AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Har litt ulike spørsmål. Vi vil på ferie, men usikker hvor, og når. Det blir nok i September/Oktober. September er det nok ok, å reise til Spania, Hellas etc. Men venter vi til Oktober, ser jeg at Egypt nok er ett godt alternativ. Er litt usikker om All Inclusive lønner seg. Jeg ser for meg en tur på mellom 7-14 dager. Finner kun all iclusiveturer til Egypt på 7 dager. Derfor blir også andre steder vurdert. Optimalt skulle vi gjerne hatt 14 dager i Egypt. Men 9-10 dager med total avslapping, og 4-5 dager til utflukter, og aktiviteter. Vi drar på ferie for å slappe av å kose oss, men samtidig litt kjipt å ha reist til Egypt for å ikke ha fått meg seg noen utflukter, sett en pyramide og sånn. Så vi ser på 7 dager i Egypt. Gjerne 5 dager på stranda, og 2 dager med utflukt. Hva bør vi gjøre disse to dagene? Finner turer til 4000-4500 per pers via allinclusive. Hvor kan jeg få info om utflukter? Er det vits med all inclusive, hørt mye dårlig og mye bra om det konseptet? Noen med erfaring? Noen som kan anbefale hotell i Egypt? Eller annet? Anonymous poster hash: 6c300...1c9
caroprins Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 Om dere venter til oktober så synes jeg du burde vurdere en av kanariøyene da det er mye uroligheter i Egypt for tiden og det er ikke alltid forsvarlig å dra dit. I september vil jeg anbefale en tur til Kreta eller Kypros. Jeg har hatt all inclusive i Tyrika, Mexico og Kina og Thailand med god erfaring men har også ofte hatt leilighet der vi har laget del av maten selv, spist noe på hotellet og vært ute å spist på lokale restauranter. Har god erfaring med dette og. For meg så kommer det mest ann på hvor hotellet ligger i forhold til nærmeste tettsted med restauranter og også hvilket land jeg er i da jeg i enkelte land føler meg tryggere med maten all inclusive enn om jeg spiser på tilfeldig restauranter der jeg er usikker på mathygienen. Nå kan det jo være dårlig hygiene på et all inclusive hotell også men på de jeg har benyttet meg av så har det vært kokker med munnbind og hansker og jeg har aldri hatt noe magetrøbbel der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå