Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener med at han virket interessert, og så plutselig er det snudd helt om. Nå tenker jeg at slike menn gjør et dårlig inntrykk overfor meg. At de er flyktige og grunne. For når de først viser engasjement og oppmerksomhet, for at det så forsvinner helt, så var de jo egentlig ikke interessert i personen, men bare i en flyktig opplevelse, på linje med det å spise et måltid, se en film, eller ta en karusell - og så er man ferdig med det etterpå. Slike flyktige mennesker liker jeg bare ikke.

Anonymous poster hash: 1d8d0...d22
Videoannonse
Annonse
Gjest Cartman
Skrevet

Nei vi må ikke jakte. Greia er at vi liker ikke mas. Det må da være en mellomting mellom jakt og masete kvinnfolk.

AnonymBruker
Skrevet

Selv om jeg fikk inntrykk av at han ikke var av typen som kun ville få seg noe - han viste meg familiebilder til og med...

Anonymous poster hash: 9f588...e86

Det er ikke noe "typen til forhold" og "typen som bare vil ha sex".

De fleste menn er "typen som sier ja til sex med en ok dame dersom det er tilbudt men er interessert i forhold med den rette".

Livet er lettere dersom flere kvinner aksepterer det. Hvem som helst kan da vise familiebilder. Det betyr null og niks.

Anonymous poster hash: 8b828...ddc

AnonymBruker
Skrevet

Nei vi må ikke jakte. Greia er at vi liker ikke mas. Det må da være en mellomting mellom jakt og masete kvinnfolk.

Hun har jo ikke mast noe. Les nå hovedinnlegget før du svarer.

AnonymBruker
Skrevet

Hvem som helst kan da vise familiebilder. Det betyr null og niks.

Anonymous poster hash: 8b828...ddc

Nei å nei, så tøff i tryne vi er. Om du viser familiealbumet frem til damer du kun bruker til sex, så er det noe i veien med dine sosiale antenner.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, eller bli jaktet på ;)

Jada, det funker sikkert fett for de 5%'ene av menn som blir jaktet på av kvinner.

Anonymous poster hash: f3ef5...e36

Skrevet

Jeg jakter ikke, og dermed aldri spiller som du kaller det. Hmm, vet ikke helt hvordan ting blir for min del :vetikke:

Gjest Cartman
Skrevet

Hun har jo ikke mast noe. Les nå hovedinnlegget før du svarer.

Jeg svarte på spørsmålet/problemstillingen, som var "må gutter jakte?"

Skrevet

Jada, det funker sikkert fett for de 5%'ene av menn som blir jaktet på av kvinner.

Anonymous poster hash: f3ef5...e36

Poenget var at ikke alt håp er ute for menn, selv om man ikke liker å jakte selv.

Skrevet

Hei!

Jeg har truffet en kjekk fyr over nettet, og vi traff hverandre et par ganger. Det var veldig hyggelig. Den tredje daten lå vi sammen. Det var utrolig fint, stemningen var god helt til vi måtte skille lag.

Jeg er av den oppfatning at jeg ikke orker å spille. Jeg svarer på meldinger, orker ikke å være hard to get. Liker at det er konkret, og hater å teste, og å bli testet. Han tok alltid initiativ til at jeg skulle komme på besøk, og da gjorde jeg det.

Men så vil han ikke lenger treffe meg. Det ble visst for mye.

Så da lurer jeg på - er det sånn at jeg gjør dumt i å holde meg unna de teite spillene? MÅ man liksom takke nei for å møtes, selv om det er det man aller helst vil? Jeg syns det er så vanskelig...

Jeg hater teite spill selv. Er det mest tullete jeg vet om!

Om men liker noen, og det er gjensidig tilbake... Hvorfor i pokker skal man da drive på å spille hard to get? Det er seriøst det mest teite jeg vet om.....!

Har desverre ikke kommet over mange jenter som deler det samme synet....

Gjest Minesveiper
Skrevet

Jeg synes det er synd at det er slik for jeg har møtt noen damer som tror at de må latt menn jakte og spille hard to get. Har hatt noen opplevelser med damer hvor jeg har sagt at jeg ikke gidder dette hard to get tullet, og da har de endelig blitt mer frempå.

Nå er jeg faktisk litt bevisst med å si at jeg ikke liker at damer spiller hard to get dersom jeg møter en jeg liker fordi det er mange som tror at mannen trigges ved at han må være den som er mest frempå. Det er like misforstått som dette med at damer kun liker badboys. Menn er forskjellige akkurat som damer og trigges av forskjellige ting.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, dere, setter pris på at dere tar dere tid, og at det er variert med synspunkter. Skjønner at det ikke finnes noen fasit på det her, og det er egentlig veldig gret, for hvor kjedelig hadde det ikke vært om det faktisk kun hadde vært ett svar? :)

Sånn er det i blant, men jeg synes ikke du skal føle deg dum uansett. Du har vel ikke gjort noe galt?

:)

Nei, jo, i følge noen i tråden her har jeg det, nemlig ved å ligge med fyren for fort. Så derfor føler jeg meg dum, for hvis det er én ting jeg syns man kan, med rette, være hard to get på, så er det nettopp det. Uansett hvor mye man vil, og hvor riktig det føles der og da, så er det sjeldent det er negativt å vente litt til, i forhold til å gjøre det med en gang. Det siste får oftere negativ konsekvens, tror jeg... Men da har jeg lært :)

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Nei, jo, i følge noen i tråden her har jeg det, nemlig ved å ligge med fyren for fort. Så derfor føler jeg meg dum, for hvis det er én ting jeg syns man kan, med rette, være hard to get på, så er det nettopp det. Uansett hvor mye man vil, og hvor riktig det føles der og da, så er det sjeldent det er negativt å vente litt til, i forhold til å gjøre det med en gang. Det siste får oftere negativ konsekvens, tror jeg... Men da har jeg lært :)

Tja...

Jeg synes ikke tredje date er spesielt tidlig, men så har jeg også forelsket meg i kvinner jeg har ligget med første kveld jeg møtte de.

Allikevel, det er kanskje lurt å ikke gjøre det første kvelden om man ønsker noe seriøst.

Hun siste jeg traff var av typen som ble helt satt ut fordi jeg ønsket å gi henne et kyss før vi skilte lag på første date. Hun ville se meg et par ganger til, men vi valgte begge å avslutte det. Hun synes jeg var for frempå og jeg synes hun var litt kjedelig og lite lidenskapelig.

AnonymBruker
Skrevet

Hun siste jeg traff var av typen som ble helt satt ut fordi jeg ønsket å gi henne et kyss før vi skilte lag på første date. Hun ville se meg et par ganger til, men vi valgte begge å avslutte det. Hun synes jeg var for frempå og jeg synes hun var litt kjedelig og lite lidenskapelig.

Helt enig!

Gjest Heartbeat
Skrevet

Kanskje han be lei av at han hele tiden måtte ta initiativ til å treffes?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han be lei av at han hele tiden måtte ta initiativ til å treffes?

Hele tiden, og hele tiden. Det har vært sånn, på en måte, "Åh skulle ønske du var her nå..." "Ja, men, jeg har tid til å komme, skal jeg?". Jeg fikk på en måte aldri sjansen til å foreslå noe, for det var sånn flyktig i samtalene.

Skrevet

Etter 3 dates fant han ut at du ikke er hans type jente. Sexen hadde ingenting med saken å gjøre, heller ikke om du spilte spill eller ikke. Man kan ligge med noen på date nr. 2 og ende opp med å bli gift, og man kan ha sex på date nr. 15 og aldri bli kjærester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...