Gå til innhold

Er noen kilo for mye ett problem for deg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei!

Anonymous poster hash: 64a2f...675
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ha en trent mann, utrent og dvask er fullstendig turn off for meg. Litt mage på en trent kropp derimot, det er ikke noe problem. Men da snakker vi litt.

Tynnfeit funker bare ikke for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med en mann med ganske så stor mage, i tillegg til at han kler seg harry med t-shirts og singleter med bandnavn på, ala Motorhead osv, ooog at han går i tresko og er passert 40 år?

Kjenner en sånn, utrolig harry :fnise:

Anonymous poster hash: e0446...bb8
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det går fint.

Anonymous poster hash: e02b6...1e3
Skrevet

Jeg ville sagt nei for en stund siden, helt til jeg ble sykt betatt av en fyr som har litt ekstra (mage som synes hovedsakelig). Så jeg motbeviste meg selv, og sier nå at det er helt greit :)

Skrevet

Hvis du treffer en person som har litt mage, vil du da avvise denne med en gang? Li

Anonymous poster hash: e02b6...1e3

I utgangspunktet nei. Jeg vil se på helheten. Om det er bare antydning til litt mage som nesten ikke er synlig utenpå klær, så betyr det ikke noe særlig.

Er det derimot snakk om en synlig vom blir det verre. Da vil jeg nok avvise med en gang.

Skrevet

Næsj. Gjør meg ikke om gutter er litt bamsete, men virkelig overvektige folk har jeg så langt aldri vært tiltrukket av. Men noen kilo for lite eller for mye er rett og slett ikke så viktig, har ikke særlig til kroppspreferanser :)

Skrevet

Ja, er glad i flat mage og det er der de første kiloene legger seg.

På mannfolk mener du? På kvinner legger de seg like gjerne på pupper, rompe og lår.

Jeg kunne ikke tenkt meg en mann med mage nei.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med en mann med ganske så stor mage, i tillegg til at han kler seg harry med t-shirts og singleter med bandnavn på, ala Motorhead osv, ooog at han går i tresko og er passert 40 år?

Kjenner en sånn, utrolig harry :fnise:

Anonymous poster hash: e0446...bb8

Onslow? :fnise:

Anonymous poster hash: 6b892...a72

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veltrent og slank selv, så ønsker ikke en med mage nei. Han trenger ikke være rippet, men magen bør være relativt flat og greit med muskler ellers.

Anonymous poster hash: 68e51...a35
AnonymBruker
Skrevet

Ja, tenner ikke på overvekt.

Anonymous poster hash: 5bed4...b19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...