AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Har fått kontakt med ei gammel kjerring på nett som vil møtes for pulings. Bør jeg takke ja? Hun ser helt grei ut, men dattera hennes gikk i samme klasse som meg på ungdomsskolen. Anonymous poster hash: ad1cc...47b
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Ja, men bruk kondom. Slike gamle gauper kan ha samlet litt av hvert opp gjennom årene. Anonymous poster hash: d054f...0ec 2
Gjest Eurodice Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Har fått kontakt med ei gammel kjerring på nett som vil møtes for pulings. Bør jeg takke ja? Hun ser helt grei ut, men dattera hennes gikk i samme klasse som meg på ungdomsskolen. Anonymous poster hash: ad1cc...47b Du må være meget forsiktig med henne. Mange gamle "kjerringer" har lett for å være benskjøre og tungpustet. Hvor gammel er hun? 95? 28
Hulderen Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Hun er en vampyr og kommer til å spise deg. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #6 Skrevet 16. juli 2014 Er du inspirert av trådene om gamle menn og unge jenter? Anonymous poster hash: bd3c8...b85
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #7 Skrevet 16. juli 2014 Har fått kontakt med ei gammel kjerring på nett som vil møtes for pulings. Bør jeg takke ja? Hun ser helt grei ut, men dattera hennes gikk i samme klasse som meg på ungdomsskolen. Anonymous poster hash: ad1cc...47b Bare hvis hun er gammel nok til å ikke spre genene dine videre. Anonymous poster hash: 8be8d...a9b 5
Gjest Heartbeat Skrevet 16. juli 2014 #8 Skrevet 16. juli 2014 Du vet, kvinner er som vin. Bare bedre og bedre med årene Go for it ! 2
minister-mio Skrevet 16. juli 2014 #9 Skrevet 16. juli 2014 Skal du ha sex med henne bør du begynne å tenkte på henne i en mer respektfull tone enn gammal kjerring 17
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #10 Skrevet 16. juli 2014 Du må være meget forsiktig med henne. Mange gamle "kjerringer" har lett for å være benskjøre og tungpustet. Hvor gammel er hun? 95? Hun er ikke SÅ gammel. Hun er rundt 50. Anonymous poster hash: ad1cc...47b
slemgutt81 Skrevet 16. juli 2014 #11 Skrevet 16. juli 2014 (endret) Hun er ikke SÅ gammel. Hun er rundt 50. Anonymous poster hash: ad1cc...47b Ung mor, da. (etter dagens standarder på 35 + før man får barn, forutsatt at du er i snittalder for forumet, og ikke 14 år. ) Syns det hørtes spennende ut, jeg. Enig med han som sa, bare kjør på. Om hun er en vampyr, så er det jo bare dobbelt så sexy. Du kan alltids dumpe henne og bli sammen med ei snerten snelle på 25 så fort du får sjansen (Eller en ny cougar om det er greia). Lever bare en gang, why complicate things. Endret 16. juli 2014 av slemgutt81 1
Gjest Eurodice Skrevet 16. juli 2014 #12 Skrevet 16. juli 2014 Hun er ikke SÅ gammel. Hun er rundt 50. Anonymous poster hash: ad1cc...47b Da må jeg gjøre deg oppmerksom på at i den alderen, gjerne i forbindelse med klimakteriet, vokser det ut en form for mothaker i vagina. Du må være ytterst forsiktig. 8
