:-) anna Skrevet 26. juni 2004 #41 Skrevet 26. juni 2004 En god venninne av meg fortalte om KG og en kveld jeg satt å surfa så stakk jeg innom. Og her har jeg vært siden. Forresten så tror jeg Glamourgirl også kan skylde på samme jenta...
Kelsey Skrevet 27. juni 2004 #42 Skrevet 27. juni 2004 Jeg satt på skolen og kjedet meg, også fant jeg linken på startsiden. Tror jeg ihvertfall, begynner å bli en stund siden nå så er ikke sikkert jeg husker riktig.
Dollface Skrevet 27. juni 2004 #43 Skrevet 27. juni 2004 Det er omtrent 4 år siden jeg fant KG, men hvordan har gått i glemmeboka for lenge siden. Ganske tilfeldig var det helt sikkert.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2004 #44 Skrevet 27. juni 2004 Jeg ble tipset av ei venninne for et par uker siden, samtidig som hun advarte meg. Man ble fort avhenging. Måtte jo inn og sjekke, liker å lever farlig.
Gjest Hege Skrevet 27. juni 2004 #45 Skrevet 27. juni 2004 Hun var (jeg juger ikke engang) verdens beste lærer, og klart jeg måtte registrere meg for å sjekke ut om hun gjorde jobben her like bra Da jeg kom hit en gang sent på vinteren 2000 var jeg nettopp mobbet ut av et annet forum og var på leting etter noe bedre. Ramlet inn på KG og så fort at dette forumet hadde styring. Det hadde også en redaktør som hadde god kontakt med brukerne, og som i tillegg var virket veldig hyggelig. Jeg ble værende, og nå er Gry min "sjef" her inne. Jeg har samme erfaring som deg, Newt.
Gjest Hulderjenta Skrevet 27. juni 2004 #46 Skrevet 27. juni 2004 I fjor vinter fikk vi internet i heimen, og jeg fant KG via ABC startsiden. Var gjest en liten stund, men skjønte at det var egentlig bare å registrere seg
koldbruna Skrevet 29. juni 2004 #47 Skrevet 29. juni 2004 Jeg husker ikke åssen jeg fant KG,men har vært her lenge nå.Og her kommer jeg vel også til å bli værende Koldbruna
hanni Skrevet 30. juni 2004 #48 Skrevet 30. juni 2004 Fant det da jeg prøvde å søke etter sære brudekjoler i fjor vår da jeg planla bryllup Jeg fant ut at jeg kunne delta i bryllupsforumet, og vips ble jeg værende her.
Malou Skrevet 30. juni 2004 #49 Skrevet 30. juni 2004 Jeg mener jeg søkte etter noe på nettet også fikk jeg opp en link til et innlegg her inne. Opererte som gjest en kort stund (og leste maaaange innlegg) før jeg registrerte meg og har blitt her siden. Jennifer
aowi Skrevet 30. juni 2004 #51 Skrevet 30. juni 2004 Vi fikk bredbånd og jeg ble sykemeldt samtidig.... fant link på startsiden og løpet var kjørt Var her i over ett år før jeg registrerte meg.. var bare "kikker" først, men ble så hekta at jeg like fort kunne registrere meg. Det er litt vanedannende det her
Gjest Dodgy Lady Skrevet 30. juni 2004 #52 Skrevet 30. juni 2004 Var ei venninde som tipsa meg om KG.
aline Skrevet 30. juni 2004 #53 Skrevet 30. juni 2004 som søstern sa: "alt det gode har du fått fra meg!!" lurte på om hun ikke da også kunne skaffe meg en mann, men der trakka seg gitt!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå