SardintrollReturns Skrevet 16. juli 2014 #21 Skrevet 16. juli 2014 (endret) 19 år, onanerer ca. 3-4 ganger i uka. Har kjæreste, men det er jo ikke bare å knipse på ham når behovet melder seg. Endret 16. juli 2014 av SardintrollReturns 1
Gjest HarryDotter Skrevet 17. juli 2014 #22 Skrevet 17. juli 2014 Tippa 30 år....Singel varierer svært mye hvor ofte. På vår/sommer....2 ganger om dagen...Vinter/høst...tja...ca 2-3 ganger i uka
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #23 Skrevet 17. juli 2014 18, avstandsforhold, 4-6 ganger om dagen, kvinne. Anonymous poster hash: b6e77...00d
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #24 Skrevet 17. juli 2014 Tippa 30 år....Singel varierer svært mye hvor ofte. På vår/sommer....2 ganger om dagen...Vinter/høst...tja...ca 2-3 ganger i uka Tviler ikke. Anonymous poster hash: 604a6...c7e
Gjest Trollkarlen Skrevet 17. juli 2014 #25 Skrevet 17. juli 2014 Opp til 5 ganger dagen, men som regel 1-2 ganger dagen. 28 år.
Gjest HarryDotter Skrevet 17. juli 2014 #26 Skrevet 17. juli 2014 Tviler ikke. Anonymous poster hash: 604a6...c7e Hvorfor er du så nedlatende? Du ser hva tråden handler om? Plukk på alle de andre som utbasunerer det samme som meg da 5
siwhel Skrevet 17. juli 2014 #27 Skrevet 17. juli 2014 Kvinne passert de 30.. magisk tall om jeg må si det selv. 3-4 ganger i uka er ikke unormalt syntes jeg selv om jeg har kjæreste.
belle_ Skrevet 17. juli 2014 #29 Skrevet 17. juli 2014 Kan ikke huske sist, må ha vært i januar eller desember. Har type og vi har sex 1-3 ganger for dag. Dekker alle mine behov
siwhel Skrevet 17. juli 2014 #30 Skrevet 17. juli 2014 Kan ikke huske sist, må ha vært i januar eller desember. Har type og vi har sex 1-3 ganger for dag. Dekker alle mine behov Ja om du føler du dekker ditt behov så er jo alt topp. Helt klart sex er jo best.
belle_ Skrevet 17. juli 2014 #31 Skrevet 17. juli 2014 Ja om du føler du dekker ditt behov så er jo alt topp. Helt klart sex er jo best. Merkelig med det, da jeg var singel onanerte jeg som regel en gang for dag altså Men vi har bra sex og jeg kommer stort sett hver gang, så da er det jo ikke noe stress.
Gjest SoccerPlayer Skrevet 17. juli 2014 #32 Skrevet 17. juli 2014 (endret) 1 gang om dagen visst kjæresten er bortreist, ellers gjør vi det ofte i lag. Ofte på hverandre. Mye bedre når vi er to Men sex er best. Endret 17. juli 2014 av SoccerPlayer
siwhel Skrevet 17. juli 2014 #33 Skrevet 17. juli 2014 Merkelig med det, da jeg var singel onanerte jeg som regel en gang for dag altså Men vi har bra sex og jeg kommer stort sett hver gang, så da er det jo ikke noe stress. Alt er jo normalt. Finnes de som aldri gjør det til det motsatte med onani. Å onanere er jo noe du gjør fordi du har et behov. Du dekker ditt behov igjennom et samleie. Og det er jo fint og bra 😀😀😀😀😀😁😊☺
Heeyaa Skrevet 17. juli 2014 #35 Skrevet 17. juli 2014 Jeg onanerer ca 8-10 ganger i uka, 20 år og singel.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #37 Skrevet 18. juli 2014 Om kjæresten er tilgjengelig, aldri. Sex er best! Om han er bortreist ellernoe, gjerne flere ganger om dagen.. Hver dag 22 år. Anonymous poster hash: 6c67c...0b6
tdm900 Skrevet 18. juli 2014 #38 Skrevet 18. juli 2014 Singel, noenogførti, onanere opptil 3 ganger om dagen, jevnt over en gang om dagen, men kan også gå ei uke. Men da må jeg bare
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #40 Skrevet 18. juli 2014 23 år. Før jeg fikk meg kjæreste: omtrent hver dag. Etter jeg ble sammen med kjæresten min så er det blitt 1-2 ganger i uka. Anonymous poster hash: 7f4b8...608
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå