Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

HEI!

Jeg hadde tenkt å overraske venninna mi som starter i 10.klasse på bjørnholt ungdomsskole MEN problemet er at jeg ikke vet hvor det er 😭 kan noen hjelpe meg? Jeg skal ta tog til Oslo når skolen selvfølgelig starter slik at jeg kan overraske henne. Jeg går av i Oslo s, og skal gå derfra. Hvor langt unna er det? Takk på forhånd💕

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Gjest iGirl
Skrevet

Du kan iallefall ikke gå fra Oslo s.

Skrevet (endret)

Du tar toget Ski-toget til Hauketo, som er tredje stopp når du reiser fra Oslo S. Buss fra togstasjonen, nr 77 i retning Bjørndal. Gå av på Bjørnholt nedre og gå derifra, 5-10 min gange. En halvtime på hele turen fra Oslo S.

På Hauketo stasjon går du i retning Oslo S, og under toglinja, for å komme deg over på den siden hvor bussene går. Hauketo er en liten stasjon, null stress å finne bussholdeplassen.

Endret av ZANET
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta med gode spasersko og niste/drikke til turen. Det kommer til å ta sin tid... :)

Anonymous poster hash: 34976...3e4
AnonymBruker
Skrevet

Bare å glemme å gå helt til Bjørnholt, det er helt i utkanten av byen. Gå inn på ruter.no, søk på reiserute fra Oslo S til Bjørnholt ungdomsskole/skolens adresse og følg instruksjonene og kartene der. Det er ikke så forferdelig vanskelig å finne frem dit, men du må definitivt bruke kollektivtrafikk.

Anonymous poster hash: a5fc1...50c
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk! Hjalp veldig mye :D

Du tar toget Ski-toget til Hauketo, som er tredje stopp når du reiser fra Oslo S. Buss fra togstasjonen, nr 77 i retning Bjørndal. Gå av på Bjørnholt nedre og gå derifra, 5-10 min gange. En halvtime på hele turen fra Oslo S.

På Hauketo stasjon går du i retning Oslo S, og under toglinja, for å komme deg over på den siden hvor bussene går. Hauketo er en liten stasjon, null stress å finne bussholdeplassen.

Anonymous poster hash: 055c5...e25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...