Gå til innhold

Terminliste mars/april 2015

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vil du at jeg skal legge det inn i lista? Eller vente til ul? :) Spennende å se om vi får noen flere gutter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent til etter ul du 😉

Skrevet

Vi skal få en sønn! Og ul termin ble satt til 17 mars. :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

Termindato fra tidlig UL sier 23 mars, men venter til OUL på tirsdag for sikrere dato, og forhåpentligvis kjønn i tillegg!

Skrevet

Vi skal få en sønn! Og ul termin ble satt til 17 mars. :hoppe:

Har lagt deg inn! :)

Skrevet

Kan du skrive meg opp? Venter ei lita jente 23. mars :)

• Liker 1
Skrevet

Er forresten 20 år, første barn og fikk to blå den 11 juli :D

Skrevet

Har du skrevet opp meg?

Skrevet

Begynner å bli en del jenter nå!:)

Skrevet

Er forresten 20 år, første barn og fikk to blå den 11 juli :D

Har lagt deg inn nå :)

Har du skrevet opp meg?

Nei, men det er fint om du skriver dine opplysninger her. Et eksempel er Miss Stiles: X år - B1 - TB 17.06. - UL-termin 24.02. - Kjønn ukjent, men tror X.

Skal få lagt deg inn når jeg har den infoen :) Kunne ikke se at du hadde skrevet alder og dato for to blå i innledningen i dagboka di, så da lar jeg deg ta jobben med å fylle ut selv ;)

Begynner å bli en del jenter nå! :)

Ja, føler vi er en overvekt jenter her nå :P Er foreløpig bare 3-2 til jentene av de som er lagt inn i lista, da, men vi "vinner" foreløpig kjønnskampen!

Skrevet

Nei, men det er fint om du skriver dine opplysninger her. Et eksempel er Miss Stiles: X år - B1 - TB 17.06. - UL-termin 24.02. - Kjønn ukjent, men tror X.

Skal få lagt deg inn når jeg har den infoen :) Kunne ikke se at du hadde skrevet alder og dato for to blå i innledningen i dagboka di, så da lar jeg deg ta jobben med å fylle ut selv ;)

32 år - B1 - TB 25.06 - UL-termin 01.03. - :babyjente:

Skrevet

Siden det er så mye jenter, så øker det sjansen min for å få gutt. Hihi, kan late som hvertfall :)

• Liker 2
Skrevet

Hihi 28 oktober får jeg vite hva som skjuler deg.bytter hele tida på hva jeg ønsker. Ser jeg søte babyklær i rosa er tanken ææææjeg vil ha jente, og samme med gutteklær. Viser vel bare at det ikke betyr særlig mye for oss hva vi får :)

Skrevet

Hihi 28 oktober får jeg vite hva som skjuler deg.bytter hele tida på hva jeg ønsker. Ser jeg søte babyklær i rosa er tanken ææææjeg vil ha jente, og samme med gutteklær. Viser vel bare at det ikke betyr særlig mye for oss hva vi får :)

Det er ikke så lenge til! :D Finnes jo så mye fint til begge kjønn, så det å kle på de små blir ikke noe problem ;) Kanskje det blir gutt på deg, da, for å jevne ut statistikken vår?

Skrevet

Var på OUL i går..det viste seg å være ei lita jente 💖

• Liker 1
Skrevet

Oi, så mange jenter i denne gruppa! Gratulerer så mye, og velkommen i klubben ;)

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer med ei lita jente!:)

Gjest Solstråla88
Skrevet

Skal på ny UL i morgen, håper mini vil vise seg litt mer da..

Skrevet

Vi har termin 6.April.2015

Men vi er bare 14+5 uker på vei, så vi får vell vite en 100% riktig når vi er på kontroll igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...