Gjest Badebuksa Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 (endret) Da jeg var yngre syntes jeg hamburgere fra McDonalds var gode. Til og med veldig gode. Og pommes fritesen var god. Spiste der nylig, og må si at det smakte jo ingenting.. Ok, litt ost, brød, salt og løk, men kjøttet? Det smakte jo ingenting? Er det fordi burgerne er såpass tynne at de drukner i alt annet? Er det fordi de har skiftet ketchuptype? Har smakt Big Mac, cheeseburger, quarter pounder, hamburger, nuggets og en Mc Feast eller noe sånt. Nuggetsen var OK den gang, men burgerne er tynne. Og smakløse? Har McDonalds tapt seg de siste årene? Eller har jeg blitt mer kresen? Endret 13. juli 2014 av Badebuksa
Gjest Badebuksa Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 Har McDonalds noen gang vært bra? Men er det verre nå?
Gjest Badebuksa Skrevet 13. juli 2014 #5 Skrevet 13. juli 2014 Du har bare blitt voksen. Mulig. Og lager mat selv, som smaker noe.. 2
Gjest Snuppi Skrevet 13. juli 2014 #6 Skrevet 13. juli 2014 Unnskyld meg, men har det noen gang vært god mat på MCDonalds?
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #7 Skrevet 13. juli 2014 Fra ræva til mer ræva?Anonymous poster hash: f87ce...dab
Sølvrosen Skrevet 13. juli 2014 #9 Skrevet 13. juli 2014 Unnskyld meg, men har det noen gang vært god mat på MCDonalds? Da jeg var 5-9 og tante tok meg med på Mcdonalds et par ganger i året var det veldig godt. Spesielt når broren min ikke var med så det bare var meg å tante.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #10 Skrevet 13. juli 2014 Samme skjedde med Spaghetti a la Capri (på boks) tydeligvis Elsket det da jeg var liten og kjøpte en boks etter jeg ble voksen for å teste. Smakte i beste fall tomatsuppe med ihjælkokt spaghetti og smakløse pølser og kjøttboller. Men det er sikkert likt som før. Smaksløker forsandrer og utvikler seg. Anonymous poster hash: 983c7...341 1
Gjest Snuppi Skrevet 13. juli 2014 #11 Skrevet 13. juli 2014 Da jeg var 5-9 og tante tok meg med på Mcdonalds et par ganger i året var det veldig godt. Spesielt når broren min ikke var med så det bare var meg å tante. Hmm..... Spesielt at det var ekstra godt da broren din ikke var med
Purple Basil Skrevet 13. juli 2014 #12 Skrevet 13. juli 2014 Smaksløkene dine har nok bare utviklet seg vil jeg tro. Jeg elsket også McDonalds da jeg var liten, og nå liker jeg det kun etter et par bøtter vin. Jeg må nok innrømme at jeg fremdeles er litt svak for pommes fritesen på McD... Men alt det andre som finnes der er jeg stort sett ferdig med 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #13 Skrevet 14. juli 2014 Hva er det med at det er blitt så populært å disse McDonald's? Tror folk at man får høyere status på denne måten?Anonymous poster hash: 78de9...d1c 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #14 Skrevet 14. juli 2014 Hva er det med at det er blitt så populært å disse McDonald's? Tror folk at man får høyere status på denne måten?Anonymous poster hash: 78de9...d1c Ser sånn ut. Anonymous poster hash: 7c817...0a7
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #15 Skrevet 14. juli 2014 Hva er det med at det er blitt så populært å disse McDonald's? Tror folk at man får høyere status på denne måten?Anonymous poster hash: 78de9...d1c Hvor har du det fra at det er nytt? McD har alltid vært kjent for søppelmat uten noe særlig til næringsverdi, så bør ikke vær overraskende at de som bryr seg bittelitt om hva de får i seg ikke akkurat velter seg i begeistring. Har ikke noe med status å gjøre, men å tenke litt langsiktig på hva som skal til for å ha en sunn og fungerende kropp. Anonymous poster hash: f87ce...dab 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #16 Skrevet 14. juli 2014 Hvor har du det fra at det er nytt? McD har alltid vært kjent for søppelmat uten noe særlig til næringsverdi, så bør ikke vær overraskende at de som bryr seg bittelitt om hva de får i seg ikke akkurat velter seg i begeistring. Har ikke noe med status å gjøre, men å tenke litt langsiktig på hva som skal til for å ha en sunn og fungerende kropp.Anonymous poster hash: f87ce...dab Sunnhetshysteri er relativt nytt, ja. Selvsagt er det ikke skadelig å nyte litt digg McDonald's-mat i ny og ne!Anonymous poster hash: 78de9...d1c
Gjest Badabing Skrevet 14. juli 2014 #17 Skrevet 14. juli 2014 (endret) Hva er det med at det er blitt så populært å disse McDonald's? Tror folk at man får høyere status på denne måten?Anonymous poster hash: 78de9...d1c McDonalds bør disses av alle etter å ha sett Supersize Me eller bildet av en burger derfra som ligger i 14 år uten å endre utseende. Til TS: tipper det er smaksløkene som utvikler seg. Man liker gjerne helt andre ting etter hvert som man blir eldre. Jeg hatet artisjokker og oliven som liten, mens det nå er blant favorittene. Endret 14. juli 2014 av Badabing 2
Gjest Badebuksa Skrevet 14. juli 2014 #18 Skrevet 14. juli 2014 Samme skjedde med Spaghetti a la Capri (på boks) tydeligvis :)Elsket det da jeg var liten og kjøpte en boks etter jeg ble voksen for å teste. Smakte i beste fall tomatsuppe med ihjælkokt spaghetti og smakløse pølser og kjøttboller. Men det er sikkert likt som før. Smaksløker forsandrer og utvikler seg. Anonymous poster hash: 983c7...341 JA... Nå smaker deg sur tomatsaus og noe rart... 1
Purple Basil Skrevet 14. juli 2014 #19 Skrevet 14. juli 2014 Hva er det med at det er blitt så populært å disse McDonald's? Tror folk at man får høyere status på denne måten?Anonymous poster hash: 78de9...d1c Fordi at maten der ikke smaker noe godt. Ta heller en burger på Illegal eller Munchies, da får du en burger som faktisk er god
Gjest Badebuksa Skrevet 15. juli 2014 #20 Skrevet 15. juli 2014 Fordi at maten der ikke smaker noe godt. Ta heller en burger på Illegal eller Munchies, da får du en burger som faktisk er god Hva er det for noe da? Aldri hørt om
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå