Gå til innhold

Kjøkken uten overskap...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har det. Kan jeg få se bilde?

Jeg har plass til overskap, men pga ventilatoren sin plassering vil ikke overskapene harmonere. Så inntil videre har jeg valgt og pusse opp kjøkkenet uten overskap.

Men, jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre med veggen. Flise hele veggen? Tapetsere? Flise bare over platetoppen, og tapet resten? Hjelp! 😕 Finner verken flis eller tapet jeg forelsker meg i heller. I hvertfall ikke som passer sammen!

Tenkte og ha grytnäs eller kroktorp fronter fra ikea!

TUSEN takk for hjelp!! :)

Anonymous poster hash: da6aa...21a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tapet med pleksiglass som sprutvern?

AnonymBruker
Skrevet

Vi har fototapet med glassplate over stekesonen (herdet glass. Pleksiglass egner seg ikke over stekesonen det er plast, ikke glass.) Veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: fd2b3...2d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har valgt å male med supervaskbar maling (dekso 25 fra flugger), og montert diamantglass uten farge fra glassmester bak koketoppen. Glasset kom på et par tusen.

Anonymous poster hash: 15d00...b10

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ha glassplate (kommer til å ha foliert, mest sannsynlig hvit). Klart er helt klart finest, men jeg har lest mange skrekkhistorier om insekter, støv og diverse som kommer seg inn selv om man tetter, og det er stygt! Ser det samme hos foreldrene min. De la glassplate rundt peisen. Det ble lagt tett silikon rundt, allikevel har hundehår, noe insekter og skitt klart å komme seg inn. Det er stygt! Ved å velge foliert kan man i det minste unngå det i større grad.

Fliser er fint det også, men jeg har landet på at det kan se litt rart ut hvis det kun er på litt av veggen, og en hel vegg vil se rart ut. Det synes i hvert fall jeg. Har heller ikke funnet noe jeg har falt for. Ellers skal jeg ha slette vegger som er malt i samme farge som resten av leiligheten.

Anonymous poster hash: 38ba7...7e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...