AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Jeg har bestilt mye på Ebay oppigjennom årene. Jeg har fått alt jeg har bestilt, bortsett fra et cover til et nettbrett. Har ikke fått mer respons fra selger etter gjentatte klager, men det er altså da en annen historie. Dette handler om 4 lengder gardiner. Som på bildet i annonsen viste MØRKE-lilla. De kom i posten, og var egentlig hvite med litt lilla-skjær i.Har sendt selgeren klage, og venter nå på svar. Sendte klagen for 3 dager siden, og har ikke hørt noe. Flere som har hatt problemer? Anonymous poster hash: 50db5...c10
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 ikke sinna på ebay nei. Sinna på selger ja Anonymous poster hash: fce00...7ef 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 ikke sinna på ebay nei. Sinna på selger ja Anonymous poster hash: fce00...7ef Ja, men du skjønte hva jeg mente Jeg håper at det er flere som har historier her, så kan vi trøste oss med hverandre.... Anonymous poster hash: 50db5...c10
Frk Midnattsol Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Har bestilt en masse fra Ebay gjennom årene, og stort sett har jeg vært fornøyd. De gangene jeg ikke har vært fornøyd, enten med dårlig vare eller uteblitt vare, så har jeg brukt Ebay sitt "Resolution senter". Da får selger noen dager på seg til å løse problemet, og hvis ikke, har jeg fått pengene tilbake. Det har løst seg helt problemfritt alle gangene jeg har måttet ty til denne måten..... Lykke til
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Jeg mottok feil vare en gang, sendte melding til selger hvor jeg forklarte problemet og fikk ny vare. Måtte ikke returnere den feilleverte varen; den fikk jeg beholde. Anonymous poster hash: 2546d...28f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå