AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Før var jeg ikke i tvil. Pasta all the way! Men etter at jeg begynte å spise asiatisk har ris tatt fullstendig over! Så nå har jeg ikke pasta i huset lenger, ris all the way! Og poteter har jeg ikke hatt i huset på årevis!Anonymous poster hash: 4da37...dc9
Gjest Ennasus Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Hvis jeg måtte velge hadde jeg valgt ris, men er ikke spesielt begeistret for det heller.. Pasta er smakløst og poteter er noe høgg...
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Hmm. Hva skjedde med variasjon? Jeg har både ris, pasta, poteter, nudler og ymse annet i hus, jeg. Anonymous poster hash: 6ed08...b0d 4
Kassiopeia Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Pasta er min største kjærlighet når det kommer til mat. Finnes i uendelige varianter og det er så mye forskjellig og godt man kan lage, som heller ikke tar lang tid. Har man fersk pasta kan man lage en middagsrett på noen få minutter, med litt hvitløk, chili og olje. Har man god tid er det ingenting som smaker så godt som en Bolognese eller ragu som har stått å putret i 5-6 timer. Nam nam!!
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 pasta ja ris på sushi ja og nei Anonymous poster hash: 167a3...689
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #6 Skrevet 15. juli 2014 Ris er ikke ris, pasta er ikke pasta og poteter er definitivt ikke poteter. Jeg spiser aldri samme middag oftere enn én gang i måneden, som oftest går det mye lenger tid mellom hver gang samme rett står på menyen. Variasjonene innbefatter selvsagt også ulike typer pasta, ris og poteter, mht sistnevnte varierer både potetsort og tilberedningsmåte. Faktorer som påvirker valgene er sesong (nypoteter nå om sommeren, feks, rettenes opprinnelse (basmatiris til indisk, feks) og naturligvis smaksbildet. Og veldig ofte er det hverken potet, pasta eller ris til middagen, det er også ypperlig. Ingenting all the way hos meg, med andre ord. Anonymous poster hash: 460b9...de4 2
Gjest Badebuksa Skrevet 15. juli 2014 #7 Skrevet 15. juli 2014 Hæ? Ber du meg velge mellom noe som er så godt? Ja takk, begge deler. Men alt fil hver sin rett. Ikke ris i lasagne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå