Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har truffet en kjekk fyr over nettet, og vi traff hverandre et par ganger. Det var veldig hyggelig. Den tredje daten lå vi sammen. Det var utrolig fint, stemningen var god helt til vi måtte skille lag.

Jeg er av den oppfatning at jeg ikke orker å spille. Jeg svarer på meldinger, orker ikke å være hard to get. Liker at det er konkret, og hater å teste, og å bli testet. Han tok alltid initiativ til at jeg skulle komme på besøk, og da gjorde jeg det.

Men så vil han ikke lenger treffe meg. Det ble visst for mye.

Så da lurer jeg på - er det sånn at jeg gjør dumt i å holde meg unna de teite spillene? MÅ man liksom takke nei for å møtes, selv om det er det man aller helst vil? Jeg syns det er så vanskelig...

Anonymous poster hash: 9f588...e86
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du tror han "dumpet" deg fordi du ikke spilte hard to get?

Skrevet

Du lå med han for tidlig.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, han var ikke interessert, og med mindre det er noe spesifikt veldig dumt du har sagt eller gjort så er det ingenting du kunne gjort annerledes (annet enn å ha ventet litt med sex).

Selvsagt skal du svare når han sender en melding.

Det å la menn "jakte" er bare noe man sier til jenter som er for intense og som ser an mannens interesse men bare kontakter ham hyppig og er overinteresserte.

Anonymous poster hash: 8b828...ddc
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Er gutten oppriktig interessert er det ikke nødvendig å spille spill. Om han ikke vil treffe deg mer, så er han ikke interessert nok, tror jeg. Dessverre.

Endret av Phobia
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du lå med han for tidlig.

Problemet er at mange jenters versjon av "hard to get" er å kopiere slik menn er når de er hard to get.

"Jeg blir mer ivrig når han bruker lang tid på å svare. Ergo må det fungerer slik for ham også". Nope.

At man er hard to get ved at man ikke har sex med hvem som helst = fungerer.

At man er hard to get ved å late som man ikke liker ham = fungerer ikke.

Anonymous poster hash: 8b828...ddc

• Liker 4
Skrevet

Problemet er at mange jenters versjon av "hard to get" er å kopiere slik menn er når de er hard to get."Jeg blir mer ivrig når han bruker lang tid på å svare. Ergo må det fungerer slik for ham også". Nope. At man er hard to get ved at man ikke har sex med hvem som helst = fungerer. At man er hard to get ved å late som man ikke liker ham = fungerer ikke. Anonymous poster hash: 8b828...ddc

Enig
Skrevet

Han fikk det han ville ha og stakk dessverre, tror ikke jakten har så mye å si.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Akk, ja.

Det er kanskje det at vi lå sammen tidlig som er litt av dealbreakeren. Selv om jeg fikk inntrykk av at han ikke var av typen som kun ville få seg noe - han viste meg familiebilder til og med...

Men her var det ikke jeg som var initiativtakeren heller. Han virket ikke så kald...

Det er uansett ikke lenge igjen til vi drar til hvert vårt studiested, så det hadde ikke blitt så mye mer uansett. Syns bare det er litt kjipt, for begge tror jeg koste seg.

Jaja.

TS.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke ikke det er noe kjekt med damer som spiller hard to get. Jeg har sagt det rett ut til enkelte at jeg ikke liker det, så er det opp til dem om de forsetter i den stilen eller ikke.

Det er kjemien jeg har med damen som avgjør om jeg liker henne eller ikke.

Anonymous poster hash: a23f0...bd6
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke ikke det er noe kjekt med damer som spiller hard to get. Jeg har sagt det rett ut til enkelte at jeg ikke liker det, så er det opp til dem om de forsetter i den stilen eller ikke.

Det er kjemien jeg har med damen som avgjør om jeg liker henne eller ikke.

Så om en jente hadde takket ja til å møtes hver gang du spør, humoren er den samme, dere har mye til felles, og det generelt er god stemning - ville du da følt at det ble for mye? Jeg mener, her var det ikke jeg som presset meg på. Skulle jeg heller lekt uinteressert og takket nei når har spurte?

TS.

AnonymBruker
Skrevet

Så om en jente hadde takket ja til å møtes hver gang du spør, humoren er den samme, dere har mye til felles, og det generelt er god stemning - ville du da følt at det ble for mye? Jeg mener, her var det ikke jeg som presset meg på. Skulle jeg heller lekt uinteressert og takket nei når har spurte?

TS.

Altså, hvis hun hadde latt være å gå i en begravelse for å være med meg hadde det vært noe som skurret. Ellers hadde jeg bare vært glad for at hun ville være med meg :)

Menn er forskjellige så det er godt mulig at han du holdt på med blir trigget av hard to get oppførsel, jeg gjør ikke det.

• Liker 2
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Jeg liker jenter som deg! Det hadde heller ikke vært negativt om du lå med meg tredje gang vi møttes eller før.

Jenter som ikke gir meg noe i retur, ikke tar initiativ eller generelt er tilbakeholdne med interesse mister jeg fort interessen for og glemmer ganske fort. Om disse spiller spill eller rett og slett ikke er interessert i meg, vet jeg ikke, men utfallet blir det samme: jeg tar ikke mer kontakt.

Skal kjemien være gjensidig og sterk, må det for min del være som en dans mellom oss hvor begge danser samme dans og er i rytme.

Ellers har mennesket ofte et stort behov for å forklare ting og vi årsaksforklarer ofte sosiale hendelser totalt feil, men gjør det på en måte som gir mening for oss. Her tenker du at du har vært for frempå og at det kanskje var dumt å ligge med han, når årsaken kanskje er at han ikke følte like sterk tiltrekning eller kjemi som det du gjorde eller til og med en helt annen årsak.

Synes du skal fortsette å være genuin og ekte. Hadde jeg invitert deg på besøk og du sa nei, selv om du ville, så er det ikke sikkert jeg hadde invitert deg igjen. Noen ganger gjør jeg et unntak for mine regler, men jeg har som regel angret (eller ikke fått noe igjen for det).

:)

• Liker 1
Skrevet

Det har ingenting med at dere hadde sex for tidlig. Å spille hard to get fungerer ikke for damer.

Han er bare ikke interessert i deg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror han fikk det han ville jeg, og det var kun det han var ute etter.. :/

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker jenter som deg! Det hadde heller ikke vært negativt om du lå med meg tredje gang vi møttes eller før.

Jenter som ikke gir meg noe i retur, ikke tar initiativ eller generelt er tilbakeholdne med interesse mister jeg fort interessen for og glemmer ganske fort. Om disse spiller spill eller rett og slett ikke er interessert i meg, vet jeg ikke, men utfallet blir det samme: jeg tar ikke mer kontakt.

Skal kjemien være gjensidig og sterk, må det for min del være som en dans mellom oss hvor begge danser samme dans og er i rytme.

Ellers har mennesket ofte et stort behov for å forklare ting og vi årsaksforklarer ofte sosiale hendelser totalt feil, men gjør det på en måte som gir mening for oss. Her tenker du at du har vært for frempå og at det kanskje var dumt å ligge med han, når årsaken kanskje er at han ikke følte like sterk tiltrekning eller kjemi som det du gjorde eller til og med en helt annen årsak.

Synes du skal fortsette å være genuin og ekte. Hadde jeg invitert deg på besøk og du sa nei, selv om du ville, så er det ikke sikkert jeg hadde invitert deg igjen. Noen ganger gjør jeg et unntak for mine regler, men jeg har som regel angret (eller ikke fått noe igjen for det).

Tusen takk for svar, du fikk meg til å smile. Jeg har en lei tendens til å knytte meg til folk, og han virket så ekte og genuint interessert i meg, at jeg lot meg rive med. Føler meg riktig dum nå, men sånn er det vel iblant. Jeg skal ihvertfall ikke begynne å spille, for det er ikke meg.

• Liker 2
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Tusen takk for svar, du fikk meg til å smile. Jeg har en lei tendens til å knytte meg til folk, og han virket så ekte og genuint interessert i meg, at jeg lot meg rive med. Føler meg riktig dum nå, men sånn er det vel iblant. Jeg skal ihvertfall ikke begynne å spille, for det er ikke meg.

Sånn er det i blant, men jeg synes ikke du skal føle deg dum uansett. Du har vel ikke gjort noe galt?

• Liker 1
Skrevet

Gutter "må" ikke jakte, men gjør de det ikke, får de heller aldri kjæreste. De må jakte, eller akseptere å forbli singel.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Gutter "må" ikke jakte, men gjør de det ikke, får de heller aldri kjæreste. De må jakte, eller akseptere å forbli singel.

Ja, eller bli jaktet på ;)

Endret av Purple Diamond
Skrevet

Er gutten oppriktig interessert er det ikke nødvendig å spille spill. Om han ikke vil treffe deg mer, så er han ikke interessert nok, tror jeg. Dessverre.

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...