AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Vet ikke helt hvordan jeg skal starte dette innlegget, men uansett, saken er at jeg har hatt vondt på et spesielt punkt i skjedeåpningen i over et halvt år nå (for vondt til å ha samleie!). Har kikket litt med speil, og da så jeg noen prikker\blemmer\vorter eller noe lignende! Disse er veldig vonde å ta på, men har aldri væsket eller utviklet seg til sår eller noe lignende. Leger som har hatt undersøkelse har på en eller annen måte klart å overse dette, sikkert siden det ligger litt skjult nederst innenfor en hudfold i skjedeåpningen. Jeg søkte litt rundt på google for å finne bilder som ligner på det jeg har, men ingen av bildene hvor det står det er bilde av herpes stemmer med det jeg har! Til slutt fant jeg noe annet som var helt likt som det jeg har, bare på et litt annet sted i skjedeåpningen. Problemet er at dette er på engelsk, så jeg skjønner ikke helt hva det er! Legger ved link av bildet, og det som står med det: http://en.allexperts.com/q/Venereal-Diseases-2106/2013/9/vaginal-warts.htm (har tatt bilde av meg selv også, og det er helt likt, men føler ikke akkurat for å legge ut bilder av meg selv..)Kan noen oversette\fortelle meg hva dette er? Skal få henvisning til GU, men det er så lang ventetid, at jeg gjerne vil prøve noen kremer\annen behandling som kanskje kan hjelpe mens jeg venter! Kjipt for både typen min og meg å avstå fra sex så lenge.. Anonymous poster hash: 77471...2db
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Ring tilbake til den som skal henvise deg til gyn. Sier når du har fått time, og ber legen purre på gyn fordi du nå har oppdaget at du har ... beskriv det du har. Eller du går privat og betaler for å få hjelp fortere.Anonymous poster hash: b900f...0e4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Du kan ikke prøve noen kremer hvis du ikke vet helt hva det er for noe. Vent til en gynekolog får sett på deg, og hold ut. Anonymous poster hash: fe643...452
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 huff ja.. får vel bare prøve å holde ut.. Har mistet tålmodigheten helt etter så mye tid og penger som er brukt på diverse undersøkelser og soppkurer(som ikke har forbedret noen verdens ting) .. så utrolig frustrerende altså.. Anonymous poster hash: 77471...2db
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå