Gå til innhold

Sliter med kviser i armhulen!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir gal! Dette problemet har pågått i snart 1 år. Alt fra små kviser til større kviser. De dukker opp selv om jeg har gått en periode uten å barbere, selv om jeg skifter barberblad og selv om jeg skifter deodorant osv. Tok det opp med hudlegen i forbindelse med noe annet, og han sa det var betente hårsekker, og at det ikke er noe å gjøre med. Fikk resept på en krem med litt kortison i, men det hjalp ikke. Tok det opp med legen min for kort tid siden, og han sa nesten det samme. Han anbefalte meg å kjøpe "Hibiscrub" (reseptfritt) på apoteket som jeg kan vaske meg med. Jeg har ikke forsøkt det ennå. Noen som sliter med det samme, og som har tips? Det er både vondt og flaut :S

Anonymous poster hash: 9ec8e...aea
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du fått anbefalt Hibiscrub så prøver du det. Samme middelet som kirurger bruker å vaske seg med før de opererer. Su kan og kjøpe bakteriedrepende krem å smøre med etterpå.

Jeg lurer jo på om det kan være svettekjertelbetennelse?

Be evt om henvisning til hudlege.

Anonymous poster hash: e10c9...e1d

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt samme problemet som deg. Kunne bli så ille at det gikk fra armhulen ned til magen, men jeg fikk resept på antibiotika å måtte gå på det i 3 måneder tror jeg? Å da ble det helt borte. Fikk også kortison og det funket ikke til meg heller. Spør legen din om antibiotika isteden for, det funker faktisk!

Anonymous poster hash: dd48a...ec4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...