Gå til innhold

Er noen kilo for mye ett problem for deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du treffer en person som har litt mage, vil du da avvise denne med en gang? Li

Anonymous poster hash: e02b6...1e3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: d94cc...29e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Definer "litt" mage? I utgangspunktet nei.

Anonymous poster hash: 3dae2...1f6
AnonymBruker
Skrevet

Definer "litt" mage? I utgangspunktet nei.

Med litt mage mener jeg ikke kjempefeit eller feit. Tenker da på personer som har en utvekst foran på overkroppen som er ganske innenfor det vanlige. Altså en mage som er synlig, men som samtidig ikke er kjempestor.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med litt mage mener jeg ikke kjempefeit eller feit. Tenker da på personer som har en utvekst foran på overkroppen som er ganske innenfor det vanlige. Altså en mage som er synlig, men som samtidig ikke er kjempestor.

Altså at du er slank, men ikke trent? Med andre ord at du er utrent? Helt greit for meg.

Skrevet

Litt mage tåler jeg, men jeg vil ikke ha en overvektig partner.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Altså at du er slank, men ikke trent? Med andre ord at du er utrent? Helt greit for meg.

Ja, sånn cirka det du skriver het. Litt utrent og smålubben, med andre ord ikke så veldig stor.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes mage er finere enn sixpack. Overdrevent atletiske kropper forbinder jeg raskt med selvopptatthet, som de da må motbevise.

Anonymous poster hash: a5110...5c8
  • Liker 1
Skrevet

Jeg takler øl-mager, men sliter litt med å tenne på overvektige. Kanskje jeg klarer å overse det om jeg blir forelsket, men har ikke opplevd det så langt.

Generelt liker jeg litt "pinglete" gutter. Mye muskler er maks turn off, akkurat som mye fett.

Big is not beautiful ;)

AnonymBruker
Skrevet

Helt greit for meg :) Syns faktisk at det er mer attraktivt enn masse muskler. Vil heller ha en som er litt bamsete enn en som er veldig trent.

Anonymous poster hash: cc937...714
Skrevet

Nei. Et par kilo for mye er kun et problem for meg om de sitter på meg.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ja, er glad i flat mage og det er der de første kiloene legger seg.

Endret av Summers
Skrevet

Jeg liker faktisk ikke for tynne gutter. Heller litt mage enn stankelbein. Men alle har jo sine personlige preferanser, tror ikke man finner noen fasit på dette akkurat.

AnonymBruker
Skrevet

I utgangspunktet ikke, men da må han jo imponere på andre måter da...

Anonymous poster hash: 3daf2...754

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville nok ikke avvist uansett(kan jo være hyggelig fordet), men tror ikke jeg kunne vært sammen med noen som har så mange kilo at det er helsefarlig.

Anonymous poster hash: b030b...3a0
Skrevet

Nei, men det er noen kvinnfolk som ikke ser forskjell på det å være smellfeit og det å ha noen kilo for mye.

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ingen problem :) Liker ikke for tynne gutter, er slank men utrent selv så I don't care :D

Anonymous poster hash: 44842...de4
Gjest Eurodice
Skrevet

Med litt mage mener jeg ikke kjempefeit eller feit. Tenker da på personer som har en utvekst foran på overkroppen

som er ganske innenfor det vanlige. Altså en mage som er synlig, men som samtidig ikke er kjempestor.

Utvekst på overkroppen på en mann skulle jeg likt å se. Det er det vel bare kvinner som har. Etter mine begreper befinner magen seg i navlehøyde og nedover.

AnonymBruker
Skrevet

For meg er pondus et problem, men det har gjerne noe med alder å gjøre?

Jeg er 26, og ønsker helst menn i ca samme aldersgruppe. Bryr meg ikke om markerte muskler, men foretrekker definitivt at mannen er slank. Jeg tenker som så at en mann på min alder er for ung til å ha tydelig magefett. Hvis han har anlagt pondus allerede som ung mann, hvordan blir han da som 45-åring? Et dårlig tegn, mener jeg.

Om en liten pondus sniker seg frem etterhvert som han har kommet opp i årene, så er det mer naturlig og sikkert ikke noe som kommer til å plage meg veldig. Ser jo at min tidligere så slanke far nå har en liten pondus til tross for et aktivt liv, men så er han jo 55 også. Det er jo bare et alderstegn.

Jeg ser forresten god forskjell på de som bare er litt røslig bygget og de som har fortært for mye grandis og cola. Sistnevnte har et dvaskere, mer usunt preg over seg. Ikke sexy.

Anonymous poster hash: 30d59...715

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...