Stor pike Skrevet 10. juli 2024 #1241 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "Å snope" ER faktisk et ekte uttrykk her jeg bor (Nordfjord). Snop=godteri. Å kjøpe snop= å snope🍭😍 Anonymkode: 870ca...67e Det sier vi her også, snop. Men godtesnop? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #1242 Del Skrevet 10. juli 2024 En tråd fra et barn fra 2014 ble hentet fram? Anonymkode: 1c857...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. juli 2024 #1243 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): En tråd fra et barn fra 2014 ble hentet fram? Anonymkode: 1c857...b3f Hvis du gidder å lese tråden så ser du at den har vært aktiv i alle disse snart 10 årene... Hva er vitsen med å svare i denne tråden når du skal være så negativ og humørløs? Dette er en morsom tråd blant all negativiteten her på KG. Det trengs for å si det sånn. Vær så snill å ta med deg negativiteten din til en annen tråd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #1244 Del Skrevet 10. juli 2024 denne husker jeg, genialt Anonymkode: 78c78...7c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. juli 2024 #1245 Del Skrevet 10. juli 2024 jukkapalme skrev (5 minutter siden): Hvis du gidder å lese tråden så ser du at den har vært aktiv i alle disse snart 10 årene... Hva er vitsen med å svare i denne tråden når du skal være så negativ og humørløs? Dette er en morsom tråd blant all negativiteten her på KG. Det trengs for å si det sånn. Vær så snill å ta med deg negativiteten din til en annen tråd. Det er alltid noen som skal være sure på godtesnoptråden 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. juli 2024 #1246 Del Skrevet 10. juli 2024 Boetica skrev (Akkurat nå): Det er alltid noen som skal være sure på godtesnoptråden 😂 Ja, grrrr og jeg lar meg provosere 😂 men jeg skjønner ikke vitsen med AB-er som alltid skal slenge dritt. Selv om det er kåge i et nøtteskall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. juli 2024 #1247 Del Skrevet 10. juli 2024 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Ja, grrrr og jeg lar meg provosere 😂 men jeg skjønner ikke vitsen med AB-er som alltid skal slenge dritt. Selv om det er kåge i et nøtteskall. Synes det er litt morsomt med surpomper, jeg 🙈 Å være muggen over noe sånt liksom 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. juli 2024 #1248 Del Skrevet 10. juli 2024 Boetica skrev (50 minutter siden): Synes det er litt morsomt med surpomper, jeg 🙈 Å være muggen over noe sånt liksom 😅 Du har helt rett, men samtidig blir jeg utrolig irritert over sånne humørløse AB-er som skal være så mye bedre enn alle andre. Vel, er jo hennes tap at hun ikke forstår humoren 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. juli 2024 #1249 Del Skrevet 14. juli 2024 2 dager igjen til 10-årsdagen til denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. juli 2024 #1250 Del Skrevet 14. juli 2024 SVK skrev (30 minutter siden): 2 dager igjen til 10-årsdagen til denne tråden. Da må vi alle fylle opp veskene våre med godtesnop og sjokoladesnop! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. juli 2024 #1251 Del Skrevet 14. juli 2024 2 minutter siden, jukkapalme said: Da må vi alle fylle opp veskene våre med godtesnop og sjokoladesnop! Jepp! Kanskje også gå på besøk til noen og ta godtesnopet opp fra veska og sjekke om de skjønner referansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. juli 2024 #1252 Del Skrevet 14. juli 2024 2 minutter siden, SVK said: Jepp! Kanskje også gå på besøk til noen og ta godtesnopet opp fra veska og sjekke om de skjønner referansen. Om de sier "Ronja har du godtesnop?" så vet man at man er på besøk hos hedersmennesker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 14. juli 2024 #1253 Del Skrevet 14. juli 2024 Boetica skrev (På 10.7.2024 den 19.20): Det er alltid noen som skal være sure på godtesnoptråden 😂 Sinnasure 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. juli 2024 #1254 Del Skrevet 14. juli 2024 (endret) SVK skrev (6 minutter siden): Jepp! Kanskje også gå på besøk til noen og ta godtesnopet opp fra veska og sjekke om de skjønner referansen. Hehehe, det hadde vært gøy! Jeg har opplevd at den i kassa har glist litt når jeg har kjøpt godis og h*n har spurt om jeg trenger pose og jeg har svart «neida, jeg bare putter det i veska mi jeg» Jeg sa til samboeren at jeg måtte ha godtesnop på tirsdag og han bare «tirsdag»? Jeg: Jaaa? Han: «Åååå, er det da godtesnoptråden fyller 10 år?» Han er ikke her inne, men jeg har fortalt om denne tråden og lest litt høyt fra den. Han lo godt, hehe 😂 Endret 14. juli 2024 av jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. juli 2024 #1255 Del Skrevet 14. juli 2024 1 minutt siden, Polly Ester said: Sinnasure Just now, jukkapalme said: Hehehe, det hadde vært gøy! Jeg har opplevd at den i kassa har glist litt når jeg har kjøpt godis og h*n har spurt om jeg trenger pose og jeg har svart «neida, jeg bare putter det i veska mi jeg» Haha! 1 minutt siden, jukkapalme said: Jeg sa til samboeren at jeg måtte ha godtesnop på tirsdag og han bare «tirsdag»? Jeg: Jaaa? Han: «Åååå, er det da godtesnoptråden fyller 10 år?» Han er ikke her inne, men jeg har fortalt om denne tråden og lest litt fra den. Han lo godt, hehe 😂 Bra samboeren din følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 14. juli 2024 #1256 Del Skrevet 14. juli 2024 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Hehehe, det hadde vært gøy! Jeg har opplevd at den i kassa har glist litt når jeg har kjøpt godis og h*n har spurt om jeg trenger pose og jeg har svart «neida, jeg bare putter det i veska mi jeg» Jeg sa til samboeren at jeg måtte ha godtesnop på tirsdag og han bare «tirsdag»? Jeg: Jaaa? Han: «Åååå, er det da godtesnoptråden fyller 10 år?» Han er ikke her inne, men jeg har fortalt om denne tråden og lest litt høyt fra den. Han lo godt, hehe 😂 Kult at samboeren din er med. Deler du godtesnopet ditt med han da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. juli 2024 #1257 Del Skrevet 14. juli 2024 (endret) SVK skrev (3 timer siden): Haha! Bra samboeren din følger med! Haha, ja. Har sagt det flere ganger da, at tråden nærmer seg 10 år Polly Ester skrev (3 timer siden): Kult at samboeren din er med. Deler du godtesnopet ditt med han da? Hehe, ja. Nei, jeg deler ikke! Godtesnopet er mitt, bare mitt! 🤣 Endret 14. juli 2024 av jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 14. juli 2024 #1258 Del Skrevet 14. juli 2024 Har dere kjøpt godtesnop til 10-årsdagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. juli 2024 #1259 Del Skrevet 14. juli 2024 55 minutter siden, mimifin72 said: Har dere kjøpt godtesnop til 10-årsdagen? Skal kjøpe inn i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 14. juli 2024 #1260 Del Skrevet 14. juli 2024 Skriver godtesnop på handlelisten nuh! 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå