Gå til innhold

Vondt i doggy


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har ikke hatt så mye sex i mitt liv, men litt. Når jeg har sex i misjonærstilling så går alt veldig fint, jeg klarer å slappe av og penisen glir lett inn! Men, med en gang jeg stiller meg i doggy blir det vondt, og jeg kjennes veldig stram. Blir man mye strammere når man står i doggy? er det noe jeg kan gjøre? :( for jeg liker stillingen godt sånn ellers, den tenner meg.

Jente 24



Anonymous poster hash: 97b4b...029
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, når man står i doggy så spenner man musklene mer. Jeg vet ikke helt hvorfor, kanskje fordi man ikke slapper av like mye i den stillingen som man gjør i misjonæren. Jeg sliter litt med dette selv, spesielt på starten, men etterhvert går det bedre. Du må bare prøve å slappe av i musklene, knip igjen hardt og slipp noen ganger rett før han trenger inn i deg. Det pleier å hjelpe for meg.



Anonymous poster hash: 6c9c1...a89
Skrevet (endret)

blehh, surr og surr editedit

Endret av Beeblebrox
AnonymBruker
Skrevet

Ja, når man står i doggy så spenner man musklene mer. Jeg vet ikke helt hvorfor, kanskje fordi man ikke slapper av like mye i den stillingen som man gjør i misjonæren. Jeg sliter litt med dette selv, spesielt på starten, men etterhvert går det bedre. Du må bare prøve å slappe av i musklene, knip igjen hardt og slipp noen ganger rett før han trenger inn i deg. Det pleier å hjelpe for meg.

Anonymous poster hash: 6c9c1...a89

Ja, det gikk bedre da vi hadde sex i mårrest. Litt vondt var det, men det gikk fint!:)

Anonymous poster hash: 97b4b...029

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...