AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Første og andre dagen kan jeg blø en del, men så blør jeg nesten ingen ting! Når jeg tar ut tampongen, så er det bare litt blod på toppen liksom. Er det normalt å blø så lite? Anonymous poster hash: b89ec...acc
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Jeg blødde nesten ingenting da jeg hadde det... Bare når jeg tisset. Tydeligvis hadde jeg masse cyster som presset på ting så prosessen ikke ble som den skulle. Ellers tror jeg det er veldig individuelt. Anonymous poster hash: e43d3...8fc
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Har det alltid vært sånn eller har det blitt sånn plutselig? Om det er sistnevnte skader de jo ikke å spørre legen i alle fall om det fortsetter og ikke går tilbake til normalen. Men jeg blør nesten også bare dag 1&2, resten av tiden kan jeg liksågodt bruke truseinnlegg liksom. Men jeg har alltid vært sånn. Anonymous poster hash: 2ea5e...788
Gjest avocadoen Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Om det er normalt for deg så er det normalt. Folk er forskjellige
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Jeg blør også mest første og andre dagen, og så kommer det litt noen dager etterpå og. Anonymous poster hash: 9be9d...82c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå