Gå til innhold

Har jeg hatt mange partnere ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min venn og jeg ble sittende å snakke her en kveld.

Jeg fortalte at jeg hadde hatt sex med 14 stk fra jeg var 17 år og fram til nå. Jeg er 43 år.

Min venn synes at det var mange partnere.

Jeg synes ikke at det er så mange. Jeg har hatt tre lange forhold og noen kortere.

Jeg har ikke angret på en eneste en av de jeg har hatt sex med ;)

Hva synes dere, er dette mange partnere på disse årene?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 36c2a...010
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 48258...a85
Skrevet

Jeg fortalte at jeg hadde hatt sex med 14 stk fra jeg var 17 år og fram til nå. Jeg er 43 år.

Jeg synes ikke at det er så mange. Jeg har hatt tre lange forhold og noen kortere.

Neh, du er jo 43 :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Du kommer til å få ja og nei svar. Alt ettersom hvilke personer som svarer. Det spiller vel ingen rolle da dette ikke kommer med et fasitsvar..

Anonymous poster hash: 5d979...645

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kommer til å få ja og nei svar. Alt ettersom hvilke personer som svarer. Det spiller vel ingen rolle da dette ikke kommer med et fasitsvar..

• Liker 1
Skrevet

Noen fasit svar vil jeg ikke få :) Men ble bare litt overasket av vennen min som synes at det var så mange og virket litt sjokkert.

Bare for moro å sjekke ut litt hva " folk" mener. Er jo ikke noe jeg har tenkt stor over ellers.

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Jeg er 32 og har hatt sex med 5 stk. Ser på det som ufattelig lite.

Anonymous poster hash: c8068...644
AnonymBruker
Skrevet

Noen fasit svar vil jeg ikke få :) Men ble bare litt overasket av vennen min som synes at det var så mange og virket litt sjokkert.

Bare for moro å sjekke ut litt hva " folk" mener. Er jo ikke noe jeg har tenkt stor over ellers.

Nå til dags er det jo mange som greier å overstige tallet ditt før de er fylt 25 år. Så i forhold til de er ikke tallet ditt høyt

Vennen din har kanskje også et mye lavere tall enn deg.

Anonymous poster hash: e1086...376

AnonymBruker
Skrevet

Det er over snittet, men jeg synes ikke det er hårreisende. Jeg ville ikke tenkt "oi! så mange!".

Så kommer det også an på om du er gift eller singel. Dersom du er singel kan det jo heves ytterligere. Dersom du er gift og han uansett ikke har noen problemer med det, er det jo helt irrelevant.

Anonymous poster hash: 6c822...bfe
Skrevet

Jeg er singel og har vært det i snart 2 år nå. :)

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte først ja, men så så jeg alderen og endrer svaret til nei.

Anonymous poster hash: bfa1b...841
Skrevet

Jeg er jente på 24 og har hatt 11 siden jeg var 17. Så nei, ikke mange i mine øyne :)

• Liker 1
Skrevet

Nei synes ikke det, du har jo levd noen år. Selv har jeg under 10 og er i begynnelsen av 30 årene og synes det er helt greit.

AnonymBruker
Skrevet

Du snakker om 14 personer du har hatt sex med på 26 år. Om det er da drøyt regnet en ny seksualpartner hvert annet år da...

Men har du vært godt i 20 år så kan det nok være at det er litt heftig..

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man er singel, ung og student, kanskje fester en del og møter mange. Så er det vel ingen som synes det er så rart at man har hatt flere sexpartnere? Skal man leve uten sex hvis man ikke er gift.

Og det er forskjell på en hver helg og en i året eller kanskje 4 i året. 4 i året vil tilsi en hver tredje måned. Og er det så fryktelig ille?

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg har hatt 6 stk på 2 år :P

Nei, ikke mange

Anonymous poster hash: 498ee...e12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er mange.

Anonymous poster hash: b0bd3...84c

AnonymBruker
Skrevet

Om man er så og si singel fra man er 16 til man blir 46, så må vel folk forstå at man har seksuelle behov iløpet av disse 20 årene?

Da blir det naturlig at man har et forhold her og der, kanskje noen lengre som ikke funker, og så får man noen kortere.

Blir jo annerledes om man har hatt 0-1-2-3-4 forhold før man møter den rette og gifter seg. Da kan man jo ha så mye sex man vil med kun en person, iforhold til de som er single hele tiden?

Selv hadde jeg regelmessig sex med samme personen over flere år. Vi hadde noe på gang da jeg var 20, men det funket liksom ikke.

Han fikk seg nye forhold og jeg fant meg aldri noen. Hver gang han ble singel, hadde vi masse sex.

Så sånn sett hadde jeg bare sex med samme personen til jeg ble 30 og møtte mannen i livet mitt.

Da kunne jeg si at jeg bare hadde hatt 1 ... for det var jo sant.

Mens mange andre møter jo stadig nye... og da blir det jo flere.

Syns det er teit av folk å dømme, jeg ...

Anonymous poster hash: a18e3...2d5
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du snakker om 14 personer du har hatt sex med på 26 år. Om det er da drøyt regnet en ny seksualpartner hvert annet år da...

Men har du vært godt i 20 år så kan det nok være at det er litt heftig..

Så du syns det er mye å ha sex annenhvert år?

Mens par har seg som kaniner hver dag i flere år?

Anonymous poster hash: a18e3...2d5

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...