AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Hei! Jeg har ikke hatt så mye sex i mitt liv, men litt. Når jeg har sex i misjonærstilling så går alt veldig fint, jeg klarer å slappe av og penisen glir lett inn! Men, med en gang jeg stiller meg i doggy blir det vondt, og jeg kjennes veldig stram. Blir man mye strammere når man står i doggy? er det noe jeg kan gjøre? for jeg liker stillingen godt sånn ellers, den tenner meg. Jente 24 Anonymous poster hash: 97b4b...029
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Ja, når man står i doggy så spenner man musklene mer. Jeg vet ikke helt hvorfor, kanskje fordi man ikke slapper av like mye i den stillingen som man gjør i misjonæren. Jeg sliter litt med dette selv, spesielt på starten, men etterhvert går det bedre. Du må bare prøve å slappe av i musklene, knip igjen hardt og slipp noen ganger rett før han trenger inn i deg. Det pleier å hjelpe for meg. Anonymous poster hash: 6c9c1...a89
AnonymBruker 42 Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 (endret) blehh, surr og surr editedit Endret 14. juli 2014 av Beeblebrox
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Ja, når man står i doggy så spenner man musklene mer. Jeg vet ikke helt hvorfor, kanskje fordi man ikke slapper av like mye i den stillingen som man gjør i misjonæren. Jeg sliter litt med dette selv, spesielt på starten, men etterhvert går det bedre. Du må bare prøve å slappe av i musklene, knip igjen hardt og slipp noen ganger rett før han trenger inn i deg. Det pleier å hjelpe for meg. Anonymous poster hash: 6c9c1...a89 Ja, det gikk bedre da vi hadde sex i mårrest. Litt vondt var det, men det gikk fint! Anonymous poster hash: 97b4b...029
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå