AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Vet noen her om det er noe mulighet for kjemisk kastrering her i Norge? Og i så fall, er det noen kjente bivirkninger og er det bare å ta kontakt med legen? Altså, ærlig talt, sexlysten min kommer bare i veien for andre ting. Runker lett 10 ganger om dagen, og det ser jeg på som et problem. Når jeg holder på med andre ting, havner jeg hele tiden inn på tanker om sex, og det er ingen ting jeg kan gjøre med det. Jeg vil bare kunne bruke tiden min på andre ting, uten et overveldende begjær som konstant skal være der. Jeg ba aldri om en sterk sexlyst, og ærlig talt, har ønsket å få dempet/bli kvitt den i flere år nå. Og på den andre siden, jeg vil ikke operere vekk testiklene. Om jeg får meg dame må jeg jo både ha sexlyst og mulighet til å ha barn. Men akkurat nå... eh, jeg har viktigere ting i livet mitt å ta med av. Anonymous poster hash: 4bddd...63f
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Uten å vite sikkert, må jeg si jeg tviler stort på at det bare er å troppe opp hos fastlegen og be om kjemisk kastrering. Det er mulig jeg tar feil, og jeg håper jo nesten det, siden dette er noe du ønsker selv. Det eneste jeg fikk opp ang. bivirkninger da jeg googlet, gjaldt hunder (!), og der sluttet jeg å lese, gitt. Anonymous poster hash: 43ed1...0fc
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Uten å vite sikkert, må jeg si jeg tviler stort på at det bare er å troppe opp hos fastlegen og be om kjemisk kastrering. Det er mulig jeg tar feil, og jeg håper jo nesten det, siden dette er noe du ønsker selv. Det eneste jeg fikk opp ang. bivirkninger da jeg googlet, gjaldt hunder (!), og der sluttet jeg å lese, gitt. Anonymous poster hash: 43ed1...0fc Haha, ja, var for det meste angående dyr jeg også fant. Fant en amerikansk side som vistnok selger noen tabletter... men jeg var i incognito-modus i nettleseren, så lukket jeg den, og vet ikke helt hvordan jeg skal finne tilbake til siden Ikke at jeg liker å kjøpe tabletter fra utlandet. Eneste jeg har tatt av piller som jeg ikke har fått av en lege er hodepinetabletter. Anonymous poster hash: 4bddd...63f
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Du kan vente å se om det dbber av om noen år. Hadde utrolig mye mer sexlyst i tenårene og i tidlige 20 år enn jeg har nå som jeg har bikka 25. Anonymous poster hash: d3d05...0d8 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #5 Skrevet 17. juli 2014 Du kan vente å se om det dbber av om noen år. Hadde utrolig mye mer sexlyst i tenårene og i tidlige 20 år enn jeg har nå som jeg har bikka 25. Anonymous poster hash: d3d05...0d8 Problemet er at jeg trenger å få det vekk så fort som mulig. Jeg har ambisjoner om å gjøre noe ut av livet mitt, og jeg vil starte med en del ting tidlig. Og akkurat nå trenger jeg hvert eneste sekund jeg har, for jeg har mye å gjøre. Jeg merker godt at jeg ikke takler sexlysten, og det tar opp alt for mye tid hver dag. Det er ikke bare det at jeg runker mye, jeg blir sittende å tenke på sex, og blir helt kastet av sporet på hva enn det var jeg jobbet med. I snitt går sikkert 20-30 minutter av en time bare rett ut av vinduet, fordi jeg blir distrahert av sex-fantasier og annet fjas relatert til dette. Jeg liker vel å ha full kontroll, noe jeg vet at jeg ikke har når det kommer til min egen sexlyst. Jeg fant noen piller de selger i Amerika. De offisielle sidene sender ikke til Norge, og tviler sterkt på at det er trygt å kjøpe fra f.eks. eBay. Og ikke minst dyrt. Men med så mye tapt arbeidstid jeg har, er det sikkert verdt det. Anonymous poster hash: 4bddd...63f
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 Problemet er at jeg trenger å få det vekk så fort som mulig. Jeg har ambisjoner om å gjøre noe ut av livet mitt, og jeg vil starte med en del ting tidlig. Og akkurat nå trenger jeg hvert eneste sekund jeg har, for jeg har mye å gjøre. Jeg merker godt at jeg ikke takler sexlysten, og det tar opp alt for mye tid hver dag. Det er ikke bare det at jeg runker mye, jeg blir sittende å tenke på sex, og blir helt kastet av sporet på hva enn det var jeg jobbet med. I snitt går sikkert 20-30 minutter av en time bare rett ut av vinduet, fordi jeg blir distrahert av sex-fantasier og annet fjas relatert til dette. Jeg liker vel å ha full kontroll, noe jeg vet at jeg ikke har når det kommer til min egen sexlyst. Jeg fant noen piller de selger i Amerika. De offisielle sidene sender ikke til Norge, og tviler sterkt på at det er trygt å kjøpe fra f.eks. eBay. Og ikke minst dyrt. Men med så mye tapt arbeidstid jeg har, er det sikkert verdt det. Anonymous poster hash: 4bddd...63f Skjønner problemet ditt. Har du prøvd å trene hardt 3-5 ganger i uken? Anonymous poster hash: d3d05...0d8
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #7 Skrevet 17. juli 2014 Fant en amerikansk side som vistnok selger noen tabletter... men jeg var i incognito-modus i nettleseren, så lukket jeg den, og vet ikke helt hvordan jeg skal finne tilbake til siden Ikke at jeg liker å kjøpe tabletter fra utlandet. Eneste jeg har tatt av piller som jeg ikke har fått av en lege er hodepinetabletter. Anonymous poster hash: 4bddd...63f Vær så snill; før du putter slike ting i kroppen din bør du være helt sikker på at du vet hva du får. "Visstnok" er faktisk ikke bra nok. Du har flere alternativer, bl.a: a) Du kan betale for noe som ikke virker på hverken det ene eller det andre. b) falske legemidler, proppet full av gudene vet hva. Tenk etter nå. Industrien for piratkopierte klær går som det griner, ikke sant? Vel, det finnes mer enn nok piratmedisiner på markedet også. Ting som dette kjøper du ikke på billigsalg på nettet. Anonymous poster hash: 43ed1...0fc
Loner@heart Skrevet 17. juli 2014 #8 Skrevet 17. juli 2014 Eh... gidder ikke være anonym lengre. Har sagt andre ting om meg selv på forumet som folk flest ville postet anonymt. Kan like så godt la folk danne et bilde av hvem jeg er hahahaha Meg og mine tanker har alltid vært en åpen bok. Skjønner problemet ditt. Har du prøvd å trene hardt 3-5 ganger i uken? Anonymous poster hash: d3d05...0d8 Jeg trener "hardt" 3 ganger i uken. Er i dårlig form, aldri være i god form før. Satt alltid inne, trente aldri noe som helst, og spiste mye dritt. For et par mnder siden startet jeg å trene, og jogger nå 3 ganger i uka. Jeg bruker omtrent en halvtime rundt lysløypa, men jeg må stoppe 3-4 ganger for å få ned pulsen og ned med pusten. Jeg blir iallefall temmelig utslitt av joggeturen, men det hjelper fint lite med sexlysten. Vær så snill; før du putter slike ting i kroppen din bør du være helt sikker på at du vet hva du får. "Visstnok" er faktisk ikke bra nok. Du har flere alternativer, bl.a: a) Du kan betale for noe som ikke virker på hverken det ene eller det andre. b) falske legemidler, proppet full av gudene vet hva. Tenk etter nå. Industrien for piratkopierte klær går som det griner, ikke sant? Vel, det finnes mer enn nok piratmedisiner på markedet også. Ting som dette kjøper du ikke på billigsalg på nettet. Anonymous poster hash: 43ed1...0fc Du har helt rett. Jeg er helt enig i det du sier. Jeg fant en tidligere post angående kjemisk kastrering på diskusjon.no, der linket de til dette: http://legemiddelhandboka.no/Legemidler/46910 Så, jeg tror det skal være mulig å få tak i pillene i Norge. Jeg bør kanskje ta kontakt med fastlegen.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #9 Skrevet 17. juli 2014 Eh... gidder ikke være anonym lengre. Har sagt andre ting om meg selv på forumet som folk flest ville postet anonymt. Kan like så godt la folk danne et bilde av hvem jeg er hahahaha Meg og mine tanker har alltid vært en åpen bok. Jeg trener "hardt" 3 ganger i uken. Er i dårlig form, aldri være i god form før. Satt alltid inne, trente aldri noe som helst, og spiste mye dritt. For et par mnder siden startet jeg å trene, og jogger nå 3 ganger i uka. Jeg bruker omtrent en halvtime rundt lysløypa, men jeg må stoppe 3-4 ganger for å få ned pulsen og ned med pusten. Jeg blir iallefall temmelig utslitt av joggeturen, men det hjelper fint lite med sexlysten. Du har helt rett. Jeg er helt enig i det du sier. Jeg fant en tidligere post angående kjemisk kastrering på diskusjon.no, der linket de til dette: http://legemiddelhandboka.no/Legemidler/46910 Så, jeg tror det skal være mulig å få tak i pillene i Norge. Jeg bør kanskje ta kontakt med fastlegen. Du er mann,så går nok bra å kontakte fastlegen.Men hadde syntes det var pinlig å få det i journalen min..enten jeg var mann eller kvinne.Ber om hjelp til å få redusert sexlysten sin,alltså kjemisk kastrering.. Syns det er litt betenkelig og skummelt for deg...all informasjon du gir legen KAN misbrukes senere.I helt utenkelige sammenhenger..selv om du er uskyldig som fan... Tenk på de som ikke tør å søke hjelp for sine alkoholvaner,forde de er redde for å miste sertifikatet!!!Legen kann sladdre om dette,og du fratas sertifikat.Sel om du aldri aldri kunne tenkt deg å kjøre etter å ha drukket. Tenk om en GAL kvinne i hevnaksjon,senere i livet,beskylder deg for voldtekt/misbruk....uskyldig. Også står det i din lege sjornal at du har bedt legen om hjelp til å dempe sexlysten...Gir ikke et bra inntrykk av deg-dersom politiet noen gang krever å se din helse sjornal... Bruk hodet og stol aldri på leger og offentlige ansatte/etater. Alt du sier.Kan senere bli brukt imot deg.Selv om du er uskyldig. Hadde heller fortsatt å runke 20 ganger om dagen,enn å få dette på journalen hos legen min... Anonymous poster hash: 8fb11...d74
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå