Christina82 Skrevet 7. september 2015 #21 Del Skrevet 7. september 2015 Noen som vet om hun har snap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Librarian Skrevet 7. september 2015 #22 Del Skrevet 7. september 2015 Fulgte først en del med Voe rett og slett fordi yngre slektninger av meg hadde henne som forbilde, og jeg ville finne mer ut av hvem denne personen de likte så godt var, om hun var en grei person å se opp til eller ikke. Og det vil jeg jo så sannelig si hun er, har bare fått positivt inntrykk av henne gjennom bloggen og 71 Grader Nord. Jeg er ikke helt i målgruppa, så mesteparten av hva hun blogger om er ikke superinyeressant for meg, men synes uansett at det er skikkelig forfriskende å se ei såpass herlig, naturlig og oppegående jente også være en stor del av Blogger-Norge. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 28. juli 2016 #23 Del Skrevet 28. juli 2016 Jeg er faktisk enig med deg selv om jeg kan forstå logikken hennes bak at hun vil se bra ut i Spania. Jeg synes likevel hun kunne spart seg for det bikini-bildet du snakker om og den konstante pushingen på trening. Jeg har alltid synes VOE virker så oppegående og ærlig om ting. Nå synes jeg er derimot fokuset er for mye på karbohydrater, trening og slikt. Dessverre! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glorious Skrevet 28. juli 2016 #24 Del Skrevet 28. juli 2016 Måtte gå inn på bloggen å titte litt etter ovennevnte kommentarer og klarer ikke helt se hva dere ser. Hun og kjæresten har 2-3 intensive uker med trening før ferie. Overhode ikke en drastisk livsstilsendring. Voe har alltid trent mye!! Jeg ser lite om "slanking". Lite om trening. Hun skriver at hun har trent, men ikke hva, hvor lenge osv. Maten de spiser er jo knallsunn og det er store fine posjoner som inneholder alt man trenger. Fant ingenting skrevet om å kutte kcal og karbohydrater. Alt om bootcampen er skrevet med "Glimt i øyet" og det er like mange bilder der hun koser seg som av trening. Fant også et flott innlegg om hvordan hun føler seg, at hun er lykkelig og at hun har vært tynnere før men driter i det nå. Bikinibilder var knallfint. Hun er usminket, uredigert, ikke operert og heller ikke betakarotenbrun. Hun ser 100% ekte ut og det er hvertfall sånne jenter jeg vil se bilder av. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 28. juli 2016 #25 Del Skrevet 28. juli 2016 Synes hun ser kjempebra og sunn ut 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 28. juli 2016 #26 Del Skrevet 28. juli 2016 Måtte sjekke bloggene hennes, har ikke klikket meg inn på mange år. Syntes hun ser veldig frisk og fin ut. Ikke minst glad og lykkelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 28. juli 2016 #27 Del Skrevet 28. juli 2016 Jeg leser bloggen hennes sporadisk. NEI hun er ikke et usunt forbilde. Jeg liker bloggen hennes. Hun har alltid trent mye, alltid likt å lage mat og kosthold. Hun skal tross alt studere til å bli ernæringsfysiolog! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 29. juli 2016 #28 Del Skrevet 29. juli 2016 Jeg har alltid likt Voe, men det har vel kanskje litt med at vi er fra samme by.. Jeg reagerte litt på "rumpebildet", men tenkte at nå har hun jo stått på hardt en periode og da er det greit å ville vise frem ett bilde eller to. Hun har vist like mye hud før, men kanskje ikke så.. in your face. Hun har i mange år nå skrevet om trening, mat og perioder hun prøver å spise mer sunt/vegansk/div andre ting. Samtidig poster hun ofte at hun koser seg ofte med godteri. Hun har i denne perioden ikke lagt skjul på at hun synes det er litt slitsomt å skulle være så sunn, og at de spiste en boks is på to dager for å ha litt kos oppi alt dette. Ofte poster hun bilder hvor hun ikke bruker sminke, selv om det er kviser i ansiktet. Hun ser minst like vakker ut i "virkeligheten" som på bloggen. Til å være i kategorien rosablogger er hun kanskje den minst rosa av de alle. Jeg digger henne. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elmukake Skrevet 29. juli 2016 #29 Del Skrevet 29. juli 2016 Jeg har også alltid hatt sansen for Voe, men jeg er veldig enig i det som blir sagt. I tillegg finner jeg bloggingen hennes utrolig kjedelig om dagen, da hun den siste måneden kun har blogget om hva de spiser, hvordan hun trener og at det er "x antall dager til de endelig skal til Spania!!". Hva skjedde med den gamle bloggingen, der hun skrev om litt andre ting som skjedde i livet hennes? Nå baserer nesten alle postene seg på kjæresten og at de skal på tur. Dette er ikke ment for å være slem; det er kun litt kritikk ift. til innholdet på bloggen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 29. juli 2016 #30 Del Skrevet 29. juli 2016 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler kropp - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. juli 2016 #31 Del Skrevet 29. juli 2016 Leser ikke bloggen, men kikket nå. Fine og naturlige bilder, har ikke redigert bort flekker på kroppen på bikinibildene som heller ikke oppleves som utstuderte eller seksualiserte. Bra! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 29. juli 2016 #32 Del Skrevet 29. juli 2016 2 timer siden, Francis skrev: Leser ikke bloggen, men kikket nå. Fine og naturlige bilder, har ikke redigert bort flekker på kroppen på bikinibildene som heller ikke oppleves som utstuderte eller seksualiserte. Bra! Jeg er helt enig! Det første som slo meg var at denne jenta er ikke redigert! Det er overraskende positivt å se hvor naturlig og avslappet bloggeren virker i forhold til eget ytre. Bildet der hun viser rompa er mer gledesfylt enn seksualisert, synes jeg, så dette var en sjelden oppdagelse! 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zen. Skrevet 29. juli 2016 #33 Del Skrevet 29. juli 2016 Liker veldig godt at hun går mye uten sminke, og ikke er redd for å vise bilder av det. Mange av toppbloggerne som har mye å lære av henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 30. juli 2016 #34 Del Skrevet 30. juli 2016 Liker henne veldig godt. Et godt pust i bloggverdenen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillemøy Skrevet 30. juli 2016 #35 Del Skrevet 30. juli 2016 Sjekket bloggen hennes nå og måtte nesten gni meg i øynene. En toppblogger som ikke poserer med trutmunn og photoshoppet kropp på alle bildene, og som selvsikkert smiler til leserne uten sminke. Wow! Kudos til henne, det var forfriskende. Skjønner ikke kritikken over her. Hun er da verken avmagret eller virker for opphengt i noe som helst. Virkelig et utrolig mye bedre forbilde enn de fleste av de andre, tomme opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg