Gå til innhold

Venninne hadde med eget snop, delte ikke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kommer nok snart en pose fra Nidar eller Minde som heter Ronjas Godtesnop...

Anonymkode: d7508...7f0

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer nok snart en pose fra Nidar eller Minde som heter Ronjas Godtesnop...

Og som er tom, for de som vil lure en venn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:sjokkert:  Mener du at Ronjas godtesnop ikke finneseksisterer??!

9 minutter siden, Overrasket skrev:

Nå har jeg akkurat lest denne tråden for aller første gang. Jeg forstår egentlig ikke hva som var så moroartig:sjokkbla:

:jolie:   Takk for opplysningsinformasjonen

- - -

Men serrriøst: Hvilke biter ville du ha hatt i Ronjas Godtesnopspose? Synes forslaget over var meget bra! Hvem kontakter Nidar?

Hvit sjokolade, marsipan og saltlakris for meg..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Overrasket skrev:

Nå har jeg akkurat lest denne tråden for aller første gang. Jeg forstår egentlig ikke hva som var så moroartig. :sjokkbla:

Du tar det nok altfor alvorligseriøst!

2 minutter siden, Zenobia skrev:

Men serrriøst: Hvilke biter ville du ha hatt i Ronjas Godtesnopspose? Synes forslaget over var meget bra! Hvem kontakter Nidar?

Jeg stemmer for sjokoladesaltlakriskaramell! :) Alt på én gang, more is more!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Zenobia skrev:

:sjokkert:  Mener du at Ronjas godtesnop ikke finneseksisterer??!

:jolie:   Takk for opplysningsinformasjonen

- - -

En stor sjokoladebit med lion king, daim, oreo og twix inni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Overrasket skrev:

Nå har jeg akkurat lest denne tråden for aller første gang. Jeg forstår egentlig ikke hva som var så moroartig. :sjokkbla:

Ekte humor her på Kvinneguiden går visst ut på å gnåle om den samme gamle tråden, i mange år.... 

Anonymkode: 55ad4...911

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ekte humor her på Kvinneguiden går visst ut på å gnåle om den samme gamle tråden, i mange år.... 

:klovn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, nutella skrev:

https://brage.bibsys.no/xmlui/bitstream/handle/11250/2456024/irmelin.liliequist.masteravhandling.2017 (1).pdf?sequence=1&isAllowed=y

Skulle finne denne tråden, og så fant jeg noen som har skrevet masteroppgave om KG og godtesnop? Hahaha

På hvilken side står det om godtesnop?

Anonymkode: 9af5f...908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere mores av vår godtesnop-Ronja :)
"

På 28.8.2015 den 7.16, Stine skrev:

KG er kjekt å ha når nattevaktene blir lange, minuset er at nå har jeg sittet å hikstet og sprutet ut i latter den siste halvtimen. Det hadde ikke gjort noe det hadde det ikke vært noen her, men nå sitter det en mann i lobbyen og ser rart på meg... Ronja HAR du godtesnop? :lol::teehe:

Jeg leste godtesnop greia også for litt siden :lol: kg er bare konge når man trenger en god latter :lol:"http://hundesonen.no/topic/79152-akkurat-nå-august/?page=143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken side står det om godtesnop?

Det sto bare et lite avsnitt eller noe. s. 41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 7.11.2017 den 14.17, AnonymBruker skrev:

Og du er her fordi...? Du driver vel ikke og engasjerer deg i gnålet? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2014 den 19.40, AnonymBruker skrev:

I går var vi samlet hos meg, fire stk., og hadde spillekveld. Jeg serverte både brus, snop og snacks.

Og så var det en venninne som hadde en liten godtepose som nede i veska som hun tok fra av og til, prøvde å skjule det men jeg så det. Hun forsynte seg også av det jeg hadde framme. La oss kalle henne Ronja.

Så jeg sa "Ronja, har du godtesnop?", med en sterk antydning om at jeg synes det var merkelig at hun i så fall ikke satte det fram sammen med det jeg hadde servert. Så begynte hun bare å le! Jeg gjentok "HAR du sjokoladesnop, Ronja?" Og nå begynte de faktisk å le av meg alle tre, fordi de mente godtesnop/sjokoladesnop var så barnslig å si!!

Jeg ble opprørt innvending men lot det ligge og sa ikke noe mer. Merker at jeg fortsatt er irritert, hva synes dere? Er det ikke frekt å komme på besøk hos andre og ta av det man blir servert og samtidig ikke dele på det man selv har med seg?

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

Hva driver denne Ronja med i dag? 

Anonymkode: ee9b5...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6.11.2017 at 9:22 PM, Lofotfrøken said:

3 år etter ler vi fortsatt

Helt ufattelig at du finner noe å le av. Starten syntes jeg i hvert fall var fullstendig umorsom. Bare litt barnslig, kanskje.

Anonymkode: fa5ec...097

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...