Gå til innhold

Hvem er Shiva Safai?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, hun har forlovet seg rik da :) same same!

Anonymous poster hash: a6667...575

anbefaler deg å dra et annet sted. Det er ikke akkurat det dette handler om. Det har kommet frem at hun er noe oppvokst i Norge, det er det som er interessant, og veien til LA. Ja hun er forlovet med en som er styrtrik, men hun har da gode penger på bok hun og.

Anonymous poster hash: ffceb...cbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har masssssse penger! Og er berømt i Hollywood. Han er egentlig arkitekt. Huset hans har blitt brukt i flere realityserier. Blant annet hadde Lily Ghalichi fra Shahs of Sunset sin bursdag der. Lisa Vanderpumps datter hadde bursdagen sin der osv osv. Han har barn med Yolanda Foster (fra Real Housewives of Beverly Hills).

Anonymous poster hash: a4370...cc1

Artig å se at det er flere som er like fan av amerikansk reality som meg :D

Anonymous poster hash: 7553d...749

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, så henne for første gang i dag på Real housewives.. Veldig pen jente! Må innrømme at jeg ikke helt klarer å se at det er ekte kjærlighet mellom de to. Ja jeg er fordomsfull, men hun er så ung og pen - og han så mye eldre og steinrik.

Yolanda og Lisa fra Real Housewives har visstnok ytret et ønske om å ha henne med i serien, så kanskje vi får ønskene oppfylt :)



Anonymous poster hash: 87fb6...2f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, så henne for første gang i dag på Real housewives.. Veldig pen jente! Må innrømme at jeg ikke helt klarer å se at det er ekte kjærlighet mellom de to. Ja jeg er fordomsfull, men hun er så ung og pen - og han så mye eldre og steinrik.

Yolanda og Lisa fra Real Housewives har visstnok ytret et ønske om å ha henne med i serien, så kanskje vi får ønskene oppfylt :)

Anonymous poster hash: 87fb6...2f3

Hun har ikke kommet med som housewife til neste sesong,men hun dukker nok opp i noen scener. Synd,for håpet hun skulle komme med. Men hun bringer kanskje ikke nok drama. De burde ha kvittet seg med Kim. Men mistenker at hun begynner å drikke igjen hvis ho får sparken og det vil nok ikke Bravo ha på seg.

Anonymous poster hash: 7553d...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, så henne for første gang i dag på Real housewives.. Veldig pen jente! Må innrømme at jeg ikke helt klarer å se at det er ekte kjærlighet mellom de to. Ja jeg er fordomsfull, men hun er så ung og pen - og han så mye eldre og steinrik.

Yolanda og Lisa fra Real Housewives har visstnok ytret et ønske om å ha henne med i serien, så kanskje vi får ønskene oppfylt :)

Anonymous poster hash: 87fb6...2f3

Jeg har samme inntrykket når det gjelder ekte kjærlighet, men jeg blir nærmest halshugget her inne, når jeg antyder noe slikt :)

Hva er disse damene kjent for, bortsett fra at de er housewives til noen steinrik olding?

Anonymous poster hash: a6667...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke kommet med som housewife til neste sesong,men hun dukker nok opp i noen scener. Synd,for håpet hun skulle komme med. Men hun bringer kanskje ikke nok drama. De burde ha kvittet seg med Kim. Men mistenker at hun begynner å drikke igjen hvis ho får sparken og det vil nok ikke Bravo ha på seg.

Anonymous poster hash: 7553d...749

Åh kjipt.. Men det er nok egentlig et kompliment til Shiva :) Om hun hadde kommet med så hadde hun nok blitt oppfordret til å både bli bitchy og kranglete, ellers blir det jo dårlig tv. Håper hun dukker opp på skjermen i små øyeblikk, da får vi sett henne litt mer og hun slipper å være del av de styggeste konfliktene :)

Anonymous poster hash: 87fb6...2f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...