Gå til innhold

Venninne hadde med eget snop, delte ikke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.7.2014 den 21.58):

Det var ikke godterisnop, men godtesnop. Så disse sammenligningene dine som du morer deg sånn med på min bekostning passer ikke helt inn.

Har ikke du et par gamle klassvenninner fra barndommen som du bør si unnskyld til? Lett å kjenne igjen typen, du var nok sjefsmobberen i klassen på skolen.

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

Hva er forskjellen på godterisnop og godtesnop? Aldri hørt om noen av delene 

Anonymkode: 8ac3b...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

AnonymBruker

Ts burde skamme seg.

Jeg og mine venner har egne favorittsnop som vi holder for oss selv og ikke deler av. Det ligger en pose i vesken og vi har også gjemt lagre av snopet flere steder hjemme trygt ute av syne for mann og barn. 

Jeg har vært med på slike spleisekvelder og tatt med snop og delt, og spleiset på det vertinnen har servert. Vippset penger til henne flere ganger. Hadde hun kritisert at jeg har favorittsnop i veska som jeg ikke deler, så hadde jeg ledd rått! Hun spiser ikke denne typen snop engang om hun så hadde blitt tilbydd det! Ja, jeg har forsøkt å tilby flere ganger, men hun vil heller ha sjokolade og potetgull, noe jeg ikke er glad i og derfor ikke spiser så mye av på slike kvelder.

Denne tråden er den mest tåpeligste jeg noen gang har lest på kg.

Anonymkode: 8409e...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts burde skamme seg.

Jeg og mine venner har egne favorittsnop som vi holder for oss selv og ikke deler av. Det ligger en pose i vesken og vi har også gjemt lagre av snopet flere steder hjemme trygt ute av syne for mann og barn. 

Jeg har vært med på slike spleisekvelder og tatt med snop og delt, og spleiset på det vertinnen har servert. Vippset penger til henne flere ganger. Hadde hun kritisert at jeg har favorittsnop i veska som jeg ikke deler, så hadde jeg ledd rått! Hun spiser ikke denne typen snop engang om hun så hadde blitt tilbydd det! Ja, jeg har forsøkt å tilby flere ganger, men hun vil heller ha sjokolade og potetgull, noe jeg ikke er glad i og derfor ikke spiser så mye av på slike kvelder.

Da har du ikke lest mye her :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ts burde skamme seg.

Mest tåpeligste? 

Om dette er det tåpeligste du har lest her - til og med mest - så er jeg enig med Cid: 

Cid skrev (5 timer siden):

Da har du ikke lest mye her :fnise: 

Hvis h*n har lest hele denne tråden har h*n lest i hvert fall 57 sider. :fnise:

Anonymkode: 2c2e5...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kom hit for å spise popcorn, men legger det fra meg, for vil ikke ha vertinnen på nakken…

«ANONYM! HARD DU MAISKOLBEPOPPACORN I VESKA?» 

Jeg tør rett og slett ikke! 

Anonymkode: efdd9...b7f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

KGs kjedeligste tråd.

Savner gamledager når trolletrådene var morsomme.

Anonymkode: 37c7b...66d

Tydeligvis langt i fra den kjedeligste så populær som den har vært i alle år 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (2 minutter siden):

Tydeligvis langt i fra den kjedeligste så populær som den har vært i alle år 😄 

Det er jo kun fordi dere i "tellegjengen" har omfavnet den 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

KGs kjedeligste tråd.

Savner gamledager når trolletrådene var morsomme.

Noe av det morsomme med tråden er jo at det alltid er noen som må innom og fortelle at den ikke er morsom 😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo kun fordi dere i "tellegjengen" har omfavnet den 😏

Jeg er ikke med i noen tellegjeng ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...