AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #21 Skrevet 15. juli 2014 Godt å høre Neida, jeg er fotballidiot og guttegutt det meste av tiden, men akkurat sofakos med dame har jeg savnet helt siden det ble slutt med forrige kjæresten for et par år siden. For å si det litt uelegant: Jeg antar at menn flest vil si at det er sex de savner mest når de er single, men det er det mange som har med "tilfeldige" folk og uten forpliktelser. Den deilige følelsen av å slappe av med jente i armkroken, småkyssing og å holde hender, derimot, er noe annet. Det er ikke noe man driver med med "tilfeldige", så det savner jeg mye mer. Anonymous poster hash: e482a...51b Nemlig, en som liker fotball og sex, men i tillegg sofakos er jo Anonymous poster hash: eb97d...84e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #22 Skrevet 15. juli 2014 Nemlig, en som liker fotball og sex, men i tillegg sofakos er jo Anonymous poster hash: eb97d...84e Vi finnes, og jeg er neppe den eneste :-) Anonymous poster hash: e482a...51b 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #23 Skrevet 15. juli 2014 Vi finnes, og jeg er neppe den eneste :-) Anonymous poster hash: e482a...51b Men litt av problemet er igrunn også at man kan virke så himla desperat og klengete (i hvert fall er man redd for å bli oppfattet slik, det er ikke sånn at jeg går rundt og roper dette) hvis man gir uttrykk for at den biten er det man savner mest. Det høres så utrolig seriøst ut på mange, som at man bare skal være klint inntil hverandre 24/7, selv om det overhodet ikke er tilfelle. Det bare handler om at av alle ting jeg er vant til at skiller hverdagen med kjæreste og hverdagen som singel er det sofakosen jeg savner mest. Jeg er egentlig ikke så helvetes desperat etter noe romantisk forhold, bare den nærheten og kosen. Anonymous poster hash: e482a...51b 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #24 Skrevet 15. juli 2014 Ut ifra det du skriver tror jeg du har en personlighet mange jenter finner interessant Anonymous poster hash: eb97d...84e Vel, takk for det Men ser ikke ut som om jeg kommer meg noen sted med jenter, verken i virkeligheten eller på nett. Jeg er ikke sånn superflink på småprat, og foretrekker vel politikk og diskusjoner om viktigere emner fremfor bullshit som ikke har noe å si den ene veien eller den andre. Bryr meg ikke om biler, sport, kjendiser, eller noe som helst slikt. Føler bare rett og slett det er vanskelig å snakke med folk, siden det er alt jeg føler at folk snakker om. Kanskje jeg møter noen likesinnede damer når jeg starter på universitet om 3 år (først ut i lære nå, så påbygg, så uni). Anonymous poster hash: 827e2...719
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #25 Skrevet 15. juli 2014 Men litt av problemet er igrunn også at man kan virke så himla desperat og klengete (i hvert fall er man redd for å bli oppfattet slik, det er ikke sånn at jeg går rundt og roper dette) hvis man gir uttrykk for at den biten er det man savner mest. Det høres så utrolig seriøst ut på mange, som at man bare skal være klint inntil hverandre 24/7, selv om det overhodet ikke er tilfelle. Det bare handler om at av alle ting jeg er vant til at skiller hverdagen med kjæreste og hverdagen som singel er det sofakosen jeg savner mest. Jeg er egentlig ikke så helvetes desperat etter noe romantisk forhold, bare den nærheten og kosen. Anonymous poster hash: e482a...51b Tenker du at man virker desperat som mann eller kvinne ved å si dette? Jeg vil tro at alle kvinner ser på det som positivt dersom en mann sier at han savner kos. Det skal nok mer til for å virke som en innpåsliten klenger / at man er desperat etter kjæreste, ekteskap osv. Hvordan man er ellers (væremåte, hva annet man sier etc) har jo dessuten også mye å si Anonymous poster hash: eb97d...84e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #26 Skrevet 15. juli 2014 Vel, takk for det Men ser ikke ut som om jeg kommer meg noen sted med jenter, verken i virkeligheten eller på nett. Jeg er ikke sånn superflink på småprat, og foretrekker vel politikk og diskusjoner om viktigere emner fremfor bullshit som ikke har noe å si den ene veien eller den andre. Bryr meg ikke om biler, sport, kjendiser, eller noe som helst slikt. Føler bare rett og slett det er vanskelig å snakke med folk, siden det er alt jeg føler at folk snakker om. Kanskje jeg møter noen likesinnede damer når jeg starter på universitet om 3 år (først ut i lære nå, så påbygg, så uni). Anonymous poster hash: 827e2...719 Det er nok stor sjanse for ja Anonymous poster hash: eb97d...84e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #27 Skrevet 15. juli 2014 Kjæresten min bor på andre siden av kloden.. Da kjenner man behovet for kos, særlig når vi skyper, kan ikke akkurat kose med han gjennom pcen heller... Haha Anonymous poster hash: b16b9...bcd
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #28 Skrevet 15. juli 2014 Tenker du at man virker desperat som mann eller kvinne ved å si dette? Jeg vil tro at alle kvinner ser på det som positivt dersom en mann sier at han savner kos. Det skal nok mer til for å virke som en innpåsliten klenger / at man er desperat etter kjæreste, ekteskap osv. Hvordan man er ellers (væremåte, hva annet man sier etc) har jo dessuten også mye å si Anonymous poster hash: eb97d...84e Tenkte forsåvidt på begge deler, selv om jeg forstår godt at det nok er større grunn til bekymring for dere enn for oss (selv om jeg personlig hadde blitt fra meg av begeistring). Godt mulig det skal mye til når det kommer fra oss. Altså, det er ikke det at jeg sliter så med damer, jeg har hatt noen flørter siden forrige forholdet mitt og er en helt vanlig type på den fronten. Som regel en eller annen man har et litt godt øye til og vice versa, uten noen stormende forelskelse. Som jusstudent er jeg også i undertall som mann på studiet, og det skader ikke. Men jeg synes fortsatt at det blir litt tomt og halvhjertet, jeg er ikke særlig lysten på å innlede romanser bare for å tilfredsstille behovet mitt for sånn kos. Sjelden jeg faller for jenter, selv om følelsene kanskje kunne kommet av å ha det såpass koselig sammen, og det blir litt for uredelig for meg å gå inn i noe hvis jeg gjør det bare for å ha henne i armkroken på sofaen. Denne kosevenn-greia det ble snakket om på forrige side, den hadde nok passet meg godt Skal ikke spore av hele tråden din med prat om meg selv uansett, bare tenkte det var greit med noen ord fra en mann som har det på samme måten. Anonymous poster hash: e482a...51b 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #29 Skrevet 15. juli 2014 Tenkte forsåvidt på begge deler, selv om jeg forstår godt at det nok er større grunn til bekymring for dere enn for oss (selv om jeg personlig hadde blitt fra meg av begeistring). Godt mulig det skal mye til når det kommer fra oss. Altså, det er ikke det at jeg sliter så med damer, jeg har hatt noen flørter siden forrige forholdet mitt og er en helt vanlig type på den fronten. Som regel en eller annen man har et litt godt øye til og vice versa, uten noen stormende forelskelse. Som jusstudent er jeg også i undertall som mann på studiet, og det skader ikke. Men jeg synes fortsatt at det blir litt tomt og halvhjertet, jeg er ikke særlig lysten på å innlede romanser bare for å tilfredsstille behovet mitt for sånn kos. Sjelden jeg faller for jenter, selv om følelsene kanskje kunne kommet av å ha det såpass koselig sammen, og det blir litt for uredelig for meg å gå inn i noe hvis jeg gjør det bare for å ha henne i armkroken på sofaen. Denne kosevenn-greia det ble snakket om på forrige side, den hadde nok passet meg godt Skal ikke spore av hele tråden din med prat om meg selv uansett, bare tenkte det var greit med noen ord fra en mann som har det på samme måten. Anonymous poster hash: e482a...51b Ja, tenker også at det er litt mer risikofylt for oss jenter å si at vi savner kosen. Samtidig kunne jeg aldri blitt sammen med noen som ikke så på det som noe positivt, så da får heller utvalget være litt begrenset Nei det er klart at man ikke går inn i noe forhold med noen uten oppriktig interesse bare for kosen sin del, men som du også sier er gjerne følelser noe som kan komme etter hvert dersom kosen er bra! Bare fint med ord fra en mann som har det på samme måten, greit med en bekreftelse på at menn kan sette like mye pris på kos som vi gjør Anonymous poster hash: eb97d...84e
Gjest HarryDotter Skrevet 16. juli 2014 #30 Skrevet 16. juli 2014 Kjæresten min bor på andre siden av kloden.. Da kjenner man behovet for kos, særlig når vi skyper, kan ikke akkurat kose med han gjennom pcen heller... Haha Anonymous poster hash: b16b9...bcd Si ikke det? 1
Gjest HarryDotter Skrevet 16. juli 2014 #31 Skrevet 16. juli 2014 (endret) Bare fint med ord fra en mann som har det på samme måten, greit med en bekreftelse på at menn kan sette like mye pris på kos som vi gjør Anonymous poster hash: eb97d...84e Om jeg fikk pistol mot tinningen og måtte velge bort enten sex eller kos, ville jeg antagelig droppet sexen. Og det kommer fra en tass som har stort behov for sex Så det sier vel endel om hvor høyt jeg setter kos. Det er nok den største biten i et forhold som holder liv i følsene man har for hverandre tror jeg... Å leve sammen med en dame uten å klemme og kose og sitte i armkroker er bare bortkastet spør du meg Endret 16. juli 2014 av HarryDotter 1
Apocalypse Skrevet 16. juli 2014 #32 Skrevet 16. juli 2014 (endret) Om jeg fikk pistol mot tinningen og måtte velge bort enten sex eller kos, ville jeg antagelig droppet sexen. Og det kommer fra en tass som har stort behov for sex Så det sier vel endel om hvor høyt jeg setter kos. Det er nok den største biten i et forhold som holder liv i følsene man har for hverandre tror jeg... Å leve sammen med en dame uten å klemme og kose og sitte i armkroker er bare bortkastet spør du meg Fint å høre at det er flere menn som tenker sånn Jeg er helt enig, og sex er ikke det samme uten kos etterpå uansett! Huff, ble litt trist av å lese denne tråden, veldig vondt å forestille seg å ikke få den daglige dosen med kos og nærhet... Har alltid hatt behov for masse kos, og da jeg var singel syntes jeg det hjalp å kose med dyr, selv om det ikke er helt det samme Endret 16. juli 2014 av Apocalypse
Gjest HarryDotter Skrevet 16. juli 2014 #33 Skrevet 16. juli 2014 Fint å høre at det er flere menn som tenker sånn Jeg er helt enig, og sex er ikke det samme uten kos etterpå uansett! Huff, ble litt trist av å lese denne tråden, veldig vondt å forestille seg å ikke få den daglige dosen med kos og nærhet... Har alltid hatt behov for masse kos, og da jeg var singel syntes jeg det hjalp å kose med dyr, selv om det ikke er helt det samme Jeg har bare hatt en undulat i bur, så du kan se for deg å jeg har flydd på veggene når koseinstinktet har tatt overhånd?
lillsunshine Skrevet 16. juli 2014 #34 Skrevet 16. juli 2014 Ikke rart i det hele tatt. Jeg savner kos jeg også, og innimellom er jeg så desperat at jeg vurderer å ta tilbake en "sexvenn" som aldri ble noe mer, som jeg også fikk litt kos med. Men jeg har kommet på bedre tanker når "kosekløen" har forsvunnet. Nei, på tide med kjæreste snart. Men jeg har en ufattelig sjarmerende nevø på 4 år som elsker å klemme og gi godnatta-kyss i pannen. Det er så ufattelig koselig med sånne tantebarn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå