Gå til innhold

Venninne hadde med eget snop, delte ikke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

"Å snope" ER faktisk et ekte uttrykk her jeg bor (Nordfjord). Snop=godteri. Å kjøpe snop= å snope🍭😍

Anonymkode: 870ca...67e

Det sier vi her også, snop. Men godtesnop? Nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

En tråd fra et barn fra 2014 ble hentet fram?

Anonymkode: 1c857...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

En tråd fra et barn fra 2014 ble hentet fram?

Anonymkode: 1c857...b3f

Hvis du gidder å lese tråden så ser du at den har vært aktiv i alle disse snart 10 årene... Hva er vitsen med å svare i denne tråden når du skal være så negativ og humørløs? Dette er en morsom tråd blant all negativiteten her på KG. Det trengs for å si det sånn. Vær så snill å ta med deg negativiteten din til en annen tråd. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (5 minutter siden):

Hvis du gidder å lese tråden så ser du at den har vært aktiv i alle disse snart 10 årene... Hva er vitsen med å svare i denne tråden når du skal være så negativ og humørløs? Dette er en morsom tråd blant all negativiteten her på KG. Det trengs for å si det sånn. Vær så snill å ta med deg negativiteten din til en annen tråd. 

Det er alltid noen som skal være sure på godtesnoptråden 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (Akkurat nå):

Ja, grrrr og jeg lar meg provosere 😂 men jeg skjønner ikke vitsen med AB-er som alltid skal slenge dritt. Selv om det er kåge i et nøtteskall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Ja, grrrr og jeg lar meg provosere 😂 men jeg skjønner ikke vitsen med AB-er som alltid skal slenge dritt. Selv om det er kåge i et nøtteskall. 

Synes det er litt morsomt med surpomper, jeg 🙈 Å være muggen over noe sånt liksom 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (50 minutter siden):

Synes det er litt morsomt med surpomper, jeg 🙈 Å være muggen over noe sånt liksom 😅

Du har helt rett, men samtidig blir jeg utrolig irritert over sånne humørløse AB-er som skal være så mye bedre enn alle andre. Vel, er jo hennes tap at hun ikke forstår humoren 😂

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (30 minutter siden):

2 dager igjen til 10-årsdagen til denne tråden. :arwen:

Da må vi alle fylle opp veskene våre med godtesnop og sjokoladesnop! :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, jukkapalme said:

Da må vi alle fylle opp veskene våre med godtesnop og sjokoladesnop! :arwen:

Jepp! Kanskje også gå på besøk til noen og ta godtesnopet opp fra veska og sjekke om de skjønner referansen. :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SVK said:

Jepp! Kanskje også gå på besøk til noen og ta godtesnopet opp fra veska og sjekke om de skjønner referansen. :arwen:

Om de sier "Ronja har du godtesnop?" så vet man at man er på besøk hos hedersmennesker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (På 10.7.2024 den 19.20):

Sinnasure :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (6 minutter siden):

Hehehe, det hadde vært gøy! Jeg har opplevd at den i kassa har glist litt når jeg har kjøpt godis og h*n har spurt om jeg trenger pose og jeg har svart «neida, jeg bare putter det i veska mi jeg» :hoho:

Jeg sa til samboeren at jeg måtte ha godtesnop på tirsdag og han bare «tirsdag»? Jeg: Jaaa? Han: «Åååå, er det da godtesnoptråden fyller 10 år?» :fnise: 

Han er ikke her inne, men jeg har fortalt om denne tråden og lest litt høyt fra den. Han lo godt, hehe 😂

Endret av jukkapalme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Polly Ester said:

Sinnasure :fnise:

:ler2:

Just now, jukkapalme said:

Hehehe, det hadde vært gøy! Jeg har opplevd at den i kassa har glist litt når jeg har kjøpt godis og h*n har spurt om jeg trenger pose og jeg har svart «neida, jeg bare putter det i veska mi jeg» :hoho:

Haha! :ler2:

1 minutt siden, jukkapalme said:

Jeg sa til samboeren at jeg måtte ha godtesnop på tirsdag og han bare «tirsdag»? Jeg: Jaaa? Han: «Åååå, er det da godtesnoptråden fyller 10 år?» :fnise: 

Han er ikke her inne, men jeg har fortalt om denne tråden og lest litt fra den. Han lo godt, hehe 😂

Bra samboeren din følger med! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Han er ikke her inne, men jeg har fortalt om denne tråden og lest litt høyt fra den. Han lo godt, hehe 😂

Kult at samboeren din er med. Deler du godtesnopet ditt med han da? ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
SVK skrev (3 timer siden):

:ler2:

Haha! :ler2:

Bra samboeren din følger med! 

Haha, ja. Har sagt det flere ganger da, at tråden nærmer seg 10 år :ler2: 

Polly Ester skrev (3 timer siden):

Kult at samboeren din er med. Deler du godtesnopet ditt med han da? ;) 

Hehe, ja.

Nei, jeg deler ikke! Godtesnopet er mitt, bare mitt! 🤣

Endret av jukkapalme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...