Gjest Lille-pus Skrevet 16. juli 2014 #13 Skrevet 16. juli 2014 (endret) Hun er ikke SÅ gammel. Hun er rundt 50. Anonymous poster hash: ad1cc...47b Hun har nok en fetish for ungsauer (beklager ordbruken, men det er vel etablert i noen kretser). Hun kan da umulig være noe? Tror du vel? Rynkete som en rosin, heng påde her og dær.. hengeræv og flesk som disser overalt... rullatroren i kroken og stokk for å kreke seg fremover. Og du har fortalt henne din ekte alder? - du aner ikke hvor mange av som forsøker å juge på seg noen år Høyst sannsynlig går det greit, - hele intensjonen her er jo kun å ha tenning. Edit: Om noen skulle tro hun er ute etter å innlede et forhold så tror jeg nok de må tenke minst en gang til gitt. Den var til 'slemgutt81' Tyrkkleif i latterkulene her Endret 16. juli 2014 av Lille-pus 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #14 Skrevet 16. juli 2014 Hun har nok en fetish for ungsauer (beklager ordbruken, men det er vel etablert i noen kretser). Hun kan da umulig være noe? Tror du vel? Rynkete som en rosin, heng påde her og dær.. hengeræv og flesk som disser overalt... rullatroren i kroken og stokk for å kreke seg fremover. Og du har fortalt henne din ekte alder? - du aner ikke hvor mange av som forsøker å juge på seg noen år Høyst sannsynlig går det greit, - hele intensjonen her er jo kun å ha tenning. Edit: Om noen skulle tro hun er ute etter å innlede et forhold så tror jeg nok de må tenke minst en gang til gitt. Den var til 'slemgutt81' Tyrkkleif i latterkulene her Jada. Hun vet min alder. Hun er dobbelt så gammel som meg. For å være så gammel ser hun ganske fresh ut. Vi har chattet på webcam et par ganger. Nesten ikke rynker i ansiktet, bortsett fra litt på halsen og mellom puppene. Har aldri prøvd meg på så gamle damer før, men hun her virker å være et funn. Anonymous poster hash: ad1cc...47b
slemgutt81 Skrevet 16. juli 2014 #15 Skrevet 16. juli 2014 Edit: Om noen skulle tro hun er ute etter å innlede et forhold så tror jeg nok de må tenke minst en gang til gitt. Den var til 'slemgutt81' Tyrkkleif i latterkulene her Puleforhold? Jeg snakker ikke ekteskap. Har selv hatt puleforhold med eldre damer, da jeg var ung, sexy, atletisk og hadde draget på alt og alle.
Gjest KateW Skrevet 17. juli 2014 #16 Skrevet 17. juli 2014 Puleforhold? Jeg snakker ikke ekteskap. Har selv hatt puleforhold med eldre damer, da jeg var ung, sexy, atletisk og hadde draget på alt og alle. Sånn for ca 20 år siden? 2
Gjest Eurodice Skrevet 17. juli 2014 #17 Skrevet 17. juli 2014 Jada. Hun vet min alder. Hun er dobbelt så gammel som meg. For å være så gammel ser hun ganske fresh ut. Vi har chattet på webcam et par ganger. Nesten ikke rynker i ansiktet, bortsett fra litt på halsen og mellom puppene. Har aldri prøvd meg på så gamle damer før, men hun her virker å være et funn. Anonymous poster hash: ad1cc...47b Du er 25 og er så umoden og respektløs at du omtaler en kvinne på 50 som gammel kjerring. Skulle tro du var tilbakestående. 13
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #18 Skrevet 17. juli 2014 Nå har vi avtalt å møtes i morgen. Siden hun er alene hjemme hele helgen så blir det to overnattinger på meg hos henne. Dette kan bli mye puling.. Vi prater jo bra sammen så tror ikke dette skal bli kleint. Anonymous poster hash: ad1cc...47b 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #19 Skrevet 17. juli 2014 Du vet, kvinner er som vin. Bare bedre og bedre med årene Go for it ! Menn eldes som vin, damer som melk! Case closed! Anonymous poster hash: 2354c...fe0 5
Gjest Heartbeat Skrevet 17. juli 2014 #20 Skrevet 17. juli 2014 Menn eldes som vin, damer som melk! Case closed!Anonymous poster hash: 2354c...fe0 Vi får være enige i at det er individuelt da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå