Gå til innhold

Venninne hadde med eget snop, delte ikke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

"Å snope" ER faktisk et ekte uttrykk her jeg bor (Nordfjord). Snop=godteri. Å kjøpe snop= å snope🍭😍

Anonymkode: 870ca...67e

Det sier vi her også, snop. Men godtesnop? Nei. 

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

En tråd fra et barn fra 2014 ble hentet fram?

Anonymkode: 1c857...b3f

Hvis du gidder å lese tråden så ser du at den har vært aktiv i alle disse snart 10 årene... Hva er vitsen med å svare i denne tråden når du skal være så negativ og humørløs? Dette er en morsom tråd blant all negativiteten her på KG. Det trengs for å si det sånn. Vær så snill å ta med deg negativiteten din til en annen tråd. 

• Liker 3
jukkapalme skrev (5 minutter siden):

Hvis du gidder å lese tråden så ser du at den har vært aktiv i alle disse snart 10 årene... Hva er vitsen med å svare i denne tråden når du skal være så negativ og humørløs? Dette er en morsom tråd blant all negativiteten her på KG. Det trengs for å si det sånn. Vær så snill å ta med deg negativiteten din til en annen tråd. 

Det er alltid noen som skal være sure på godtesnoptråden 😂

• Liker 1
Boetica skrev (Akkurat nå):

Det er alltid noen som skal være sure på godtesnoptråden 😂

Ja, grrrr og jeg lar meg provosere 😂 men jeg skjønner ikke vitsen med AB-er som alltid skal slenge dritt. Selv om det er kåge i et nøtteskall. 

Annonse

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Ja, grrrr og jeg lar meg provosere 😂 men jeg skjønner ikke vitsen med AB-er som alltid skal slenge dritt. Selv om det er kåge i et nøtteskall. 

Synes det er litt morsomt med surpomper, jeg 🙈 Å være muggen over noe sånt liksom 😅

Boetica skrev (50 minutter siden):

Synes det er litt morsomt med surpomper, jeg 🙈 Å være muggen over noe sånt liksom 😅

Du har helt rett, men samtidig blir jeg utrolig irritert over sånne humørløse AB-er som skal være så mye bedre enn alle andre. Vel, er jo hennes tap at hun ikke forstår humoren 😂

• Liker 1
  • Hjerte 1

Annonse

SVK skrev (6 minutter siden):

Jepp! Kanskje også gå på besøk til noen og ta godtesnopet opp fra veska og sjekke om de skjønner referansen. :arwen:

Hehehe, det hadde vært gøy! Jeg har opplevd at den i kassa har glist litt når jeg har kjøpt godis og h*n har spurt om jeg trenger pose og jeg har svart «neida, jeg bare putter det i veska mi jeg» :hoho:

Jeg sa til samboeren at jeg måtte ha godtesnop på tirsdag og han bare «tirsdag»? Jeg: Jaaa? Han: «Åååå, er det da godtesnoptråden fyller 10 år?» :fnise: 

Han er ikke her inne, men jeg har fortalt om denne tråden og lest litt høyt fra den. Han lo godt, hehe 😂

Endret av jukkapalme
1 minutt siden, Polly Ester said:

Sinnasure :fnise:

:ler2:

Just now, jukkapalme said:

Hehehe, det hadde vært gøy! Jeg har opplevd at den i kassa har glist litt når jeg har kjøpt godis og h*n har spurt om jeg trenger pose og jeg har svart «neida, jeg bare putter det i veska mi jeg» :hoho:

Haha! :ler2:

1 minutt siden, jukkapalme said:

Jeg sa til samboeren at jeg måtte ha godtesnop på tirsdag og han bare «tirsdag»? Jeg: Jaaa? Han: «Åååå, er det da godtesnoptråden fyller 10 år?» :fnise: 

Han er ikke her inne, men jeg har fortalt om denne tråden og lest litt fra den. Han lo godt, hehe 😂

Bra samboeren din følger med! 

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Han er ikke her inne, men jeg har fortalt om denne tråden og lest litt høyt fra den. Han lo godt, hehe 😂

Kult at samboeren din er med. Deler du godtesnopet ditt med han da? ;) 

Annonse
SVK skrev (3 timer siden):

:ler2:

Haha! :ler2:

Bra samboeren din følger med! 

Haha, ja. Har sagt det flere ganger da, at tråden nærmer seg 10 år :ler2: 

Polly Ester skrev (3 timer siden):

Kult at samboeren din er med. Deler du godtesnopet ditt med han da? ;) 

Hehe, ja.

Nei, jeg deler ikke! Godtesnopet er mitt, bare mitt! 🤣

Endret av jukkapalme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...