Gå til innhold

Hvilken klitorisvibrator for par?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken billig og god klitorisvibrator kan dere anbefale, som kommer til å bli mest brukt under sex?

Anonymous poster hash: d82ea...d67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En hvilken som helst vibrator kan bli brukt uavhengig om det er for par eller ei. Når det er sakt anbefaler jeg We-Vibe tango.

Skrevet

Vi kjøpte bare en fra Superdrug på impuls. Tviler på at det er den beste, men den funker fint. Er en sånn liten bullet.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp europe magic wand. Brukt den de siste gangene. Litt stor men funker i de fleste stillinger med litt kreativitet. Jeg pleier faktisk å bruke den på henne mens jeg fingrer henne i tillegg. Hun bruker den også på meg. Så den er like himmelsk på mann og kvinne:) kjøpt på kondomeriet.no

Anonymous poster hash: 0cfd4...c91

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler bullet.

Anonymous poster hash: 5f789...256
AnonymBruker
Skrevet

Obs: ta alle abefalinger av kommersielle produkter fra Anonyme Brukere med en stor klype salt, da disse gjerne er rene annonseinnlegg.

Anonymous poster hash: 02aa8...e67
Skrevet

Obs: ta alle abefalinger av kommersielle produkter fra Anonyme Brukere med en stor klype salt, da disse gjerne er rene annonseinnlegg.

....sier en som er anonymbruker... hehe the irony.

AnonymBruker
Skrevet

Når det er rene svar på et enkelt spørsmål synes jeg dette er en litt søkt beskyldning. At man ikke vil diskutere sexleketøy under nick er også fullt forståelig.

Selv støtter jeg ikke anbefalingen om we-wibe, har aldri fått til å bruke den skikkelig med partner.

Anonymous poster hash: 6b6f7...420

Skrevet

Når det er rene svar på et enkelt spørsmål synes jeg dette er en litt søkt beskyldning. At man ikke vil diskutere sexleketøy under nick er også fullt forståelig.

Selv støtter jeg ikke anbefalingen om we-wibe, har aldri fått til å bruke den skikkelig med partner.

Anonymous poster hash: 6b6f7...420

Du tenker nok på We-Vibe 2, 3 eller 4, du...

Det var ikke de jeg anbefalte, men den som heter Tango.

Det er en liten klitorisvibrator som er oppladbar, vanntett og sjukt kraftig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...