Gå til innhold

Har McDonalds tapt seg?

Fremhevede innlegg

Gjest Badebuksa
Skrevet (endret)

Da jeg var yngre syntes jeg hamburgere fra McDonalds var gode. Til og med veldig gode. Og pommes fritesen var god.

Spiste der nylig, og må si at det smakte jo ingenting.. Ok, litt ost, brød, salt og løk, men kjøttet? Det smakte jo ingenting?

Er det fordi burgerne er såpass tynne at de drukner i alt annet?

Er det fordi de har skiftet ketchuptype?

Har smakt Big Mac, cheeseburger, quarter pounder, hamburger, nuggets og en Mc Feast eller noe sånt. Nuggetsen var OK den gang, men burgerne er tynne. Og smakløse?

Har McDonalds tapt seg de siste årene?

Eller har jeg blitt mer kresen?

Endret av Badebuksa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har bare blitt voksen.

• Liker 10
Skrevet

Har McDonalds noen gang vært bra?

• Liker 4
Gjest Badebuksa
Skrevet

Har McDonalds noen gang vært bra?

Men er det verre nå?
Gjest Badebuksa
Skrevet

Du har bare blitt voksen.

Mulig. Og lager mat selv, som smaker noe..
  • Liker 2
Gjest Snuppi
Skrevet

Unnskyld meg, men har det noen gang vært god mat på MCDonalds?

AnonymBruker
Skrevet

Fra ræva til mer ræva?

Anonymous poster hash: f87ce...dab

Skrevet

Kan McDonalds virkelig bli dårligere?

• Liker 1
Skrevet

Unnskyld meg, men har det noen gang vært god mat på MCDonalds?

Da jeg var 5-9 og tante tok meg med på Mcdonalds et par ganger i året var det veldig godt. Spesielt når broren min ikke var med så det bare var meg å tante.

AnonymBruker
Skrevet

Samme skjedde med Spaghetti a la Capri (på boks) tydeligvis :)

Elsket det da jeg var liten og kjøpte en boks etter jeg ble voksen for å teste. Smakte i beste fall tomatsuppe med ihjælkokt spaghetti og smakløse pølser og kjøttboller.

Men det er sikkert likt som før. Smaksløker forsandrer og utvikler seg.

Anonymous poster hash: 983c7...341
  • Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet

Da jeg var 5-9 og tante tok meg med på Mcdonalds et par ganger i året var det veldig godt. Spesielt når broren min ikke var med så det bare var meg å tante.

Hmm.....

Spesielt at det var ekstra godt da broren din ikke var med ;)

Skrevet

Smaksløkene dine har nok bare utviklet seg vil jeg tro. Jeg elsket også McDonalds da jeg var liten, og nå liker jeg det kun etter et par bøtter vin.

Jeg må nok innrømme at jeg fremdeles er litt svak for pommes fritesen på McD... Men alt det andre som finnes der er jeg stort sett ferdig med :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med at det er blitt så populært å disse McDonald's? Tror folk at man får høyere status på denne måten?

Anonymous poster hash: 78de9...d1c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med at det er blitt så populært å disse McDonald's? Tror folk at man får høyere status på denne måten?

Ser sånn ut.

Anonymous poster hash: 7c817...0a7

AnonymBruker
Skrevet

Hvor har du det fra at det er nytt? McD har alltid vært kjent for søppelmat uten noe særlig til næringsverdi, så bør ikke vær overraskende at de som bryr seg bittelitt om hva de får i seg ikke akkurat velter seg i begeistring. Har ikke noe med status å gjøre, men å tenke litt langsiktig på hva som skal til for å ha en sunn og fungerende kropp.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor har du det fra at det er nytt? McD har alltid vært kjent for søppelmat uten noe særlig til næringsverdi, så bør ikke vær overraskende at de som bryr seg bittelitt om hva de får i seg ikke akkurat velter seg i begeistring. Har ikke noe med status å gjøre, men å tenke litt langsiktig på hva som skal til for å ha en sunn og fungerende kropp.

Sunnhetshysteri er relativt nytt, ja. Selvsagt er det ikke skadelig å nyte litt digg McDonald's-mat i ny og ne!

Gjest Badabing
Skrevet (endret)

McDonalds bør disses av alle etter å ha sett Supersize Me eller bildet av en burger derfra som ligger i 14 år uten å endre utseende.

Til TS: tipper det er smaksløkene som utvikler seg. Man liker gjerne helt andre ting etter hvert som man blir eldre. Jeg hatet artisjokker og oliven som liten, mens det nå er blant favorittene.

Endret av Badabing
  • Liker 2
Gjest Badebuksa
Skrevet

Samme skjedde med Spaghetti a la Capri (på boks) tydeligvis :)Elsket det da jeg var liten og kjøpte en boks etter jeg ble voksen for å teste. Smakte i beste fall tomatsuppe med ihjælkokt spaghetti og smakløse pølser og kjøttboller. Men det er sikkert likt som før. Smaksløker forsandrer og utvikler seg. Anonymous poster hash: 983c7...341

JA... Nå smaker deg sur tomatsaus og noe rart...

• Liker 1
Skrevet

Fordi at maten der ikke smaker noe godt. Ta heller en burger på Illegal eller Munchies, da får du en burger som faktisk er god ;)

Gjest Badebuksa
Skrevet

Fordi at maten der ikke smaker noe godt. Ta heller en burger på Illegal eller Munchies, da får du en burger som faktisk er god ;)

Hva er det for noe da? Aldri hørt om

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...