Sir Winston Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 timet en erklæring så den skulle komme med på Israelske nyheter (kl 20), at man en time senere ville skyte en ny og kraftigere type raketter inn over Israel. Deretter tok TV-stasjonen, Al-Aksa, på Gaza-stripen inn Israelsk TV2 og utsendte nyhetene derfra, som man da forventede skulle vise Israelske sårede og døde, eller i hvert fall Israelere som satt i beskyttelsesrommene. Iron Dome tok dog ut alle rakettene, noe som Al-Aksa TV ikke ville tro på, da de ble foreholt dette av den Israelske TV-vært. Al-Aksa TV "rapporterede" så om sårede i Israel, noe som fikk gledesscener til å bryte ut i en by kalt Jabaliya. Skal tro om denne nyheten blir slått stort opp i nnorske medier? http://www.timesofisrael.com/the-surreal-war-of-the-tv-broadcasts/#ixzz37KoOD57z 2
Lollipoplipop Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 LOL. Desperat? P.S. Det foregår propaganda på begge sider... 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Jeg synes det er fascinerende å vise til propaganda fra Hamas (som vi alle vet skjer) ved å vise til en israelsk nyhetsside (som er akkurat like ille når det kommer til propaganda). Anonymous poster hash: 5122a...c5c 2
Sir Winston Skrevet 14. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2014 Jeg synes det er fascinerende å vise til propaganda fra Hamas (som vi alle vet skjer) ved å vise til en israelsk nyhetsside (som er akkurat like ille når det kommer til propaganda). Anonymous poster hash: 5122a...c5c Jammen, det var da bra at du ble amusert. Dersom dette var det eneste du fikk ut av startinnleget, så har du sørgelig missforstått poenget. Som ikke er at det forekommer propaganda på begge sider. Moro er det også å se din resignasjon overfor Hamas propaganda; "som vi alle vet skjer". Da er det altså helt greit, at man timer et stort rakett-angrep så det kan komme med på kveldsnytt? Gi gjerne selv eksempler på Israels propaganda?
Sir Winston Skrevet 15. juli 2014 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2014 Her er en video, som viser egyptiske kommentatorer gi Hamas "tørt på"! Ser ut til at det ikke er mye kjærlighet der i gården overfor taktikken og strategiene til Hamas. Litt sånn barnehageaktig, til tider, særlig der hvor Hamas' "primeminister" (i eksil i Qatar) blir mobbet for å være for fet til å spille fotball. Lurer på om befolkningen på Gaza kan ta inn denne kanalen? http://snaphanen.dk/2014/07/14/egypt-hamas-we-are-sick-and-tired-of-you/#more-180082
Petra75 Skrevet 15. juli 2014 #7 Skrevet 15. juli 2014 Bare jeg som ikke skjønte en dritt av åpningsinnlegget? 3
Sir Winston Skrevet 15. juli 2014 Forfatter #8 Skrevet 15. juli 2014 Bare jeg som ikke skjønte en dritt av åpningsinnlegget? Kanskje det. Hva er det du sliter med?
Petra75 Skrevet 15. juli 2014 #9 Skrevet 15. juli 2014 Kanskje det. Hva er det du sliter med? Prøv å les det selv en gang til, så kanskje du skjønner hva jeg mener.
Sir Winston Skrevet 15. juli 2014 Forfatter #10 Skrevet 15. juli 2014 Prøv å les det selv en gang til, så kanskje du skjønner hva jeg mener. Jeg har lest det mange ganger, og for så vidt selv skrevet det, så jeg forstår fint det som står. Du har åpenbart problemer med å forstå noe av, eller hele, innholdet. Men - fortvil ikke - jeg er her for å hjelpe :-) 1
Petra75 Skrevet 15. juli 2014 #11 Skrevet 15. juli 2014 (endret) Denne setningen bl.a. ga null mening for meg: "Iron Dome tok dog ut alle rakettene, noe som Al-Aksa TV ikke ville tro på, da de ble foreholt dette av den Israelske TV-vært." Håper for øvrig det gir mening i ditt hode, hvis ikke ville det vært rart at du deltar på et debattforum. Men noen ganger lønner det seg å lese innlegget sitt med en annens øyne også, så er man sikker på å gjøre seg forstått. Endret 15. juli 2014 av Petra75
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #12 Skrevet 15. juli 2014 (endret) Denne setningen bl.a. ga null mening for meg: "Iron Dome tok dog ut alle rakettene, noe som Al-Aksa TV ikke ville tro på, da de ble foreholt dette av den Israelske TV-vært." Håper for øvrig det gir mening i ditt hode, hvis ikke ville det vært rart at du deltar på et debattforum. Men noen ganger lønner det seg å lese innlegget sitt med en annens øyne også, så er man sikker på å gjøre seg forstått. Åh, fant du noen skrivefeil? Gratulerer! Det var da enkelt å skjønne den setningen, men de som er opptatte av skrivefeil er visst født med lavere grad av forståelse enn andre. For meg blir dette litt som: -Bilde med kopirett fjernet- Magnifique, mod. Anonymous poster hash: 12022...188 Endret 15. juli 2014 av Magnifique
Ellevill Skrevet 15. juli 2014 #13 Skrevet 15. juli 2014 Denne setningen bl.a. ga null mening for meg: "Iron Dome tok dog ut alle rakettene, noe som Al-Aksa TV ikke ville tro på, da de ble foreholt dette av den Israelske TV-vært." Håper for øvrig det gir mening i ditt hode, hvis ikke ville det vært rart at du deltar på et debattforum. Men noen ganger lønner det seg å lese innlegget sitt med en annens øyne også, så er man sikker på å gjøre seg forstått. Enig med deg. Jeg hadde også problemer med innlegget, det var veldig dårlig skrevet. 1
Petra75 Skrevet 15. juli 2014 #14 Skrevet 15. juli 2014 (endret) Åh, fant du noen skrivefeil? Gratulerer! Det var da enkelt å skjønne den setningen, men de som er opptatte av skrivefeil er visst født med lavere grad av forståelse enn andre. For meg blir dette litt som: -Bilde med kopirett fjernet- - Magnifique, mod.Anonymous poster hash: 12022...188 Nei, jeg bruker vanligvis å forstå setninger selv med skrivefeil. Men dette var rotete og dårlig skrevet, og det er vanskelig å finne poenget. Endret 15. juli 2014 av Magnifique
Sir Winston Skrevet 15. juli 2014 Forfatter #15 Skrevet 15. juli 2014 Denne setningen bl.a. ga null mening for meg: "Iron Dome tok dog ut alle rakettene, noe som Al-Aksa TV ikke ville tro på, da de ble foreholt dette av den Israelske TV-vært." Håper for øvrig det gir mening i ditt hode, hvis ikke ville det vært rart at du deltar på et debattforum. Men noen ganger lønner det seg å lese innlegget sitt med en annens øyne også, så er man sikker på å gjøre seg forstått. Dette kan jo ha med å gjøre at mitt egentlige morsmål er Swahili (kommer fra Danmark), men jeg skal prøve: Israelerne har et antirakett-våpen som heter Iron-Dome, som de brukte med suksess, på de rakettene som Hamas skjøt mot Israel den kvelden, dvs at ingen av rakettene nådde målene i Israel. Al-Aksa TV's studieværter ble fortalt dette, at ingen rakett hadde nådd målet, direkte på tv, av studioværtene på Israelsk TV2. Dermed var propaganda-gevinsten forsvunnet totalt, noe som Al-Aksa TV's studieværter ikke trodde på og derfor ga bleffen i. Derfor rapporterte de løgn (at rakettene hadde rammet mål og såret / drept Israelere) til innbyggerne på Gaza-stripen, noe som fikk gledesscener til å bryte ut. Leste du artiklen som jeg linket til, det hadde kanskje hjulpet.
Magnifique Skrevet 15. juli 2014 #16 Skrevet 15. juli 2014 Tråden er ryddet for bilde med kopirett. - Magnifique, mod.
jabx Skrevet 16. juli 2014 #17 Skrevet 16. juli 2014 P.S. Det foregår propaganda på begge sider... Ingen kan måle seg med Pallywood.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå