AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Jeg ble singel for første gang på mange år for snart et halvt år siden og har vært igjennom mange faser som jeg hadde forventet at skulle komme. Bl. a. lettelse, kjærlighetssorg, perioder med større behov for bekreftelse og perioder hvor jeg har savnet sex helt sykt mye. Noe jeg derimot ikke hadde forventet er dette enorme behovet for kos jeg har kjent de siste to ukene. Alt jeg kan tenke på er at jeg vil ha en armkrok å ligge inntil, holde hender, bli nusset på nesetippen og pjusket i nakken, at noen stryker på meg og ligger inntil meg. Er dette noe flere kjenner igjen? Er dette en fase som også kommer til å gå over eller kan det være at jeg har et utenomjordisk stort behov for kos som nå tar helt av grunnet lang tid uten? Håper virkelig at det roer seg etter hvert, dette er jo nesten uutholdelig... J 25 Anonymous poster hash: eb97d...84e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Mennesker har et grunnleggende behov for fysisk kontakt med andre. Min strategi som singel og prippen er å være masse barnevakt for tantebarna. Da er jeg garantert klemmer i mengder. Det er ikke det samme, selvfølgelig, men det hjelper. Anonymous poster hash: 3d856...75c
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Kjenner til det! Ble selv singel for noen måneder siden. Vil ikke ha noen kjæreste igjen på lenge fordi jeg trives med å være "alene", men kjenner jeg er ganske kosesyk ja :frown: Har nesten glemt hvordan det er. Anonymous poster hash: 17ed7...fc4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Mennesker har et grunnleggende behov for fysisk kontakt med andre. Min strategi som singel og prippen er å være masse barnevakt for tantebarna. Da er jeg garantert klemmer i mengder. Det er ikke det samme, selvfølgelig, men det hjelper.Anonymous poster hash: 3d856...75c Ja, hadde jeg bare hatt noen tantebarn å klemme på . Men ja, kan ikke helt tenke meg det blir det samme likevel. Kjærestekos er liksom noe helt for seg selv Anonymous poster hash: eb97d...84e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Kjenner til det! Ble selv singel for noen måneder siden. Vil ikke ha noen kjæreste igjen på lenge fordi jeg trives med å være "alene", men kjenner jeg er ganske kosesyk ja :frown: Har nesten glemt hvordan det er. Anonymous poster hash: 17ed7...fc4 Samme her, og er vertfall uaktuelt å bli sammen med noen bare pga kosen! Er liksom ikke det samme å holde rundt puta om kvelden.. TS. Anonymous poster hash: eb97d...84e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #6 Skrevet 15. juli 2014 Jeg er mann, 18 år gammel. Har alltid det behovet for kos, men aldri hatt ei jente å faktisk kose med. Legger meg hver natt med et ønske om å ha noen å holde inntil meg. Så, vet ikke om det kommer til å roe seg for din del, ser ikke ut til å gjøre det for meg. Anonymous poster hash: 827e2...719 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #7 Skrevet 15. juli 2014 Jeg har vært singel i mange år selv om jeg har et stort behov for kos. Man bare klarer seg uten, og håper at det en gang dukker opp noen. Det går for øvrig an å holde rundt seg selv, stryke på seg selv, og kjenne litt av den samme følelsen. Selv om jeg ikke gjør det særlig ofte da. Anonymous poster hash: 4900e...24f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #8 Skrevet 15. juli 2014 Jeg er mann, 18 år gammel. Har alltid det behovet for kos, men aldri hatt ei jente å faktisk kose med. Legger meg hver natt med et ønske om å ha noen å holde inntil meg. Så, vet ikke om det kommer til å roe seg for din del, ser ikke ut til å gjøre det for meg. Anonymous poster hash: 827e2...719 Så søt du er. Det er så fint å høre om menn som ikke bare er interessert i sex. Anonymous poster hash: 4900e...24f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #9 Skrevet 15. juli 2014 Kanskje man rett og slett må skaffe seg en kosevenn, altså på samme måte som en pulevenn, bare koseligere Anonymous poster hash: eb97d...84e 4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #10 Skrevet 15. juli 2014 TS over her Anonymous poster hash: eb97d...84e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #11 Skrevet 15. juli 2014 Kanskje man rett og slett må skaffe seg en kosevenn, altså på samme måte som en pulevenn, bare koseligere Anonymous poster hash: eb97d...84e enig! Anonymous poster hash: c8f0a...a4b
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #12 Skrevet 15. juli 2014 Kanskje man rett og slett må skaffe seg en kosevenn, altså på samme måte som en pulevenn, bare koseligere Anonymous poster hash: eb97d...84e Nja. Jeg har ikke lyst å kose med en hvis jeg ikke har sex med han. Er noe annet med dyr. Da kan jeg kose uten at sex er i bildet. Anonymous poster hash: 4900e...24f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #13 Skrevet 15. juli 2014 Nja. Jeg har ikke lyst å kose med en hvis jeg ikke har sex med han. Er noe annet med dyr. Da kan jeg kose uten at sex er i bildet. Anonymous poster hash: 4900e...24f Nei, jeg ser den. Blir fort slik at man får lyst på sex etter en del kosing Likevel, jeg kjenner at jeg hadde vært villig til å prøve med det riktige kosematerialet! Hehe, det er jammen bra at du er i stand til det. TS. Anonymous poster hash: eb97d...84e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #14 Skrevet 15. juli 2014 Så søt du er. Det er så fint å høre om menn som ikke bare er interessert i sex. Anonymous poster hash: 4900e...24f Vel, med en barndom hvor du aldri følte at noen av de rundt deg var glad i deg, du hadde ingen venner, og du til dags dato fortsatt er alene mesteparten av tiden, er ikke sex øverst på listen av ting du ønsker. Jeg ønsker å ha noen å holde rundt og elske, og å vite at ho elsker meg også. Bare ha noen å virkelig ligge inntil, og vite at om jeg trenger noe, så er ho der for meg, og at ho vet at jeg er der for ho uansett hva som skulle skje. Vite at ho er der fordi ho vil være der med meg, og ikke pga. hun syntes synd på meg eller fordi ho føler at ho på noen måte skylder meg det. Men hva man ønsker hjelper fint lite når man har en kjedelig personlighet, så, ja, eh... ikke akkurat mange damer som kommer min vei. Anonymous poster hash: 827e2...719 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #15 Skrevet 15. juli 2014 Jeg er mann på 23 og har det akkurat likedan. Det jeg savner mest er koselige sofakvelder tett inntil dama. Sikkert lite macho og greier, men det er altså det jeg savner klart mest som singel. Anonymous poster hash: e482a...51b 6
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #16 Skrevet 15. juli 2014 Jeg er mann på 23 og har det akkurat likedan. Det jeg savner mest er koselige sofakvelder tett inntil dama. Sikkert lite macho og greier, men det er altså det jeg savner klart mest som singel. Anonymous poster hash: e482a...51b Drit i matcho og greier, det kan du være i andre sammenhenger. Syns det er superhot med menn som liker sofakos TS Anonymous poster hash: eb97d...84e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #18 Skrevet 15. juli 2014 Vel, med en barndom hvor du aldri følte at noen av de rundt deg var glad i deg, du hadde ingen venner, og du til dags dato fortsatt er alene mesteparten av tiden, er ikke sex øverst på listen av ting du ønsker. Jeg ønsker å ha noen å holde rundt og elske, og å vite at ho elsker meg også. Bare ha noen å virkelig ligge inntil, og vite at om jeg trenger noe, så er ho der for meg, og at ho vet at jeg er der for ho uansett hva som skulle skje. Vite at ho er der fordi ho vil være der med meg, og ikke pga. hun syntes synd på meg eller fordi ho føler at ho på noen måte skylder meg det. Men hva man ønsker hjelper fint lite når man har en kjedelig personlighet, så, ja, eh... ikke akkurat mange damer som kommer min vei. Anonymous poster hash: 827e2...719 Ut ifra det du skriver tror jeg du har en personlighet mange jenter finner interessant Anonymous poster hash: eb97d...84e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #19 Skrevet 15. juli 2014 kanskje kosevenn.no blir det neste store Anonymous poster hash: eb97d...84e 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #20 Skrevet 15. juli 2014 Drit i matcho og greier, det kan du være i andre sammenhenger. Syns det er superhot med menn som liker sofakos TS Anonymous poster hash: eb97d...84e Godt å høre Neida, jeg er fotballidiot og guttegutt det meste av tiden, men akkurat sofakos med dame har jeg savnet helt siden det ble slutt med forrige kjæresten for et par år siden. For å si det litt uelegant: Jeg antar at menn flest vil si at det er sex de savner mest når de er single, men det er det mange som har med "tilfeldige" folk og uten forpliktelser. Den deilige følelsen av å slappe av med jente i armkroken, småkyssing og å holde hender, derimot, er noe annet. Det er ikke noe man driver med med "tilfeldige", så det savner jeg mye mer. Anonymous poster hash: e482a...51b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå