AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Tok en sånn i går kveld. Nå satt guttungen på to på gulvet og hadde fanget en til. Hva er det for noe?Anonymous poster hash: e384d...a9f 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Knuste du den med et bind? Anonymous poster hash: 2f0e1...b69
Chloe- Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Knuste du den med et bind? Anonymous poster hash: 2f0e1...b69 Det ser mer ut som tørkerull. Men det er vel ikke det TS spør om, er det?
Brillekatten Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 (endret) Kan det være fleskeklanner? For det er det det ser ut som.. Her er en link med litt info: Link Endret 15. juli 2014 av Brillekatten
Gjest Lille-pus Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 (endret) Min umiddelbare tanke var også at det liknet veldig på en fleskeklanner/fleskebille. - de svermer forøvrig på denne tiden, og de er utmerkede flyvere, så ikke få panikk om du finner en slik en. Endret 15. juli 2014 av Lille-pus
Neitilslips Skrevet 15. juli 2014 #6 Skrevet 15. juli 2014 Kan det være fleskeklanner? For det er det det ser ut som.. Her er en link med litt info: Link Så det kan ikke være pelsbille?
Brillekatten Skrevet 15. juli 2014 #7 Skrevet 15. juli 2014 Så det kan ikke være pelsbille? Mulig det, jeg er ikke noen billeekspert. Men tenkte mest på fleskebille pga mønsteret.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #8 Skrevet 15. juli 2014 Fleskebille, ja! Skal bare ikke bli bofaste her de. Jepp, knuste den med bind og druknet udyret i mensenblod på altaret mitt. :D Neida, tørkerull det der.Anonymous poster hash: e384d...a9f 3
Jade Skrevet 15. juli 2014 #9 Skrevet 15. juli 2014 Vi hadde noen lignende. De legger egg i pasta, ris, gryn, sukker og lignende. Har du problemer med slike, bør du ikke ha pasta liggende lenge, og ha slikt i tette bokser. Pass på at det ikke ligger makaronier bak komfyren osv...
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #10 Skrevet 15. juli 2014 Vi hadde noen lignende. De legger egg i pasta, ris, gryn, sukker og lignende. Har du problemer med slike, bør du ikke ha pasta liggende lenge, og ha slikt i tette bokser. Pass på at det ikke ligger makaronier bak komfyren osv... Har fra Anticimex en ABC om skadedyr, synes bildet ligner på Melbiller. Prøv å gå inn på Anticimex sine sider og se selv. Du har dyret vil har bare bildet. Det hun over finner i ris, gryn pasta osv. er ganske sikkert melbiller. Får du de først i hus, enten med klær, sko eller i matvarer fra biutikken som er vanligst, skal du få jobbe for å bli kvitt melbiller. Har du handlet melmatprodukter i dag eller i går? Eller flyttet du inn til Melbillene og ikke omvendt? Som forebygging har jeg all melmat/sukker/gryn osv. i tette tupperwarebokser. Putter maten i tette bokser fra handleposene, før jeg setter noe inn i skapene. Fordi jeg bodde et sted der det var Sølvkre, dvs. jeg flyttet inn etter Slvkreene. Anonymous poster hash: ce951...346
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #12 Skrevet 15. juli 2014 Neste gang, ta den ut istedet for å drepe den!! Det er mye bedre. Anonymous poster hash: c2077...e3c 1
Gjest PTR Skrevet 15. juli 2014 #13 Skrevet 15. juli 2014 Sjekk i alle melposer og lignende du har i skapene dine. De liker seg i melposer, jeg hadde sånne for noen år siden. Det var utrivelig.
Musaleem Skrevet 16. juli 2014 #14 Skrevet 16. juli 2014 Neste gang, ta den ut istedet for å drepe den!! Det er mye bedre. Anonymous poster hash: c2077...e3c Ja, vern om de utrydningstruede billene!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå