også! :) Kjekt å kunne motivere hverandre enten her eller på Facebook. En lukket gruppe på Facebook er kanskje ennå mer forpliktende enn en tråd her... :)

Gjest lecter
Skrevet

Har lyst til å være med! Skal ned 20 kg. Stemmer for facebook gruppe!:)

Gjest knerw
Skrevet

Jeg er med. Skal ned 15 - 20 kg. Stemmer også for facebookgruppe.

Skrevet

Den har vel allerede holdt på en stund. Og høsten er det jo ikke lenge til. Vi som har ca 20 kg vi skal ned, har jo ikke gjort det på denne tiden.

Jeg er gjerne med på enten facebook gruppe, eller en tråd her inne.

Den har vart i 3 uker, og det er igjen 6 :) Og det blir antageligvis en ny tråd etter den (typ "vi som skal ned i vekt før jul"). Det spiller ingen rolle om man skal ned 20 eller 5 kg totalt, for da er det bare å sette seg delmål. Jeg gjør ikke unna vekttapet mitt på kun én tråd, jeg er med i den tredje tråden nå og skal i hvert fall være med på én til. Når jeg setter meg delmål på den måten, synes jeg det er mer overkommelig :)

AnonymBruker
Skrevet

Team Helene drage gruppa holder vel på med det. Mange jenter samla i en gruppe, motiverer og deler oppskrifter :)

Litt merkelig at Helene Drage som skriver X-antall innlegg pr uke leder en slik gruppe for å motivere når hun sliter med sin egen motivasjon og ikke har det psykiske vedr overvekt/mat på plass selv....Ikke vanskelig å se at hun har lagt på seg en del siden photoshooten....Hun sier det selv men stakkars den som påpeker det samme...

Anonymous poster hash: e0121...fcf

Skrevet

Det finnes jo mange slike grupper på facebook allerede, er bare å søke på f.eks. ''slanking''. Mange lukkede.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lagde akkurat en slik lukket gruppe på facebook for meg selv (nå i første omgang), men jeg adder gjerne medlemmer om det er noen som har lyst til å være med. Hadde også vært gøy for meg å se andres resultater etterhvert.

Gruppen er ment for å inspirere og motivere hverandre, dele erfaringer og spørre om råd og tips.

Jeg er for tiden på ferie, og starter ikke slankinga før 8. august. Skal ned 10-15 kg, så det er jo en del. Målet mitt skal være nådd mai 2015, for juni 2015 skal jeg gifte meg.

Jeg har lest masse om hva slags mat man bør spise og slikt, men jeg er ingen nazi. Jeg er forøvrig ingen ekspert innenfor området, men er tidligere ekspert på jojo-slanking (sulte meg ihjel for så å gå opp igjen).

Noen som har lyst til å være med på slanke-eventyret?

Anonymous poster hash: 199e3...da1

AnonymBruker
Skrevet

Glemte å skrive navnet på gruppen.

Gruppa heter "Kampen Om Kiloene".

Anonymous poster hash: 199e3...da1

Skrevet

Litt merkelig at Helene Drage som skriver X-antall innlegg pr uke leder en slik gruppe for å motivere når hun sliter med sin egen motivasjon og ikke har det psykiske vedr overvekt/mat på plass selv....Ikke vanskelig å se at hun har lagt på seg en del siden photoshooten....Hun sier det selv men stakkars den som påpeker det samme...

Anonymous poster hash: e0121...fcf

Jeg sa ikke at hun er en god motivator, men at det er en gruppe med masse kvinner i samme situasjon. Utrolig bra at hun har gått ned såpass mye, men helt enig i at hun ikke er særlig flink til å holde vekten. Samme med det at hun bytter trener og diett ca annenhver uke fordi det hun holdt på med ikke funket for henne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...