Gå til innhold

Penis glir bare ut

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex med en date her en dag. Han hadde en ganske stor penis, den største jeg har hatt i seng :P Jeg ble ganske våt, og da jeg skulle ri han så hadde han veldig problem med at han bare gled unna, ville liksom ikke inn. Vi fikk det til etter myyyye om og men, men det ble bare stress. Han hadde på kondom.

Er det vanlig at den bare glir unna sånn? Hva kan jeg gjøre? Er det bare en treningssak? Har ikke hatt så mye sex før.

Han fikk den inn i andre stillinger, og når den først fant sin plass da jeg red han så gikk det fint.

Anonymous poster hash: d34c8...5a2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I min erfaring kan de i visse stillinger fort gli ut, ja.

Anonymous poster hash: 7bfb8...e31
AnonymBruker
Skrevet

Var den ikke ordentlig stiv da eller?

Anonymous poster hash: 8313e...c58

AnonymBruker
Skrevet

Joda, den var veldig stiv. Men, jeg måtte hjelpe til veldig mye med å føre den inn, og akkurat når jeg hadde fått den på "plass", så gled den fremover. Kanskje det blir bedre uten kondom? Hadde litt det samme problemet med en annen jeg hadde sex med da vi brukte kondom. Senere i forholdet da vi ikke brukte kondom ble det enklere. Kanskje det er sånn denne gangen også :) Håper det!

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det med en som hadde liten penis i tillegg til at han ikke fikk helt hard ereksjon, men aldri med gjennomsnittlige og over med eller uten kondom.

Så jeg får ikke helt dette til å stemme- men kanskje det kan skje om noen har ganske stor omkrets? At det blir vanskelig å føre inn?

Anonymous poster hash: a6255...5fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Evt så kan det hende du blir veldig våt og kanskje burde droppe glidemiddel/tørke underveis? Kondom tviler jeg på har noe å si fra eller til.

Anonymous poster hash: a6255...5fc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det samme selv, ikke helt uvanlig.

Anonymous poster hash: 36693...b5b
AnonymBruker
Skrevet

Vi brukte ikke noe glidemiddel. Kanskje det er fordi den var stor i omkrets ja. Blir kanskje bedre når vi blir bedre kjent med kroppene til hverandre, og jeg blir vant til hans størrelse :) får se :)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Det skjer noen ganger med meg og typen også, den er stor i omkretsen men ikke så veeeldig lang, men den er stor liksom. Jeg blir veldig fort våt, for våt liksom. Så jeg tror alltid det er det som er grunnen til at den glir ut. Bruker ikke noe glidemiddel, det er jo ikke nødvending.

Anonymous poster hash: 9564c...ccb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...