AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Fortell om din beste orgasme Anonymous poster hash: 1aa7a...d56
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Det beste jeg veeeet i hele verden er når kjæresten min slikker meg ømt og lenge. Når han merker at jeg blir mer og mer opphisset stikker han inn en finger eller to, og spisser tunga si mer. Da kommer jeg så sykt. Kjenner det i hele kroppen fra topp til tå, føles ut som jeg svever i noen sekunder. Mister helt bakkekontakten og kontrollen over meg selv. Orgasme må være det deiligste i hele verden. Synd det ikke varer lenger. Anonymous poster hash: a47d9...72a 3
Gjest HarryDotter Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Det beste jeg veeeet i hele verden er når kjæresten min slikker meg ømt og lenge. Når han merker at jeg blir mer og mer opphisset stikker han inn en finger eller to, og spisser tunga si mer. Da kommer jeg så sykt. Kjenner det i hele kroppen fra topp til tå, føles ut som jeg svever i noen sekunder. Mister helt bakkekontakten og kontrollen over meg selv. Orgasme må være det deiligste i hele verden. Synd det ikke varer lenger. Anonymous poster hash: a47d9...72a Og alikevel er det så mye fordommer og hat mot de som liker å ha mye sex med hverandre Snodig ikke sant? Når alle egentlig nyter det så skrekkelig mye
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Og alikevel er det så mye fordommer og hat mot de som liker å ha mye sex med hverandre Snodig ikke sant? Når alle egentlig nyter det så skrekkelig mye Ja, det er rett og slett utrolig. Svært snodig og merkelig. Skulle ønske vi som liker å ha mye sex kunne bli godtatt for den vi er. Anonymous poster hash: a47d9...72a 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Min aller første orgasme som jeg ikke fikk av meg selv. Fortalte en fyr jeg hadde rotet litt smått med at jeg aldri har kommet før, så han fingret meg til jeg sprutet, om og om igjen, og når jeg var sår, øm og skalv i bena og prøvde å stoppe han, så holdt han armene mine å fortsatte. Drømmer fortsatt om å få det på samme måte igjen. Ingen andre får meg til å komme... Anonymous poster hash: 6f6ff...3cf
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #6 Skrevet 15. juli 2014 Pussig nok da vi begge var småfulle og hadde kranglet, jeg og en eks. Vanlig misjonær og kom så det sang uten klitorisstimulering. Har aldri opplevd noe lignende senere. Anonymous poster hash: 1c4a2...7be
Gjest Ung tøff mann Skrevet 15. juli 2014 #7 Skrevet 15. juli 2014 (endret) Fortell om din beste orgasme Ble runket av en annen mann, han visste hva han gjorde.. Store og sterke hender hadde han også Endret 15. juli 2014 av Ung tøff mann 1
Gjest HarryDotter Skrevet 16. juli 2014 #8 Skrevet 16. juli 2014 Det var en av de få våte drømmene jeg har hatt Ikke at den føltes bedre enn vanlige orgasmer, men i.o.m at jeg drømte kunne jeg liksom bare holde på følsen mye mye lenger. Jeg var helt 100% sikker på at jeg pulte en årntli dame! Trodde jeg hadde dødd da jeg våknet 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #9 Skrevet 16. juli 2014 Jeg hadde analsex for første gang med min nye kjæreste. Etter litt om og men så klarte han å overtale meg. Jeg hadde hatt negative opplevelser og trodde ikke på han når han forklarte at han kunne gjøre det veldig godt for meg. Først hadde vi vanlig sex sånn at jeg kom først og klarte å slappe av. Så når han tok den inn bak så gjorde han det heeeelt rolig samtidig som han stimulerte klitoris. Det gjorde han helt til han var helt inne og hadde holdt på en stund. Jeg kom da også, men mest på grunn av klitorisstimulansen og tanken på at vi gjorde noe "tabu". Så tok han vekk hånden fra klitoris og la begge på hoftene mine og tok skikkelig i. Hardt. Det er den sykeste orgasmen jeg noen gang har følt. Han traff g-punktet gjennom skjedeveggen eller noe sånt. Jeg har ingen anelse hva som egentlig skjedde. Alt svartnet og det kjentes ut som jeg svevde over sofaen. Uff. Hadde det ikke vært for at han skal tidlig på jobb hadde jeg vekket ham nå.Anonymous poster hash: 10e09...3d2
MarianneE Skrevet 16. juli 2014 #10 Skrevet 16. juli 2014 Helt klart de gangene jeg har hatt g-punktsorgasme.
Gjest Heartbeat Skrevet 16. juli 2014 #11 Skrevet 16. juli 2014 Ble runket av en annen mann, han visste hva han gjorde.. Store og sterke hender hadde han også 1
Gjest Heartbeat Skrevet 16. juli 2014 #12 Skrevet 16. juli 2014 Jeg husker best min første med en gutt da jeg var rundt 13 år. Siden har det blitt utrolig mange. De beste er der begge punktene blir stimulert, både klitt og g punkt De beste orgasmene er alltid sammen med en mann, det å bli penetrert er bare noe av det deiligste på jord.
Gjest HarryDotter Skrevet 16. juli 2014 #14 Skrevet 16. juli 2014 Ble runket av en annen mann, han visste hva han gjorde.. Store og sterke hender hadde han også Sorry at jeg spør...har null fordommer altså, men ble nysgjerrig.....Du er bifil? Eller var det bare en greie du ville prøve der og da?
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #15 Skrevet 16. juli 2014 Min beste orgasme har jeg ikke opplevd enda, men det blir jo bare bedre og bedre, litt etter litt. Sex blir jo bare bedre med alderen. Anonymous poster hash: 21f71...065
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå