AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #21 Skrevet 16. juli 2014 Eksen gjorde det på meg hele tiden men han ba ikke om det tilbake. De som vil er vel rene og hårfri der, men ettersom det ikke er noe de fleste menn ber om tror jeg de fleste kvinner ser for seg et typisk mannlig rumpehull som lite appelerende. Det er ikke alle som liker rimming, gi eller få. Mange synes det er ok å få men ber ikke om det, og er dermed heller ikke "pliktig" å gi tilbake. Det finnes selvsagt kvinner som vil rimme typen sin, men utifra min erfaring er det ikke normen. Du får vurdere om det er såpass viktig for deg at du vil dumpe dama. Anonymous poster hash: 1b451...650 Nei nei, dumper henne selvfølgelig ikke.Anonymous poster hash: 21dd3...b25
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #22 Skrevet 16. juli 2014 Jeg gjorde det på ex'en, han gjorde det på meg. Ikke så ofte, men sånn av og til. Ikke et must for meg, men vet at han digga det Anonymous poster hash: ee94a...344
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #23 Skrevet 16. juli 2014 Jeg prøvde det en gang på typen min, men det varte ikke as å lenge for han feis.Anonymous poster hash: d6bc5...54e
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #24 Skrevet 16. juli 2014 Jeg prøvde det en gang på typen min, men det varte ikke as å lenge for han feis.Anonymous poster hash: d6bc5...54e Er no dritt det der.. Anonymous poster hash: 24d6a...fab
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #25 Skrevet 16. juli 2014 Hehe.. Er no dritt det der..Anonymous poster hash: 24d6a...fab Anonymous poster hash: d6bc5...54e
Nanami Skrevet 17. juli 2014 #26 Skrevet 17. juli 2014 Jeg gjorde det på typen en gang. Det var jeg som hadde lyst til å prøve for å se om det var noe han kom til å like.
LiseOslo Skrevet 17. juli 2014 #27 Skrevet 17. juli 2014 Jeg har gjort det både på jenter og gutter, og liker også å bli slikket selv der bak God vask og null hår er en selvfølge.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #28 Skrevet 17. juli 2014 hahahaha! Slikke hverandre i rumpa? ikke rart hunden er menneskets beste venn.. Anonymous poster hash: d811e...da3
LiseOslo Skrevet 17. juli 2014 #29 Skrevet 17. juli 2014 hahahaha! Slikke hverandre i rumpa? ikke rart hunden er menneskets beste venn.. Anonymous poster hash: d811e...da3 Ikke snakk stygt om noe du ikke har prøvd Rumpehullet er et følsomt område og det er veldig deilig å bli slikket der, og å slikke andre. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #31 Skrevet 17. juli 2014 Ikke snakk stygt om noe du ikke har prøvd Rumpehullet er et følsomt område og det er veldig deilig å bli slikket der, og å slikke andre. hahahaha! Så du får den berømte rumpehullorgasmen? hoho...voff voff... Kanskje Lise bør skifte navn til Fido? Anonymous poster hash: d811e...da3
LiseOslo Skrevet 17. juli 2014 #32 Skrevet 17. juli 2014 hahahaha! Så du får den berømte rumpehullorgasmen? hoho...voff voff... Kanskje Lise bør skifte navn til Fido? Anonymous poster hash: d811e...da3 Jeezzz.... jeg får ikke orgasme av å bli slikket bak, men liker det som en del av et variert sexliv. 1
Gjest Heartbeat Skrevet 17. juli 2014 #33 Skrevet 17. juli 2014 Ja, og han elsker det. Deilig å slikke glattbarbert rumpehull 1
Gjest HarryDotter Skrevet 17. juli 2014 #34 Skrevet 17. juli 2014 Et damerumpehull er da ikke noe fælt noe vel? Om hun har god hygiene og vasket det godt (noe de fleste damer er flinke på tror jeg) så er vel det bare fryd fryd det? Hele brunøyet er jo enormt følsomt også for de fleste så er vel bare å glefse løs.
Gjest HarryDotter Skrevet 17. juli 2014 #35 Skrevet 17. juli 2014 Jeezzz.... jeg får ikke orgasme av å bli slikket bak, men liker det som en del av et variert sexliv. Virker som det er noen som tror at klitten/pikken er det eneste man bør gnikke og sleike på for å kunne oppnå orgasme Har ikke folk hørt om erogene soner?? 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #36 Skrevet 17. juli 2014 Skjønner veldig godt at jenter ikke vil slikke ett rumpehull fullt av hår. Menn som er mottakere pleier da gjerne ta det bort akkurat som kvinner gjør. Ja, jeg har gjort det - og tenner forsåvidt på det, men lar være når alt kommer til alt fordi jeg får helt panikk etterpå ifht bakterier. Det er ikke spesielt rasjonelt siden vi er faste partnere og selvsagt dusjer ordentlig først, men jeg har litt reell angst som dreier seg om den type ting, så da blir dette litt i overkant. Men eneste tips er at dette virkelig ikke er noe man gjør bare for å være "grei" og følge en persons lyster om man ikke tenner selv. Noen som ikke tenner på dette vil nok finne det ganske frastøtende å gjøre, og det er vel ikke hva du vil? Anonymous poster hash: 1251a...820
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #37 Skrevet 19. juli 2014 han vet ikke hva han går glipp av. det er fantastisk. spesielt om hun tar litt i. Jeg vil gjerne rimme mannen min men han syns det er litt homo ... Anonymous poster hash: 49dce...142
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #38 Skrevet 19. juli 2014 jeg brukte be henne slikke om vi feks hadde 69.Jeg gjorde det også på henne. Helt uproblematisk. Tvang henne til å tungepule hullet mitt. aldri ble jeg så kåtAnonymous poster hash: ef85f...f0c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå