Jeanetto Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Da har jeg og en venninne bestilt oss en tur til Amsterdam. Skal kun være der et par dager, så kom gjerne med tips om ting vi bare må gjøre! Alle tips tas imot med takk
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Besøke redlightdistrict. Jeg syns det var skummelt men spennende på en gang. Gå å bare se i alle gatene og kanalene, masse fine kanaler. Ta en sightseeingbåt i kanalene. Det er gøy. Ellers er det vel noen museer der. Husker ikke nå, er så lenge side jeg har vært der nå. Men spør på turistinformasjonen, der får dere mange gode tips til hva som er verdt å se. Anonymous poster hash: 98003...ada
ZANET Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Drar selv til Amsterdam i begynnelsen av august. Fint om flere har noen gode tips.
Pusle Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Amsterdam er en flott by! Anne Franks museum er absolutt verdt et besøk. Som andre har skrevet her, gåturer langs kanalene og ta en kanalbåttur. Selve bykjernen er ikke så altfor stor, så en kommer langt med å bare spasere.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 red light district! Masse fine horer å se der. Og mye liv. Anonymous poster hash: 5c223...9c3
Jeanetto Skrevet 15. juli 2014 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2014 Takk for tips! :D Tar gjerne imot flere
Emelisse Skrevet 16. juli 2014 #8 Skrevet 16. juli 2014 Red Light District må oppleves. Shopping i Jordaan. Picnic i Vondelpark hvis det er fint vær. Artis Zoo. Ta toget til Haarlem. Og prøv for all del noen av de små lokale bryggeriene hvis dere liker øl. Det er en del greie spisesteder langs Wolvenstraat og Berenstraat. Vil dere på Pancakes! lønner det seg å være der allerede før åpningstid. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå