Gå til innhold

Lisa Kudrow begynner å bli gammel!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det eneste jeg reagerer på når jeg ser disse bildene er hvor forbanna frekke paparazzi fotografene er, -fy f***! Helt vilt at de får penger for å trøkke kameralinsa si oppi trynet på folk som ikke vil bli tatt bilde av. Og hva er greia med å vise bakhodet til noen?? "Yey! They still have hair on their heads!!"??

Enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første sesong av Friends var i 1994. Sjokkerende nok, eldres mennesker på 20 år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke glemme at det faktisk er 20 år siden serien startet, og at Kudrow allerede da var 31 år eller noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss slå alarm!!

Anonymous poster hash: a93f5...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lisa Kudrow var "gammel" for tjue år siden da Friends-serien startet opp.

Hun var fire-fem år eldre enn resten av gjengen på settet om jeg ikke husker helt feil. :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lisa Kudrow var "gammel" for tjue år siden da Friends-serien startet opp.

Hun var fire-fem år eldre enn resten av gjengen på settet om jeg ikke husker helt feil. :klo:

Mindre enn et år eldre enn Courteney Cox.

Anonymous poster hash: 37fc2...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Sunshine23

Det eneste jeg reagerer på når jeg ser disse bildene er hvor forbanna frekke paparazzi fotografene er, -fy f***! Helt vilt at de får penger for å trøkke kameralinsa si oppi trynet på folk som ikke vil bli tatt bilde av. Og hva er greia med å vise bakhodet til noen?? "Yey! They still have hair on their heads!!"??

Kunne ikke vært mer enig. Ikke rart flere kjendiser ender opp med å slå de ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært noen stor fan av Friends, men akkurat Lisa Kudrow/Phoebe har jeg sansen for. Fint å se at hun ikke har ødelagt seg med operasjoner og annet tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forfriskende med en Hollywoodstjerne som ikke har operert seg halvt ihjel! Syntes hun ser ut som en vakker 50 åring :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser akkurat så gammel ut som hun er, og hun er en flott dame synes jeg!

Hun ser naturlig og menneskelig ut, i motsetning til "Monica" i Friends foreksempel.

Anonymous poster hash: a93f5...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativet ville vært verre...

Uansett, hun ser temmelig flott ut i motsetning til Courtney Cox som har ødelagt ansiktet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man googler "caught withhout makeup" finner man både unge og eldre kjendiser som ikke ser helt freshe ut den dagen. Eksempelvis Kristen Stewart på et bilde da hun var rundt 20 år. Bildet er vilkårlig valgt, da jeg ikke orker å bruke mye tid på å lete etter sjokkerende bilder av stars without makeup.

http://styleslum.com/kristen-stewart-without-makeup-before-and-after

Forøvrig er jeg helt enig i at det er flott å se en kvinnelig kjendis som har beholdt ansiktets særpreg. Det er det mange som ikke gjør, enten de er unge eller gamle, kjendis eller ikke kjent.



Anonymous poster hash: 5c5ab...ee9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...