AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Del Skrevet 15. juli 2014 Herlighet for ei skjønn jente. Husker jeg tittet innom den første bloggen hennes noen få ganger. Har ikke sett på den nye bloggen hennes før nå, og hun liker jeg virkelig! Jeg så også på en del av hennes videoer på Youtube. Hun virker så jordnær, naturlig og oppegående "til å være rosablogger." Trenger flere bloggere som henne! Anonymous poster hash: 11795...58a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 15. juli 2014 #2 Del Skrevet 15. juli 2014 Synes ikke vi trenger noen bloggere, jeg da. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 15. juli 2014 #3 Del Skrevet 15. juli 2014 Enig. Meget snasen jente 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #4 Del Skrevet 15. juli 2014 Synes også hun virker snill og jordnær! Savner storhetstiden hennes, men skjønner at det ble for mye. Hun har virkelig klart å blogge uten å miste hodet, respekt! Anonymous poster hash: 7ddf1...526 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #5 Del Skrevet 16. juli 2014 Hun virker som ei kjempe skjønne jente, som faktisk har noen talenter De fleste bloggere er bare kjente pga utseende sitt, og er ikke over gjennomsnittet flinke til å skrive en gang Men Emilie er jo på topp innen Cheerdance, flink på skolen, og virker til å være veldig fornuftig og snill. Så er hun jo veldig pen også Anonymous poster hash: 98b5f...799 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #6 Del Skrevet 16. juli 2014 Hun virker så hyggelig! Utrolig søt jente En av de få bloggerne jeg faktisk liker, og et sunt forbilde for små blogglesere. Anonymous poster hash: d9669...d1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #7 Del Skrevet 16. juli 2014 Enig i alt det der med at Voe virker som en fantastisk jente, men bloggingen hennes gir meg ingenting og er rimelig generisk rosablogging. Anonymous poster hash: 62248...49c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #8 Del Skrevet 20. juli 2014 Enig i alt det der med at Voe virker som en fantastisk jente, men bloggingen hennes gir meg ingenting og er rimelig generisk rosablogging. Anonymous poster hash: 62248...49c Enig! Bloggen hennes er jo ikke noe ekstraordinært sammenlignet med andre rosablogger, men hun virker ikke som noen typisk rosablogger utenom det da :D Virker som ei topp jente! Anonymous poster hash: 98b5f...799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #9 Del Skrevet 20. juli 2014 Enig. Meget snasen jente Snasen? Anonymous poster hash: 6a62b...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 20. juli 2014 #10 Del Skrevet 20. juli 2014 Voe virker som en oppegående ung kvinne. Har nok ikke lest så mye på bloggen hennes, men har fått med meg noen intervjuer og slikt i forbifarten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
positivitet Skrevet 6. september 2015 #11 Del Skrevet 6. september 2015 Jeg liker henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Rosa Skrevet 6. september 2015 #12 Del Skrevet 6. september 2015 Jeg har ikke noe forhold til bloggen hennes, men så henne i 71 grader nord. Der var hun helt fantastisk, og gjorde en veldig god figur 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 6. september 2015 #13 Del Skrevet 6. september 2015 Hva skal hun studere? Leste hun hadde kjøpt leilighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 6. september 2015 #14 Del Skrevet 6. september 2015 Hva skal hun studere? Leste hun hadde kjøpt leilighet Markedsføring.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 6. september 2015 #15 Del Skrevet 6. september 2015 (endret) Voe har alltid vært en favoritt hos meg! Hun er utrolig pen, og virker kjempehyggelig og oppegående! Liker også at hun ikke har leppene proppet fulle av restylane og ikke har silikon.. i motsetning til mange andre toppbloggere Endret 6. september 2015 av embla1807 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 6. september 2015 #16 Del Skrevet 6. september 2015 Jeg har ikke noe forhold til bloggen hennes, men så henne i 71 grader nord. Der var hun helt fantastisk, og gjorde en veldig god figur Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 6. september 2015 #17 Del Skrevet 6. september 2015 Markedsføring.. Spennende! Jenta er dyktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 6. september 2015 #18 Del Skrevet 6. september 2015 Voe har alltid vært en favoritt hos meg! Hun er utrolig pen, og virker kjempehyggelig og oppegående! Liker også at hun ikke har leppene proppet fulle av restylane og ikke har silikon.. i motsetning til mange andre toppbloggere Liker spesielt at hun lar puppene sine være. Mange med "små" pupper har egentlig perfekte pupper i forhold til kroppsfasong men ødelegger likevel med silikon. Ikke at silikon i seg selv er galt, men når jenter med i utgangspunktet perfekte pupper tyr til det så er det et stort tap. Større er ikke nødvendigvis bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 6. september 2015 #19 Del Skrevet 6. september 2015 Liker spesielt at hun lar puppene sine være. Mange med "små" pupper har egentlig perfekte pupper i forhold til kroppsfasong men ødelegger likevel med silikon. Ikke at silikon i seg selv er galt, men når jenter med i utgangspunktet perfekte pupper tyr til det så er det et stort tap. Større er ikke nødvendigvis bedre. Helt enig. Har selv pupper på ca samme størrelse som Voe, og hun har alltid vært min "tankevekker" de gangene jeg vurderte silikon, om at man ikke trenger det for å være mer enn bra nok. Syntes hun er et flott forbilde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liseheidi Skrevet 7. september 2015 #20 Del Skrevet 7. september 2015 Herlighet for ei skjønn jente. Husker jeg tittet innom den første bloggen hennes noen få ganger. Har ikke sett på den nye bloggen hennes før nå, og hun liker jeg virkelig! Jeg så også på en del av hennes videoer på Youtube. Hun virker så jordnær, naturlig og oppegående "til å være rosablogger." Trenger flere bloggere som henne!Anonymous poster hash: 11795...58a Helt enig Virker som hun har beina godt plantet på jorda. Og hun var fantastisk i 71 grader nord! SÅ positiv! Flott jente, ekte ikke minst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg