Gå til innhold

Sende nakenbilder?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå virker jeg sikkert helt idiot, but.. here we go;

Sender dere nakenbilder/lettkledde bilder til kjæresten deres? I så fall, gjør dere det ofte?

Kjæresten har i det siste spurt mye etter det, men jeg syns det er så ukomfortabelt. Det er liksom ikke helt meg. Vi har sex, og han har jo sett mer eller mindre alle deler av kroppen min, men jeg syns likevel ikke noe om det. Føler det blir litt trashy. Og jeg er ikke prippen, bare så det er sagt :fnise:

I starten brydde jeg meg ikke så veldig om det, men nå begynner det å plage meg litt. Jeg vil jo gjerne glede han, men jeg får det ikke til. Jeg har "prøvd" noen ganger (typ. når vi snakker på snapchat), men det ender alltid med et vanlig bilde...

Anonymous poster hash: 4f88f...f04
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du gjør det er det lurt å bruke snapchat samt kanskje ikke vise ansiktet. Og ikke gjør noe som du ikke er komfortabel med, vil man ikke sende bilde av en leken kveld der man har en agurk i musa så gjør man ikke det.

Anonymous poster hash: f37a2...f68
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje lurt å tenke på at bilder kan spres på nett. Hva med den dagen det ev. blir slutt...

Anonymous poster hash: 4e200...b17
Gjest constance90
Skrevet

Om du gjør det er det lurt å bruke snapchat samt kanskje ikke vise ansiktet. Og ikke gjør noe som du ikke er komfortabel med, vil man ikke sende bilde av en leken kveld der man har en agurk i musa så gjør man ikke det. Anonymous poster hash: f37a2...f68

Snapchat er langt ifra den trygeste måten å sende bilder på. Det er også fullt mulig å laste ned bilder samt hacke konto og få tilgang på detaljer.

Gjest constance90
Skrevet

Jeg har sendt lettkledde bilder. Aldri naken, ingen ansikt og heller ingen bilder jeg blir flau over. Jeg sender mms, ikke at det nødve digvis er noe bedre men det føles hvertfall sikrere enn å sende det via internett/facebook/snapchat

AnonymBruker
Skrevet

Snapchat er langt ifra den trygeste måten å sende bilder på. Det er også fullt mulig å laste ned bilder samt hacke konto og få tilgang på detaljer.

Joda, men det er i det minste litt mer tiltak å gjøre det enn å f. eks sende det som statiske bilder.

uansett bør man ikke sende bilder der en kan identifiseres samme hva slags plattform man bruker for å sende bilder.

Gjest Andrea93
Skrevet

Tipper jeg gjør det ca en gang i måneden, enten med undertøy eller naken. Gjorde det nettopp nå i stad, faktisk. Har på meg et korsett han elsker som undertøy i dag, så da sendte jeg et bilde til han på jobb. Stoler nok på han til at jeg vet de ikke havner andre steder, så da syns jeg bare det er fint å glede han på den måten :) Han låser de alltid inn i en app på telefonen som krever passord, så der ligger de trygt.

AnonymBruker
Skrevet

Tipper jeg gjør det ca en gang i måneden, enten med undertøy eller naken. Gjorde det nettopp nå i stad, faktisk. Har på meg et korsett han elsker som undertøy i dag, så da sendte jeg et bilde til han på jobb. Stoler nok på han til at jeg vet de ikke havner andre steder, så da syns jeg bare det er fint å glede han på den måten :) Han låser de alltid inn i en app på telefonen som krever passord, så der ligger de trygt.

Helt til den dagen det ev. blir slutt. Da kan du regne med at bildene blir brukt mot deg, å ihvertfall hvis det er barn i bildet og samvær/ bidrag skal fordeles.

Lykke til...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du gjør det er det lurt å bruke snapchat samt kanskje ikke vise ansiktet. Og ikke gjør noe som du ikke er komfortabel med, vil man ikke sende bilde av en leken kveld der man har en agurk i musa så gjør man ikke det.

Agurk i musa får han i alle fall ikke! :fnise:

Men ja, bilder som ikke er lett å identifisere er nok lurt da.

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg er ikke prippen, bare så det er sagt :fnise:

Sorry, men jo det er du.

Anonymous poster hash: fbb1e...55a

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje lurt å tenke på at bilder kan spres på nett. Hva med den dagen det ev. blir slutt...

Ja, det er jo også en ting å tenke på....

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Agurk i musa får han i alle fall ikke! :fnise:

Men ja, bilder som ikke er lett å identifisere er nok lurt da.

-TS

Hvor ofte har du en agurk i fitta?

Anonymous poster hash: 82543...1f7

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er jo greit å glede de, men så er det jo også en viss risiko når det blir slutt... Jeg vet ikke. Jeg stoler jo egentlig på han, men mitt problem er kanskje mer å gjøre det. Er det vanlig liksom? Bør jeg gi etter?

AnonymBruker
Skrevet

Sorry, men jo det er du.

Anonymous poster hash: fbb1e...55a

Du kan jo på ingen måte vurdere dette ut i fra det jeg skriver. Selv om jeg ikke har sendt noen nakenbilder trenger jeg ikke å være prippen.

• Liker 1
Skrevet

Jada, har sendt noen. Var ikke heeelt komfortabel med det i starten, men nå er det greit syns jeg. Han har ikke så mange, og sender ikke så ofte heller. Men herregud, si ifra det du skriver her. At du gjerne vil glede han, men får ikke til og ikke blir fornøyd med bildene, det skjønner han helt sikkert. Eventuelt prøv å knips et par når du føler deg bra og ikke stresser, sjansen er stor for at du får det til da, og ikke når du føler at du MÅ fordi han venter på svar på snap liksom.

Gjest Andrea93
Skrevet

Helt til den dagen det ev. blir slutt. Da kan du regne med at bildene blir brukt mot deg, å ihvertfall hvis det er barn i bildet og samvær/ bidrag skal fordeles.

Lykke til...

Ikke alle mennesker blir onde bare fordi man går hver til sitt. Vet veldig godt at hanikke hadde gjort noe sånt - jeg har jo dessuten tilsvarende bilder av han. Og livet mitt hadde ikke gått under av at noen nakenbilder hadde sett dagens lys uansett :-)
Gjest Andrea93
Skrevet

Ja, det er jo greit å glede de, men så er det jo også en viss risiko når det blir slutt... Jeg vet ikke. Jeg stoler jo egentlig på han, men mitt problem er kanskje mer å gjøre det. Er det vanlig liksom? Bør jeg gi etter?

Ikke gjør noe du ikke er komfortabel med, er mitt råd. Hvis du syns det er ubehagelig får han værsågod nøye seg med live showet, nakenbilder er ikke akkurat et primærbehov :-)
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingenting harry eller trashy med å sende et bilde til hverandre. Bildet kan jo gjøres både smakfullt og faktisk pent. Nei, jeg synes det er langt mer "harry" å være prippen og satse på at sex er under dyna med lyset av. Ert han opp med et bilde!

Anonymous poster hash: dfa1e...964
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sender, og får tilbake.....viser ikke ansikt.

Anonymous poster hash: 3ec31...219

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingenting harry eller trashy med å sende et bilde til hverandre. Bildet kan jo gjøres både smakfullt og faktisk pent. Nei, jeg synes det er langt mer "harry" å være prippen og satse på at sex er under dyna med lyset av. Ert han opp med et bilde!

Anonymous poster hash: dfa1e...964

Helt enig :)

Anonymous poster hash: 3618b...0d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...