AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Har følt meg dårlig i flere uker nå og undres om det er fysisk eller psykisk. Trapper ned på antidepressiva så det er vel egentlig logisk at det skulle være psykisk selv om jeg ikke føler meg deprimert. Jeg er sliten hele tiden, sover 10-12 timer men blir aldri uthvilt. Er svimmel og kvalm,og blir verre ved selv lett aktivitet. Jeg har fått masse småkviser i pannen og menssyklusen er plutselig blitt kortere. Jeg fryser ofte, men får nærmest hetetokter om jeg beveger meg. Mangler ingen vitaminer og stoffskiftet er fint. Noen ideer?Anonymous poster hash: 1fca1...7ff
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Har følt meg dårlig i flere uker nå og undres om det er fysisk eller psykisk. Trapper ned på antidepressiva så det er vel egentlig logisk at det skulle være psykisk selv om jeg ikke føler meg deprimert. Jeg er sliten hele tiden, sover 10-12 timer men blir aldri uthvilt. Er svimmel og kvalm,og blir verre ved selv lett aktivitet. Jeg har fått masse småkviser i pannen og menssyklusen er plutselig blitt kortere. Jeg fryser ofte, men får nærmest hetetokter om jeg beveger meg. Mangler ingen vitaminer og stoffskiftet er fint. Noen ideer?Anonymous poster hash: 1fca1...7ff Har du lest om virkninger av nedtrappingen, og om noen av dine symptomer kan skyldes dette? Evt kontakt lege Anonymous poster hash: bf32c...329
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Da jeg trappa ned følte jeg meg sikkelig dårlig, så er ikke uvanligAnonymous poster hash: c0bfe...309
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Har snakket med legen, men det eneste som kunne forklares som seponeringssymptomer var visstnok kvalmen og svimmelheten. Kan det være en begynnende depresjon?Anonymous poster hash: 1fca1...7ff
Gjest Skrevet 17. juli 2014 #5 Skrevet 17. juli 2014 Siden du har kontakt med legen under nedtrappingen, regner jeg med at du ikke har trappet ned for fort. Rådspør legen din om de symptomene som ikke er tilknyttet nedtrappingen kan være tegn på symptom. Jeg selv kjenner igjen det å være trøtt og uopplagt, sove mye osv.Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå